Ik had daar toen conventionele loodaccu's in zitten.Heb je misschien ook een suggestie welke accu ik het beste kan nemen?
Maar nu heb je de gesloten accu's, dat is beter, ook geen lekkage via de ontluchting.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ik had daar toen conventionele loodaccu's in zitten.Heb je misschien ook een suggestie welke accu ik het beste kan nemen?
Heb je misschien ook een suggestie welke accu ik het beste kan nemen?
Houd er wel rekening mee, dat een Virago een flinke accu nodig heeft om te startenIk had daar toen conventionele loodaccu's in zitten.
Maar nu heb je de gesloten accu's, dat is beter, ook geen lekkage via de ontluchting.
Dit is troepIk had daar toen conventionele loodaccu's in zitten.
Maar nu heb je de gesloten accu's, dat is beter, ook geen lekkage via de ontluchting.
Hij heeft een 750, ik adviseer een accu van een 1100, die zou 20Ah moeten zijn , de gel accu is 21 Ah, die accu's zijn veel krachtiger dan en loodaccu.Houd er wel rekening mee, dat een Virago een flinke accu nodig heeft om te starten
Hij heeft een 750, ik adviseer een accu van een 1100, die zou 20Ah moeten zijn , de gel accu is 21 Ah, die accu's zijn veel krachtiger dan en loodaccu.
In mijn Bulldog (zelfde blok) zit een 12 Ah accu en daar doet deze het prima op.
ik moet één keer per seizoen het water bijvullen inderdaad (gedemineraliseerd water is nou niet bepaald een grote investering). Echter hoef je hem niet veel aan de acculader te hebben, omdat de ontlading nihil is bij stilstandIk zou afzien van die Yuasa uit het linkje. Ik heb er eentje en starten doet hij prima, maar het water verdampt en je kunt hem dus regelmatig bijvullen. Aan de acculader gaat het helemaal vlot, maar ook met draaiende motor zie je de belletjes opstijgen en als je je vinger dan op het gaatje houdt en na 30 seconden weg haalt, komt er gewoon een zuchtje waterstof uit.
Dus beter een gesloten, onderhoudsvrije accu met voldoende startcapaciteit (cca). Ah is dan wat minder belangrijk als je motor gewoon gelijk goed start.
Ik ook. Gaat al een jaar of 7 probleemloos mee in mijn Buell.Motobatt heb ik goeie ervaring mee. Al zegt dat natuurlijk niet veel
Welk type?Ik ook. Gaat al een jaar of 7 probleemloos mee in mijn Buell.
Binnenkort ook bestellen voor de Yamaha.
Ik heb 12 jaar met een Varta gedaan in mijn Bulldog, maar op een gegeven moment was de fut eruit.Motobatt heb ik goeie ervaring mee. Al zegt dat natuurlijk niet veel
Quadflex AGM, ik weet even niet uit m'n hoofd hoeveel Ah, dus het exacte typenummer kan ik nu niet noemen.Welk type?
Ik moest ff mn zonnebril pakken.Inmiddels al wat vorderingen gemaakt en het lijkt allemaal niet zo slecht als gedacht. Nu met de voorrem klauwen bezig maar ik krijg van beide klauwen 1 zuiger er niet uit. Kei vast.
Zo staat hij er nu bij na het gebruik van slechts 3 staalwol 0000 sponsjes.
Motor heeft ook al even gelopen maar de carburateurs moeten er af.
Bekijk bijlage 1882255Bekijk bijlage 1882256Bekijk bijlage 1882257Bekijk bijlage 1882258
Dat is tegenwoordig suikerwater of bocht met zoetstof. Beter af en toe insprayen met IMAL of remvloeistofLeg ze een dag in de cola
Op je laatste 2 regels ben ik mij inmiddels ook aan het oriënteren...Als het met druk moet is een vetspuit de oplossing, zo'n ding levert met gemak 100 bar, dan komen die zuigers wel. Maar dan moet je wel iets friemelen met een vetnippel die past in de schroefdraad van de klauwen.
Anders zouden 2e hands klauwen wel eens een goedkopere oplossing kunnen zijn...
Nee hoor, de echte heeft nog steeds dezelfde hoeveelheid zuurbestanddelen als vroeger.Dat is tegenwoordig suikerwater of bocht met zoetstof. Beter af en toe insprayen met IMAL of remvloeistof