goedenacht,
Ik vroeg me af of hier mensen zijn die een naked hebben gemaakt van hun xj 600 s diversion "95? ik zit namelijk met 2 vragen(nog steeds het aan sluiten van de toerenteller, wat echt niet lukt)
na het werkend krijgen van de toerenteller is de motor zo goed als klaar
En standaard zit er een 130 achterbandje op, ik zou graag naar 150 breedte willen gaan voor mijn project, en las ergens dat je dan de velg moet swappen van een FZR 600 3HE, iemand hier ervaring mee en weet iemand het bouwjaar van de FZR velg waarmee deze verwisseld moet worden.
Vooral de toerenteller is een probleem omdat deze niet aan te sluiten is op de normale draadjes van de oude toerenteller. na diverse forums etc te hebben gelezen en vooral veel geprobeerd nog steeds de toerenteller niet werken gekregen, het schijnt dat het "motorsigaal" direct op een punt moet worden aan gesloten in je kabelboom waar de voltage hoger ligt.
alvast bedankt
Ik vroeg me af of hier mensen zijn die een naked hebben gemaakt van hun xj 600 s diversion "95? ik zit namelijk met 2 vragen(nog steeds het aan sluiten van de toerenteller, wat echt niet lukt)
na het werkend krijgen van de toerenteller is de motor zo goed als klaar
En standaard zit er een 130 achterbandje op, ik zou graag naar 150 breedte willen gaan voor mijn project, en las ergens dat je dan de velg moet swappen van een FZR 600 3HE, iemand hier ervaring mee en weet iemand het bouwjaar van de FZR velg waarmee deze verwisseld moet worden.
Vooral de toerenteller is een probleem omdat deze niet aan te sluiten is op de normale draadjes van de oude toerenteller. na diverse forums etc te hebben gelezen en vooral veel geprobeerd nog steeds de toerenteller niet werken gekregen, het schijnt dat het "motorsigaal" direct op een punt moet worden aan gesloten in je kabelboom waar de voltage hoger ligt.
alvast bedankt