Beste leden,
Ik heb een probleem met mijn kawasaki z750 uit 2005.
Ik heb maar een top van 180 km, ook schokt de motor ligt rond de 135 /140. Bij 5 @6000 toeren.
Er is door de kawa dealer het gasklephuis en bougies vervangen.
Met het uitzoeken van de problemen is hij de gehele zomer (2017)bezig geweest.
Het probleem is nooit echt 100% weg geweest nu het terug is ga ik liever niet weer naar dit bedrijf.
De motor is over een 5000km toe aan kleppenstellen. Zou dit het probleem kunnen oplossen of zou er wat anders aan de hand zijn?
Wie herkent iets in dit verlies aan vermogen?
Ik heb een probleem met mijn kawasaki z750 uit 2005.
Ik heb maar een top van 180 km, ook schokt de motor ligt rond de 135 /140. Bij 5 @6000 toeren.
Er is door de kawa dealer het gasklephuis en bougies vervangen.
Met het uitzoeken van de problemen is hij de gehele zomer (2017)bezig geweest.
Het probleem is nooit echt 100% weg geweest nu het terug is ga ik liever niet weer naar dit bedrijf.
De motor is over een 5000km toe aan kleppenstellen. Zou dit het probleem kunnen oplossen of zou er wat anders aan de hand zijn?
Wie herkent iets in dit verlies aan vermogen?