Yamaha XJR 1300 Up Side Down

Type>>R

MF veteraan
14 apr 2009
10.577
1.944
Nederland
Hallo iedereen

Dit project zit nu al in zijn afrond en afwerk fase maar dacht laat ik toch maar even de foto's posten .

zo was ie voor ik begon

181741_498543823457_7623452_n.jpg


176972_10151112370813458_237644488_o.jpg


stuurt als een zonnetje :]

Sinds kort ook andere uitlaten , minder herrie . Ben in 1 maand 3 keer aan de kant gezet dus maar andere er op gezet komen van een gsxr1000 af

550336_10151139560893458_1983601480_n.jpg
 
Laatst bewerkt:
nice hoor :Y

waar heb je die koplampkuipje vandaan?

via marktplaats van een xjr owner in de buurt van Hoorn , heb het kuipje laten bekleden bij Tijger Leathers in Den Haag

Het ruitje is als ik me niet vergis van een frans bedrijf

Mogas uit het XJR topic weet t precies :)
 
Laatst bewerkt:
via marktplaats van een xjr owner in de buurt van Hoorn , heb het kuipje laten bekleden bij Tijger Leathers in Den Haag

Het ruitje is als ik me niet vergis van een frans bedrijf

Mogas uit het XJR topic weet t precies :)

haha wat grappig, ik woon 5 minuten van tijger leathers :Y
'k zal het aan Mogas vragen
thx!
 
heb je een close up van het kuipje.
ik heb zelf ook nog eens gekeken om de motor tebekleden met zwart leer met carbon print maar wegbrengen naar de spuiter was makkelijker :o
 
Komt er nog een andere achterbrug in samen met het R1 achterwiel?

Ik & Vader hadden de plannen om een fzr1000 usd en achterbrug met monoshocker in de 1200 te zetten inclusief de wielen. Moet alleen een punt op je frame gelast worden waar de monoshocker op bevestigd moet worden.

Héééle vette XJR trouwens :}
 
Komt er nog een andere achterbrug in samen met het R1 achterwiel?

Ik & Vader hadden de plannen om een fzr1000 usd en achterbrug met monoshocker in de 1200 te zetten inclusief de wielen. Moet alleen een punt op je frame gelast worden waar de monoshocker op bevestigd moet worden.

Héééle vette XJR trouwens :}


KICK ben benieuwd
 
Komt er nog een andere achterbrug in samen met het R1 achterwiel?

Ik & Vader hadden de plannen om een fzr1000 usd en achterbrug met monoshocker in de 1200 te zetten inclusief de wielen. Moet alleen een punt op je frame gelast worden waar de monoshocker op bevestigd moet worden.

Héééle vette XJR trouwens :}

fzr usd is bagger, na revisie en strakkere veren bleef het slappe hap, en een fzr weegt volgens mij 40 kg lichter als een xjr....ik zou voor strakker gaan *D
 
Laatst bewerkt:
R1 is veel lichter dan een xjr

is bij mij gewoon met r1 veren alleen netjes afgesteld

rijd super
 
Ik heb gister in m'n r1 vork dikkere olie laten gieten nou alles afmaken laten afstellen en gaan. Moet bijvoorbeeld ook kijken hoe ik m'n rijhoogte wil want ik kan stellen in m'n kroonplaat.
 
Ik heb gister in m'n r1 vork dikkere olie laten gieten nou alles afmaken laten afstellen en gaan. Moet bijvoorbeeld ook kijken hoe ik m'n rijhoogte wil want ik kan stellen in m'n kroonplaat.

?? rijhoogte stellen in je kroonplaat ?

mijn R1 poten steken niet door die staan gelijk met de kroonplaat

Mijn XJR is wel flink lager dan standaard , heb de achterveren ook lager moeten zetten omdat ie teveel op zn neus stond

is ff zoeken hoe en wat maar t werkt wel :Y :]
 
jup mijn bussen waar je poten inzitten zijn denk 2/3 keer zo langs als standaard met het idee dat ik ze in de bus kan laten zakken om de neus omhoog te brengen
 
? vaag dat die bussen dan zo lang zijn .

maar ach als ie straks ook maar zo lekker :] stuurt en alles goed in elkaar zit *D

ik ga einde vd maand ook weer verder , R1 achterwiel er in en nog wat nodig onderhoud na 100.000 km in 2
 
Terug
Bovenaan Onderaan