Moechy
MF veteraan
Dat ziet er gelikt uit!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ik zou ten allen tijden gaan voor plaatsing op 't midden van het stuur. Dat is het cleanste!Ik heb gister een tt ridder 550 besteld. Nu met cashback slechts 289 euro dus de moeite. Echter wil ik hem van het weekend mooi opbouwen. Hier heb ik de gedachte om hem links van de teller unit te plaatsen op de een of andere manier en bij mijn weten kan ik stroom uit een geschakelde accessoire stekker achter het linker kastje bij de tank pakken. Heeft iemand wat meer info over deze accessoire aansluiting? Of hier al ervaring mee?
Ik zou ten allen tijden gaan voor plaatsing op 't midden van het stuur. Dat is het cleanste!
Dit met het accessoire dat Yamaha zelf aanbiedt. Maar dan uiteraard kopen voor 1/5de van de prijs op AliExpress.
Ik heb 't gewoon op de batterij laten aansluiten bij mijn onderhoud.
Ik heb gister een tt ridder 550 besteld. Nu met cashback slechts 289 euro dus de moeite. Echter wil ik hem van het weekend mooi opbouwen. Hier heb ik de gedachte om hem links van de teller unit te plaatsen op de een of andere manier en bij mijn weten kan ik stroom uit een geschakelde accessoire stekker achter het linker kastje bij de tank pakken. Heeft iemand wat meer info over deze accessoire aansluiting? Of hier al ervaring mee?
Ik vond de vering wel erg slecht afgesteld bij aflevering. Als je de motor overeind zet is er achter geen enkele statische inzakking, en voor teveel. Verder was de uitgaande demping voor te zwaar en achter te licht. Ik vraag me af of die testrijder wel eerder motor heeft gereden.Vandaag eerste echte rit gedaan. Bevroren. Rijdt wel lekker.
Spiegels zullen waarschijnlijk vervangen worden door bar-ends, zoals verwacht.
Hard, maar comfortabel zadel. Oef.
Vrij hard afgeveerd, volgens dealer standaard af fabriek voor iemand van 75kg. Maar niet te hard.
Uitlaat maakt voor mij voldoende herrie. En ik hou het liefst alles zwart.
Mij is gevraagd 1000 km te rijden en dan (proberen) vertellen hoe het aanvoelt en dan waar nodig aanpassen.
Of ik iets zinnig ga kunnen zeggen na die 1000 km is weer iets anders...
Heb zelf ook niet een extreem sportieve rijstijl. Maar voor mij is het wat te stug en als je over een onbedoelde hobbel of iets dergelijks heengaat heb ik liever dat het goed geabsorbeerd wordt dan dat ik gelanceerd wordt omdat de vering geen klap opvangt, en ik dus uit mijn zadel schiet(extreem voorbeeld).Na 165 km kan ik alleen maar zeggen dat het voor mij (en mijn niet erg sportieve rijstijl) best OK aanvoelt. Vrij hard, maar liever dat dan een schommel.
Denk dat 1000 km gewoon bedoeld was in de zin van 'rij er eerst voldoende mee en bij het eerste onderhoud passen we aan waar nodig'.
Naar mijn mening ook geen mooie uitlaat. Kan je nog wel een leuk bedrag voor krijgen om te investeren in een ander. Vaak ook genoeg 2de hands uitlaten voor de XSR aanwezig.Ik ga als het goed is, vrijdag naar een Xsr kijken. (Een zilver metallic met wel wat opties)
Zit een hoge akrapovic op, die is minder men ding en gaat waarschijnlijk ook wel de verkoop in. :p