yamaha XJ 750 seca gekocht (project-fiets)

welke kleur voor een XJ750 seca

  • rood

    Stemmen: 1 8,3%
  • oranje

    Stemmen: 1 8,3%
  • geel

    Stemmen: 0 0,0%
  • groen :P

    Stemmen: 0 0,0%
  • paars

    Stemmen: 1 8,3%
  • blauw

    Stemmen: 6 50,0%
  • zwart

    Stemmen: 3 25,0%
  • Anders nl: (toelichten)

    Stemmen: 0 0,0%

  • Totaal aantal stemmers
    12
het klinkt goed! post een foto van het eindresultaat, ik ben benieuwd!

de gsx-r kont ziet er wel aardig uit.
er moet alleen en hoop gewijzicht worden en er is geen plaats meer voor een duo, ik moet een afdekkapje regelen zelf een zadel maken bevestigingspunten maken, en de orginele uitlaten zien er niet meer uit met het nieuwe "moderne" kontje.......

mischien is het verstandiger om het orginele kontje te behouden en net als dirk een soort duo-afdekkapje te maken.......

Is geen duo afdekkapje maar vervanging van org. achterlichthouder
 
het project is in volle gang! zometeen in de kerstvakantie (2005) stevig verbouwen, maar nu eerst beetje voor beetje de onderdelen.

hier een aantal foto's voor het iedee (hebben jullie alvast een preview)
daarom ook graag jullie mening. velen weten meer als een.....

daar gaan we:

XJ750 seca StreetFighter-project anno 2004/2005 :}

van dit:
F99PN0A8339J

naar dit (moet nog afwerken (bedrading) )
ZQBRN8P458F4


dan de GSX-R1000 kont, streetfighterachtiger, geen plaats voor een duo meer, en de orginele uitlaten zijn geen smoel meer.(moeten dus vervangen eigenlijk)
D808NI1Z8C8X

ICA6O47TE3XN


en nog wat meer:

1450G7J62C0W

K58RKN08C145

4H8YTU1E499L


dan hebben we deze constuctie, i love it! :} extremer als die hiervoor maar super lekker
VXM2R0L2Z6F0


bedankt!

nou kom maar op met jullie mening!!!

ploatjes komen eraan zijn nog even bezig!
 
Laatst bewerkt:
die rotploatjes schieten niet op met uploaden! '(

edit de ploatjes zijn gewoon stuk : nog maar een keer uploaden!

DTEA045Z0B05
 
Laatst bewerkt:
zo de plaatjes doen het! (was een server probleem, die lag gisteren plat)

ik ben benieuwd naar jullie meningen!
 
gaaf projectje!! alleen vind ik die tank niet echt streetfighter achtig.. wel goed idee van die gsxkont! alleen zou ik 'm wel icm met een andere tank bouwen..
 
ziet er mooi uit die tank!

mijn tank is ook niet slecht(vind ik) alleen de boel moet in een kleur worden gespoten.

maare verkoop je die tank?
 
ja de tank is te koop. Voor 20 euro kun je hem meenemen. Alleen is de tankdop defect.


ik ben wel geintresseerd in die tank............
tankdop is defect, andere tankdop? of anders te fixen? zit het kraantje erop?zit het sleuteltje erbij, krijg ik dat zadel erbij?
past die op mijn XJ750seca (denk wel) en die kont>?? is die ook te koop??(edit ik zag al dat hij op je fzr600 zat) enuh die voorvork heb je die nog??? met wiel en band>??

edit: koekum ik ga ze nu versturen...you got mail!
 
Laatst bewerkt:
De voorvork is al verkocht. De achterkant zit zoals je hebt gezien al op mijn fzr. Wel heb ik nog een voor en achterwiel. De tank is compleet met kraantje. De dop is gevallen en er zijn wat onderdelen(veertje) uit geschoten hij is met elke sleutel te bedienen. Ik heb de onderdeeltjes nog wel allemaal liggen volgens mij, alleen niet gekeken of ik het weer in elkaar krijg.

Ik heb ook nog een complete xj staan, waarvan het blok defect is. Ook ligt er nog een compleet blok in onderdelen naast.


Dus als je interesse hebt hoor ik het wel.

Je kan natuurlijk ook altijd eens langs komen om de spullen te bekijken.
 
De voorvork is al verkocht. De achterkant zit zoals je hebt gezien al op mijn fzr. Wel heb ik nog een voor en achterwiel. De tank is compleet met kraantje. De dop is gevallen en er zijn wat onderdelen(veertje) uit geschoten hij is met elke sleutel te bedienen. Ik heb de onderdeeltjes nog wel allemaal liggen volgens mij, alleen niet gekeken of ik het weer in elkaar krijg.

Ik heb ook nog een complete xj staan, waarvan het blok defect is. Ook ligt er nog een compleet blok in onderdelen naast.


Dus als je interesse hebt hoor ik het wel.
[/qoute]

ik ben geintresseerd in de tank......ik heb ook nog een motorspoiler nodig.
ik kom dan wel langs met de XJ kan ik meteen kijken of de tank past(denk t wel) en dan koop ik hem van je over.

mischien dat ik nog wat onderdeeltjes kan gebruiken, die koop ik ook meteen van je over...! ik mail je ook nog even...you got mail :9
 
Laatst bewerkt:
ddevil600,

ik had u/je een wat reeks van onduidelijke e-mails gestuurd, ik heb nu ff alles samengevat, leest wat makkelijker.....

utrecht is een beter idee den haag is 2 uur rijden utrecht is 45-60 min rijden
ik moet dan alleen een adres hebben(postcode + nummer/bedrijf) dit kunt u mij mailen

edit: vanuit school zou ik er een 34 min over doen naar utrecht(zonder vertraging)

 
Laatst bewerkt:
hoi mede-brikkers.

mischien komt voor de XJ een CBR.
deze motor is iets moderner en ook iets sportiever.
het is nog lang niet zeker, maar als de cbr er mooi uit ziet dan, moet helaas de seca plaats maken voor de cbr, die overgens wel een gode basis is voor en streetfighter, die seca ziet er nie mooi genoeg uit met een gsx-r kont.....en is eigenlijk niet echt een goede basis voor een SF.(heeft het frame er niet voor)

ik hou jullie op de hoogte. over een week weet ik meer.
 
Ik ben zelf ook op zoek naar een XJ750 uit die tijd. Ik wil alleen absoluut geen rechthoekige koplamp en zo'n rechthoekige cockpit. Ik wil er uiteindelijk zo een...
 
Terug
Bovenaan Onderaan