YES, mijn vriendin gaat lessen..

Ok dan JoKing...

Zal mijn vriendin ook nog eens even vragen wanneer zij van plan is om te beginnen... :P
 
Volgens mij probeert JoKing ons en zijn vriendin iets duidelijk te maken })

misc.php
 
Laatst bewerkt:
Mijn vriendin gaat ook lessen...

Althans, mijn toekomstige vriendin, ze weet
het zelf nog niet, maar lessen zal ze! })
 
Waarom niet meteen een met rijbewijs en motor?

Dan mag je redelijk wat leuke vrouwen wegstrepen die je ziet. Denk dat het verstandiger is om gewoon je vriendin zo gek te maken van motoren dat ze zelf begint met lessen.. nadeel is dat dan wel je spaarcenten weer op gaan aan een motor voor je vriendin.. dus een vriendin met motor is misschien toch nog niet zo\'n slecht idee GroteMuis! :)
 
Dan mag je redelijk wat leuke vrouwen wegstrepen die je ziet. Denk dat het verstandiger is om gewoon je vriendin zo gek te maken van motoren dat ze zelf begint met lessen.. nadeel is dat dan wel je spaarcenten weer op gaan aan een motor voor je vriendin.. dus een vriendin met motor is misschien toch nog niet zo\'n slecht idee GroteMuis! :)
Juist!
Daarnaast: driekwart van de lessers afgelopen jaar (toen ik zelf ook nog lesde) bij m\'n rijschool, was vrouw, dus... :P

Nadeel als ze op een sportmachientje rijden: Je moet ze eerst zien bij te houden om kennis te maken.... :+
 
Laatst bewerkt:
Op zaterdag 23 februari 2002 14:19 schreef DeGroteMuis het volgende:Nadeel als ze op een sportmachientje rijden: Je moet ze eerst zien bij te houden om kennis te maken.... :+

Ligt er aan, sommige vrouwen rijden op een chopper, die kan je met GEMAK bijhouden. Maarja dan staat er een supersport en een chopper in de tuin ;) Vaak ruzie vanwege meningsverschil over motoren ;) Nah dat wordt dan geen goed huwelijk.
Dus een vrouw met een supersport moet je eerst snoeihard inhalen en vervolgens bij het eerst komende stoplicht aanspreken voor een date? ;)
 
Ligt er aan, sommige vrouwen rijden op een chopper, die kan je met GEMAK bijhouden. Maarja dan staat er een supersport en een chopper in de tuin ;) Vaak ruzie vanwege meningsverschil over motoren ;) Nah dat wordt dan geen goed huwelijk.
Dus een vrouw met een supersport moet je eerst snoeihard inhalen en vervolgens bij het eerst komende stoplicht aanspreken voor een date? ;)
Vast patroon:
- Zien.
- Achteraan gaan
- Afsnijden in de eerste bocht, weer ingehaald worden doordat je verkeerd bocht uitkomt
- Vol erachteraan, met 180 op het achterwiel voorbij blazen
- Vlak voor de bocht even je remtechniek showen door een stoppie, haar weer voorlaten.
- In de bocht binnedoor proberen in te halen, beetje duwen als je geen ruimte hebt...
- Voor het stoplicht helm afzetten, big smile geven en voorstellen effe samen een terrasje te pakken...

Vreemd genoeg heeft deze methode tot nu toe niet gewerkt.... :+
 
Vast patroon:
- Zien.
- Achteraan gaan
- Afsnijden in de eerste bocht, weer ingehaald worden doordat je verkeerd bocht uitkomt
- Vol erachteraan, met 180 op het achterwiel voorbij blazen
- Vlak voor de bocht even je remtechniek showen door een stoppie, haar weer voorlaten.
- In de bocht binnedoor proberen in te halen, beetje duwen als je geen ruimte hebt...
- Voor het stoplicht helm afzetten, big smile geven en voorstellen effe samen een terrasje te pakken...

Vreemd genoeg heeft deze methode tot nu toe niet gewerkt.... :+

En toen werd je wakker met een natte plasser :+
 
Terug
Bovenaan Onderaan