Yoshimura racedemper vraag

Italiano

Rookie
2 jun 2004
23
0
Moordrecht
Hallo,
Ik sta op het punt om een tweedehandse Yoshimura racedemper RS-3 met 3 boutsverbiending voor Suzuki Srad te kopen.
Degenen die het verkoop heeft het op een GSX-R van bouwjaar 1996 gemonteerd.

Mijn vraag is aan jullie experts ;) kan het ook (dus wat betreft maten van de boutgaten en de diameter) op mijn GSX-R 600 SRAD van bouwjaar 1999.

Verder zit er ook geen DB-killer op. maak zo een demper te veel herrie voor op de weg?

Alvast bedankt voor jullie reactie.

M.v.g.,
Patrick
 
als die demper van een gixxer uit 1996 komt is het de vraag of het al een Srad is? als het wel een Srad is past de uitlaat zondermeer!!
Geluid van een Yoshi is erg hard, zeker te hard voor op de openbare weg!maarja, daar koop je hem toch voor, ander kan je net zo goed je orginele demper eronder laten!!
 
Yep, past. Ik heb er ook zo een. Typenummer in de yoshi catalogus is het zelfde voor de 96-er, mijn 98-er en ook de nieuwere modellen (Ik geloof tot 2000 of zo).

En het geluid is :} , maar maakt wel de buren wakker om 6:45 's morgens. Very LOUD dus, maar zoals al eerder is gezecht: Daar koop je hem toch voor?

En aan de andere kant: Rijd anders bij de verkoper langs met je motor, hij zit er zo op! Dan weet je zeker dat hij past...

full
:}
 
Terug
Bovenaan Onderaan