yesssss sv 1000 gekocht

MarkRoovers

Rookie
28 apr 2016
11
0
Schiedam
Hallo allemaal,

Gisteren een sv 1000 gekocht...
Superblij mee...

Heeft wel een poetsbeurt nodig maar daar word het nu de tijd voor.
Lekker in de warme garage..

Wat een geluid en koppel zeg.... Kom van een CBR 600... Had al eens een tl 1000 gehad maar is niet te vergelijken.... Rijd heerlijk....

Gisteren in de regen naar huis maar mocht de pret niet drukken...

*O*
 
:^

Foto's doen het altijd goed ;)

Verder veel poetsplezier en vooral veel veilige kilometers gewenst!
 
Hallo allemaal... Leuke reacties bedankt....
Ja zeker naar de vtr gekeken.... Maar toch gekozen voor de sv.... Zeker in deze special uitvoering van Jan van Someren uit afferden.... Vandaag stiekum eerste wasbeurt al gehad....krijg alleen geen foto geüpload via mm tel...??
 
Hallo allemaal... Leuke reacties bedankt....
Ja zeker naar de vtr gekeken.... Maar toch gekozen voor de sv.... Zeker in deze special uitvoering van Jan van Someren uit afferden.... Vandaag stiekum eerste wasbeurt al gehad....krijg alleen geen foto geüpload via mm tel...??

Uploaden naar Postimage.org — free image hosting / image upload . Dan op die website directe link kopiëren en hier via button 'Voeg afbeelding toe' link plakken en voila.
 
Een lichtblauwe K3? Dat is natuurlijk de mooiste en snelste!

Ga je geen spijt van krijgen, wat een heerlijke motors die sv's :)
 
Vergeet ook niet om even langs Hoegee te rijden om af te laten stellen dmv Yoshi box!
Brengt een wereld van verschil.
Mijn Vstrom 1000 (zelfde blok) knapte er enorm van op.

Heb je die blauwe SV1000 met die coole witte bies?
Was toen idd een actiemodel.
JvS had toen ook een gepimpte GSX-R 1000 K5 Corona :9~
 
Wat doen ze dan precies?
En wat veranderd er aan het blok? Ben alleen nog naar huis gereden..... Zaterdag of zondag wel naar de malle dagen.... *O* (Arie molenaar)

En heb geen witte bies maar vlakken grijs met zwarte rand... Zal vanavond een foto proberen te posten....

Vergeet ook niet om even langs Hoegee te rijden om af te laten stellen dmv Yoshi box!
Brengt een wereld van verschil.
Mijn Vstrom 1000 (zelfde blok) knapte er enorm van op.

Heb je die blauwe SV1000 met die coole witte bies?
Was toen idd een actiemodel.
JvS had toen ook een gepimpte GSX-R 1000 K5 Corona :9~~
 
Laatst bewerkt:
Wat doen ze dan precies?
En wat veranderd er aan het blok? Ben alleen nog naar huis gereden..... Zaterdag of zondag wel naar de malle dagen.... *O* (Arie molenaar)

En heb geen witte bies maar vlakken grijs met zwarte rand... Zal vanavond een foto proberen te posten....

Beetje ala Powercommander maar dan zonder het Powercommander kastje, zegmaar..
Je mengsel wordt geoptimaliseerd zodat 'ie veel beter van onderuit oppakt. Tevens geen dip meer en meer vermogen/koppel.
Standaard staan ze nogal absurd arm afgesteld met alle nukkige gevolgen van dien.
 
SV 1000 is een hele mooie motor, gefeliciteerd.
Ik heb er 4 jaar geleden ook naar gekeken, maar toch voor mijn KTM gegaan.

Veel plezier ermee!
 
IMG_0433_20161015_163249589.jpg


Dat is hm dan.... In ongepoetste staat....
 
Oké bedankt voor de tip.... Als ik er na wat kilometers last van heb weet ik in ieder geval een middeltje.... :Y

Beetje ala Powercommander maar dan zonder het Powercommander kastje, zegmaar..
Je mengsel wordt geoptimaliseerd zodat 'ie veel beter van onderuit oppakt. Tevens geen dip meer en meer vermogen/koppel.
Standaard staan ze nogal absurd arm afgesteld met alle nukkige gevolgen van dien.
 
Terug
Bovenaan Onderaan