Yamaha XSR 700 900 FASTER SONS

Naar mijn mening ook geen mooie uitlaat. Kan je nog wel een leuk bedrag voor krijgen om te investeren in een ander. Vaak ook genoeg 2de hands uitlaten voor de XSR aanwezig.

Al een idee wat je wilt? Of ga je het origineel eronder zetten?
Sowieso een lowboy. Arrow is wel netjes.
 
Ik ga voor dezelfde band. Omdat het een nieuwe motor is geldt bridgestone-simplyride.eu en kan ik hopelijk een deel van de kost recupereren.

Ik ben wss een uitzondering en ben tevreden met de standaard uitlaat. Zowel qua geluid als looks. De zwarte voorbochten passen best bij de zwarte motor.
Of ze lang mooi blijven, tja...
 
Evo-one is leovince. Of welke bedoel je?

Sorry haalde ze inderdaad door elkaar. Die Arrow is ook erg mooi inderdaad, vooral de carbon versie. De bochten zien er ook erg goed uit.

Ik ga voor dezelfde band. Omdat het een nieuwe motor is geldt bridgestone-simplyride.eu en kan ik hopelijk een deel van de kost recupereren.

Ik ben wss een uitzondering en ben tevreden met de standaard uitlaat. Zowel qua geluid als looks. De zwarte voorbochten passen best bij de zwarte motor.
Of ze lang mooi blijven, tja...
Standaard uitlaat is ook zeker niet slecht, het triple geluid heb je gewoon. Voor mij was het gewoon te tam.

Heb de bochten ook zwart gehouden om in lijn te blijven met de motor, dat was een pré voor mij bij het uitzoeken. Blijft langer mooi dan RVS en is goed schoon te maken, dus daar heb je zeker profijt van.
 
Ik heb de teller verplaatst met dat setje van Motodemic (maar dan Ali eigenlijk:)).
Nog iemand die dat heeft en me kan zeggen wat hij gedaan heeft met de 2 overgebleven schroefgaten? Denk waar het zilveren plaatje met logo eerst op gemonteerd zat...
Capture.JPG
 
Laatst bewerkt:
Sorry haalde ze inderdaad door elkaar. Die Arrow is ook erg mooi inderdaad, vooral de carbon versie. De bochten zien er ook erg goed uit.


Standaard uitlaat is ook zeker niet slecht, het triple geluid heb je gewoon. Voor mij was het gewoon te tam.

Heb de bochten ook zwart gehouden om in lijn te blijven met de motor, dat was een pré voor mij bij het uitzoeken. Blijft langer mooi dan RVS en is goed schoon te maken, dus daar heb je zeker profijt van.
Ik heb nu eek Fz1 met volledige open lijn, dus ja op de xsr moet er wel iets soortgelijks komen :D maatje van me heeft een mt-09 met standaarduitlaat en dat is toch wel heel braaf.
 
Ik heb nu eek Fz1 met volledige open lijn, dus ja op de xsr moet er wel iets soortgelijks komen :D maatje van me heeft een mt-09 met standaarduitlaat en dat is toch wel heel braaf.

Heb zelf een Fazer 1000 gehad. Met vol titanium systeem. Inderdaad een verschil met een standaard XSR900 haha
 
Ik heb de teller verplaatst met dat setje van Motodemic (maar dan Ali eigenlijk:)).
Nog iemand die dat heeft en me kan zeggen wat hij gedaan heeft met de 2 overgebleven schroefgaten? Denk waar het zilveren plaatje met logo eerst op gemonteerd zat...
Heb zelf de schroeven er weer in gedaan

En inderdaad die van ali is net zo goed haha
 
Scheelt het veel die relocate-kit?

Ben er zelf eigenlijk niet helemaal van overtuigd of het zoveel beter is.
Ja, ziet er cleaner uit op je stuur, langs zij en langs voor.
Maar de positie maakt het aflezen een stuk moeilijker. Als de zon er op staat moet ik toch mijn hoofd wat lager houden om het goed te kunnen zien.
Ook van setting veranderen is nog wat verder vooruit reiken.
De vraag is, moet je de teller wel willen aanpassen tijdens het rijden en maakt het uit dat je het soms net iets minder duidelijk ziet?
 
