Yamaha XJ650 Maxim

Boefje

MF veteraan
Donateur
28 jan 2002
7.950
29
Heb het ook gehad bij een maxim, was kapotte bobine,...
Je hebt er 2, dus als je de 1ste ipv op 1 en 3 op 2 en 4 zet,.. en de 2de ipv van op 2 en 4 op 1 en 3 zet, en de ingaande kabel van de bobine verwisseld, weet je het snel genoeg,.... gaat er nl. een ander cilinder niet mee lopen..

( ik zal wel ff wachten totdat iemand reageert die er echt verstand van heb ;o), maar volgens mij klopt het zo)

Laatst bewerkt:

Dpjotter

Rookie
7 aug 2006
2
0
Groningen
:] Zit wat in , wat je stelt. Eerder heb ik al wat metingen met een universeelmeter gedaan, a.d.h.v. een werkplaats handboek. Als ik de Bobine van de cilinders 1 en 4 middel de bougie doppen meet laat de meter mij heel even de waarde zien en staat dan weer op oneindig. bij de bobine voor de cilinders 2 en 3 blijft de meter een konstante waarde aangeven rond die 14 Kohm. zegt dat jou verder wat?

vriendelijke groet,
Paul

Bijlage: pimpmybike.jpg

Gais

MF veteraan
11 jun 2001
4.762
0
32
Hilversum
Weet je zeker dat de motor op drie poten loopt? Als het er twee zijn is de kans groot dat het aan je ontsteking ligt, anders zou ik eerst eens je carburateurs nakijken.

willem1940

MF veteraan
7 apr 2003
11.392
4
Sittard
Zie niet het kansje over het hoofd dat een bougieKAPJE onzichtbaar en weinig meetbaar ziek kan zijn; kan je veel werk, tijd en geld uitsparen.