Zaanstad topic deel 19

Namens Randy, bedankt Erik ;)

ps: er is niks mis met die brommer

Daarop vertrouw ik jullie sowieso wel op. Maar zoals gezegd: even paar maanden wachten.

Ik ga er trouwens vanuit dat de meesten (uitzonderingen daargelaten) motor-forum gebruikers zulke motorliefhebbers zijn dat ze beter met hun fietsen omgaan dan de gemiddelde zondags-sportmotor-volgasoprechtestukkenmaarvaltomindebocht-posers
 
Dat is best leuk om doen man :Y

Dat wij er waren reden er oude volkswagens transporters over de baan toen _O-

Ja, ik hoorde al dat er af en toe complete touringbussen rijden 😂

Maar toch is dat denk minder gevaarlijk dan motorrijderhatende sportwagen bestuurders die je van achter naderen :p
 
Ik zit eraan te denken om op de terugweg van Oostenrijk naar Zaanstad even bij de Nürnbergring/nordschleife te stoppen om 1 rondje te doen.

Toch een leuke ervaring. Al heb ik nu natuurlijk geen sportmotor meer hoop ik dat het op de bmw ook de moeite waard is :)

Gewoon niet teveel letten op alle 50.000+ euro auto's die achter je in de file staan 😂😂

Idee kwam voort uit m'n activiteit van vandaag, paar uurtjes in de zon liggen naast de red-bull ring (Spielberg circuit)


Pas maar op, wordt geen rekening gehouden met motorrijders.
De dikke bakken rijden gewoon door je lijn in de bocht met alle gevolgen van dien.
Beter een trackday op een of ander circuit boeken. Stuk beter en leerzamer
 
Jawel hoor :W
Gixxer 1000 gekocht uit 2002 mischien had ik dat al gezegd..
Huis gekocht in oud koog..
Nieuwe hobby gestart. ..aquascapen
Zoon is alweer 4.
En vooral relaxen voor de rest *D
Keertje meeten weer

?
 
Moet zeker gebeuren :Y

wel leuk als we een heel groepje kunnen krijgen :Y

Zoals vanouds bij Motoport Wormerveer ?
Ik stel voor Zondag 17 Juli 19:30 voor Motoport voor een oud maar vertrouwd Zaanstad topic ritje *O*
 
Hallo allemaal, ik ben Joost 26 en woonachtig in Wormerveer! Rij op een Tuono uit 2007. Mocht het 17juli doorgaan kom ik ook wel kijken, is toch om de hoek hier!
 
I do not believe this to be true. I do know Phil as my dealer and now as my competitor, and he can be difficult but not a cheat.

I'm sure you are not telling us the whole true story......
 
Idd zo ken ik ze ook.

Maar een account aanmaken met zo'n rare naam, en dan 1 reactie plaatsen op het forum is erg vreemd natuurlijk. Zeker als het zo'n vaag verhaal is.
 
I do not believe this to be true. I do know Phil as my dealer and now as my competitor, and he can be difficult but not a cheat.

I'm sure you are not telling us the whole true story......
:^
Heb allebei mijn motoren bij Phil gekocht en altijd in onderhoud gehad, nooit het idee gehad een cent te veel betaald te hebben, goede service en Phil is een prima monteur!
Ben inmiddels uit de buurt verhuisd; rijd toch nog naar Zaandam voor mijn onderhoudsbeurten.
Kom er al bijna 10 jaar met plezier. :Y

Net zoals ik nog steeds (eens in de 3 jaar of zo _O- ) wel even naar Purmerend rijd voor een setje banden... :+
 
Zo, heb even wat gemist.
Inderdaad ritje is misschien wel weer eens leuk.
AL die kopjes weer even zien!.

Hier in ieder geval geen nieuwe motor.
Kan geen afscheid nemen van die blade O-)
 
Hier even een topic opleven....

Vandaag zag ik op nieuws dat er ongeluk is geweest....politiewagen en motor. Is het geen bekende van hier?

Het lukt me even niet om hier een link plaatsen vanuit m'n mobiel.
 
Terug
Bovenaan Onderaan