Zaanstad topic deel 19

"Mocht Enschede te ver bij u vandaan zijn, dan hebben wij verder nog de beschikking over diverse officiele trialterreinen door heel Nederland. Dus welicht ook een locatie dichter bij u in de buurt"
 
Weetje wat mij nou een keer leuk lijkt om te doen..

ik heb het wel is bij mijn vriendengroep voorgesteld maar er is er maar 1 met ook een motorrijbewijs en intresse.
Dus wie weet willen jullie wel een keer :)

http://www.zelftrialrijden.nl/ztr/index.php
Ik heb het 20 jaar geleden al eens gedaan via de ANWB. We kregen "les" van Marco Reit, de toenmalige Nederlands kampioen.....
Was erg leuk om te doen, maar al na 1 uur moest er iemand naar het ziekenhuis en moesten we een ander uit een boomtop vissen (met motor en al).
 
Weetje wat mij nou een keer leuk lijkt om te doen..

ik heb het wel is bij mijn vriendengroep voorgesteld maar er is er maar 1 met ook een motorrijbewijs en intresse.
Dus wie weet willen jullie wel een keer :)

http://www.zelftrialrijden.nl/ztr/index.php
Ja ik! Dit lijkt me ongelooflijk gaaf om een keer te doen. ik heb vroeger ook aan flatland bmxen gedaan, dit trial rijden sluit daar wel op aan.
 
Goed plan. Ik probeerde zaterdag via Assendelft naar Beverwijk te tuffen. Wat een vergissing, dikke laag bagger op de dijk, koud en mist. Echt niet leuk meer dit
 
Ja elke dag van de week. niet leuk. mist. slaat op het vizier en doe je die open ook op de bril en zie je zeker niks meer
 
Even het topic omhoog knallen!

Pat, ik kan je geruststellen, de killers gaan er voorlopig niet in hoor! haha, vandaag eindelijk een stukje kunnen rijden en wat een geluid :o

Magoed, ik wil dat monoposto zitje wel ff gaan renoveren, met andere woorden, ff laten spuiten. Dus Bart, ook jij je zin :P

Hier iemand nog een goed adresje? Greg, ik zag dat jij wel mooi spuitwerk had gedaan/ laten doen?

En ik loop nu 1 op 1 met ducati en onderdelen kwijt raken. Elk ritje tot nu toe wel iets wat los komt })
 
Magoed, ik wil dat monoposto zitje wel ff gaan renoveren, met andere woorden, ff laten spuiten. Dus Bart, ook jij je zin :P

Ik krijg anders nooit mijn zin ......... :/

Maar ik vind een Duc. gewoon af zoals hij is.
Natuurlijk personalisering als andere uitlaten of spuitwerk doet geen afbreuk.
Maar het plakken van reklame stikkers of 46 hoort niet op een Duc.
 
Even het topic omhoog knallen!

Pat, ik kan je geruststellen, de killers gaan er voorlopig niet in hoor! haha, vandaag eindelijk een stukje kunnen rijden en wat een geluid :o

Magoed, ik wil dat monoposto zitje wel ff gaan renoveren, met andere woorden, ff laten spuiten. Dus Bart, ook jij je zin :P

Hier iemand nog een goed adresje? Greg, ik zag dat jij wel mooi spuitwerk had gedaan/ laten doen?

En ik loop nu 1 op 1 met ducati en onderdelen kwijt raken. Elk ritje tot nu toe wel iets wat los komt })
zelf.......pb maar wat er moet gebeuren, schade of zo ook geen probleem. :)
 
Laatst bewerkt:
zelf.......pb maar wat er moet gebeuren, schade of zo ook geen probleem. :)

Top, pb verstuurd!

dsc0106hb.jpg


Stickers er af, en Xerox zie je nog onder de maan/zon sticker zitten. Dus ff opknapbeurtje ;)
 
Even het topic omhoog knallen!

Pat, ik kan je geruststellen, de killers gaan er voorlopig niet in hoor! haha, vandaag eindelijk een stukje kunnen rijden en wat een geluid :o

Magoed, ik wil dat monoposto zitje wel ff gaan renoveren, met andere woorden, ff laten spuiten. Dus Bart, ook jij je zin :P

Hier iemand nog een goed adresje? Greg, ik zag dat jij wel mooi spuitwerk had gedaan/ laten doen?

En ik loop nu 1 op 1 met ducati en onderdelen kwijt raken. Elk ritje tot nu toe wel iets wat los komt })

Mooi zo.......tunnels en smalle straatjes zijn ook een genot :P
En de onderdelen......heb er ook last van gehad. Paar jaar geleden de 999 een dag meegekregen. Binnen een kilometer lag de complete kentekenunit eraf (de dealerplaat en de complete taartschep). