yamaha xtz 750 super tenere

schelleke

Rookie
6 dec 2007
5
0
hallo, heeft er iemand een foto van een hulpframe voor yamaha xtz 750 super tenere voor aanbouw zijspan aub.
 
ja maar het dubbel wiegframe is veel te dun . . een torro van side-bike kende ik niet maar ben gaan opzoeken , vind wel knap maar word niet meer gemaakt . maar na veel denkwerk , en voor wat ik het ga gebruiken (3 personen+bagage) heb ik besloten de tenere te verkopen en het gedacht voor een v max aan te schaffen voor een span . maar bert 111 ik zal het niet in jouw topic zetten van moto guzzi , sorry maar kende het forum niet,tot dropje 73 kwam .
 
ja maar het dubbel wiegframe is veel te dun . . een torro van side-bike kende ik niet maar ben gaan opzoeken , vind wel knap maar word niet meer gemaakt . maar na veel denkwerk , en voor wat ik het ga gebruiken (3 personen+bagage) heb ik besloten de tenere te verkopen en het gedacht voor een v max aan te schaffen voor een span . maar bert 111 ik zal het niet in jouw topic zetten van moto guzzi , sorry maar kende het forum niet,tot dropje 73 kwam .

torro is wel nog tweedehands te verkrijgen , maar een v max is ook niet zo slecht :} al zou ik voor een guzzi gaan :)

Je moet je niet verondschuldigen hoor als het maar bij deze keer blijft ;) ;)

Ik denk dat iedereen hier het wel op prijs zou stellen mocht je tijdens je zoektochten ons up too date houden , we leven echt met je mee :Y
 
Terug
Bovenaan Onderaan