-z1100 project-

ik heb die zxr750 brug en wiel dus nog liggen.
in persiepe wou ik m zelf gebruiken.
als jij een CBR600F2 achterbrug en wiel voor mij kan regelen wil ik wel ruilen.
 
ik heb met anton een ruil kunnen doen *D ik heb straks dus een zx7r achterkant compleet :P

ff wat op de brug laten lassen voor de vering :P als dat gebeurt is gaan we aan de slag met de uitlaat (word denk ik seatpipe :P maar dit is nog even kijken :P misschien dat ik er ook een andere kontje opzet :P maar das nog niet zeker :P

groeten steven ;)
 
ik heb met anton een ruil kunnen doen *D ik heb straks dus een zx7r achterkant compleet :P

ff wat op de brug laten lassen voor de vering :P als dat gebeurt is gaan we aan de slag met de uitlaat (word denk ik seatpipe :P maar dit is nog even kijken :P misschien dat ik er ook een andere kontje opzet :P maar das nog niet zeker :P

groeten steven ;)
nee geen ander kondje joh.z1000 styl dit heerlijk zo :Y :9
 
maja, als me seatpipe dan niet past dan moet het wel he :P wat ik wil de zijkante leeg hebben :P

weet iemand toevallig setje silvere termignoni's (gewoon orgineel duc) te liggen voor een redelijke prijs ?

groeten steven ;)
 
Laatst bewerkt:
nieuwe project is er, ik heb men cbr geruild voor deze z1100.

wat er tot nu toe aan gebeurt is:

-ducati voorvork(met brembo remerij :P )
-gpz blok en tank en zijkapjes.
-opgeboort naar 1218 en wiseco zuigers.
-flatside carburatie (volgens mij weet het niet zeker)
-150 pk op het achterwiel (ga binnekort een keer op een dynobank kijken hoeveel het werkelijk is :P )
-ducati 4j achterwiel met 140 band :P
-kort kontje
-spuiglelijke viper demper(hoe hij geplaats is dan :+ )

what to do ?

-zxr achterbrug (passen er zo in volgens de vorige eigenaar)
-demper anders plaatsen.
-bougie's en olie vervangen :)
daarna zien we wel weer ff ;)

piccie's komen straks want imageshack doet het niet B|

groeten steven :P

Mooie fiets, behalve de uitlaat. Maar ja, ik ben dan ook 'oldskool'.
Hoe kom je aan de cilinderinhoud van 1218 cc met Wiseco-zuigers? Met 76 mm boring kom je aan 1198cc en met 77mm boring 1229cc.
 
even ter inspiratie voor je Zed project...

weet niet zeker of het past maar met de tank en zij kapjes en kont van de GPZ unitrack oogt hij een stuk moderner...dit is trouwens een 1172cc
full
 
Stoer ding :Y

Heb je al een zxr achterbrug?

Ik heb er zeer binnekort een super complete voor je, zie het fighter onderdelen verkooptopic
 
ik heb me vergist over zuiger's zat bij het verkeerde merk te kijken O-) ,

gpz kont vind ik niet zo mooi ron :P srry,

en een complete achterbrug heb ik al :P

gr. steven
 
Ik zie tussen die onderspoiler en het achterwiel een heeeel mooi plekje voor een demper... staat hem wel denk ik, en dan wordt die kont ook niet zo lomp.

iedereen heeft al seatpipes...
 
maja, als me seatpipe dan niet past dan moet het wel he :P wat ik wil de zijkante leeg hebben :P

weet iemand toevallig setje silvere termignoni's (gewoon orgineel duc) te liggen voor een redelijke prijs ?

groeten steven ;)

ik denk dat een vriend van mij er nog 2orgineele hebt liggen (ovaal en zilver toch?)

maar hoezo moeten het termagnoni`s zijn en niet bijv,bos,yhosi of akra`s ?
vind ik persoonlijk mooier dan 2 orgineele dempers
:Y
ik zal het voor je vragen oké :}
 
seatpipes is men idee omdat ik geen simpele demper aan de zijkant wil. onder een demper kan niet omdat hij zo leeg en dan alles aan de grond leg in een bocht :N .

vandaar seatpipe's. })

fighter-fan dat zijn inderdaad die ovale zilveren. en ik kies voor termignoni omdat ik die demper mooi vind en korte dempers wilde.

welke gek gaat een akra inkorten ? in niet :+

ik zit nu met of seatpipe's of elke kant een demper onder het stepje. maar ik weet niet of dat gaat vanwege de bochten.

meer update's volgens als ik men achterbrug heb })

groeten steven ;)
 
heej soef,

toch vind ik het zonde van het geld van zoon ding :P maar ik zit nu te denken aan 2 high mount's :P

zo nu ga ik even wat thema stickers plakken :9~ *D

groeten steven ;)
 
vandaag wat stickers geplakt naar mijn smaak :) wat jullie van vinden ? geen idee :P

foto's:

fotosz11000198ob.jpg


fotosz11000167yn.jpg


het is niet alleen een kanon :P der zit nu ook een kanon op :9 :

fotosz11000171kf.jpg


fotosz11000189lx.jpg


groeten steven :P
 
Terug
Bovenaan Onderaan