Ben er zelf eigenlijk niet helemaal van overtuigd of het zoveel beter is.
Ja, ziet er cleaner uit op je stuur, langs zij en langs voor.
Maar de positie maakt het aflezen een stuk moeilijker. Als de zon er op staat moet ik toch mijn hoofd wat lager houden om het goed te kunnen zien.
Ook van setting veranderen is nog wat verder vooruit reiken.
De vraag is, moet je de teller wel willen aanpassen tijdens het rijden en maakt het uit dat je het soms net iets minder duidelijk ziet?
Maar ik lees wel vaak dat je standaard moeilijk aan het contactslot geraakt en dat het na de relocatekit beter is?
 
Ben er zelf eigenlijk niet helemaal van overtuigd of het zoveel beter is.
Ja, ziet er cleaner uit op je stuur, langs zij en langs voor.
Maar de positie maakt het aflezen een stuk moeilijker. Als de zon er op staat moet ik toch mijn hoofd wat lager houden om het goed te kunnen zien.
Ook van setting veranderen is nog wat verder vooruit reiken.
De vraag is, moet je de teller wel willen aanpassen tijdens het rijden en maakt het uit dat je het soms net iets minder duidelijk ziet?
Mmm zelf geen last van met de zon e.d.
De hoek veranderd niet, alleen de locatie.

Maar de look is 10x beter naar mijn mening. Standaard ziet het er onaf uit, en slordig met de kabelboom naar mijn mening. Ook dat alles zichtbaar is aan de achterkant van de tellerunit snap ik niet.

Qua sleutels is het voor mij wat makkelijker omdat de tellerunit niet zo in de weg zit, maar dat zal wel persoonlijk zijn haha
 
Laatst bewerkt:
Vandaag mijn s2 concept Seat cover binnen gekregen en gemonteerd :) maakt de xsr af in mijn ogen

Ziet er goed uit!

Misschien nog een idee om krimpkousen bij de bedrading van de achterlichten te plaatsen? Vallen ze niet zo erg op. Ga je voor ook nog vervangen?
Mooie Fiets ;)
 
Ik vind de S2 seat cowl veel mooier dan de Yamaha versie. Mooi gestroomlijnd.
Komt er bij mij wss ook nog wel eens op.
 
Vandaag bij hyperpro in alphen geweest om de vering af te laten stellen. Was hier zelf ook al mee bezig geweest omdat de achterveer bij aanschaf veel te hard stond en de motor niet in balans was. Merk nu een aardig verschil wat nog meer vertrouwen geeft in deze geweldige motor, maar denk dat met de tijd er toch een andere achterschokdemper ondergaat. De huidige zit aan zijn Max kwa instelbaarheid en demping. Verder even stukje gereden om het aan te voelen maar toen begon het te regenen :(
 
Vandaag bij hyperpro in alphen geweest om de vering af te laten stellen. Was hier zelf ook al mee bezig geweest omdat de achterveer bij aanschaf veel te hard stond en de motor niet in balans was. Merk nu een aardig verschil wat nog meer vertrouwen geeft in deze geweldige motor, maar denk dat met de tijd er toch een andere achterschokdemper ondergaat. De huidige zit aan zijn Max kwa instelbaarheid en demping. Verder even stukje gereden om het aan te voelen maar toen begon het te regenen :(

Valt inderdaad veel winst te boeken zowel stock als aftermarket. Ga zelf voor een Wilbers set voor/achter, heel misschien do cartridges voor, maar kijk eerst wel hoe het gaat met goede veren/olie plus afstelling voor/achter.
 
Morgen gaan kijken naar een gunmetal xsr 😁 wss de fz1 inruilen.
Zit een highmount akra op maar die vind ik zelf niet mooi, wel benieuwd naar het geluid maar waarschijnlijk gaat die in de verkoop.
 
Morgen gaan kijken naar een gunmetal xsr 😁 wss de fz1 inruilen.
Zit een highmount akra op maar die vind ik zelf niet mooi, wel benieuwd naar het geluid maar waarschijnlijk gaat die in de verkoop.

We zien morgen dan wel je post dat je een nieuwe motor hebt gekocht hehe :P
 
Terug
Bovenaan Onderaan