Yamaha YZF-R6 2008 tm 2012 # III

Heb zelf alleen een schijfremslot. En dan wel een goeie. Voor de rest achter slot en grendel met politie sloten etc op de schuur. Neem m voor de rest toch nergens mee naar toe waar ik m uit t oog verlies :)
 
Ja, ik ga ook gewoon een schijfremslot erop gooien. Heb ook een Scorpio i900 alarm besteld à 450 euro. Ben reuze benieuwd!
 
Mindvision, waar heb jij deze besteld? Kan je me ook laten weten hoe groot het pakketje is? Ik zag hem op verschillende US websites voor 350/400 dollar. Shipping zou niet meer dan 20 euro moeten kosten.

Thanks!
 
Heb het pakketje nog niet, ik laat het je wel weten wanneer ik hem binnen heb. Mail je wel ff.
Ik heb ook de connector kit, de perimeter sensor en de ignition cable en ook de europastekker besteld. Dan is hij ietsje duurder (:
 
Heb je een mail gestuurd waar je ook de connectorkit kunt kopen (:

Ik heb de zoekfunctie al gebruikt maar kan het niet vinden: wanneer je de passagiervoetsteunen verwijdert hou je van die gaten over. Ik meen mij te herinneren dat iemand op MF van die afdekkers kon bestellen daarvoor. Wie was dit? Heb ze nodig maar kan ze ook online niet vinden :/
 
Heb je een mail gestuurd waar je ook de connectorkit kunt kopen (:

Ik heb de zoekfunctie al gebruikt maar kan het niet vinden: wanneer je de passagiervoetsteunen verwijdert hou je van die gaten over. Ik meen mij te herinneren dat iemand op MF van die afdekkers kon bestellen daarvoor. Wie was dit? Heb ze nodig maar kan ze ook online niet vinden :/

moet je even contact opnemen met Sharkrider (SharkRider) die verkoopt ze *D
 
Laatst bewerkt:
Vandaag eindelijk de knoop door gehakt. De r6 gaat de deur uit. Dit jaar helaas maar een 600km's op kunnen rijden ivm mijn drukke leventje. Niemand een mooie r6 kopen? :) [Te koop] R6 2008 Zwart/Rood


jammer!

zoek een blauwe 08 of een zwart/goude 09 :+

ja de R1 gaat weer weg hehe ik vind het niks dus weer een R6 zoeken :+


of een witte 2010 die trekt me aandacht nu ook wel :9~ :}
 
Laatst bewerkt:



Verkort kentekenplaatje, monoseat erop, duosteps eraf en motodynamics achterlicht erop. Ook de kapjes van MSH Motoparts erop om de duostepgaten te coveren.
Nu nog andere knippers voor en dan is hij vertoonbaar :P
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan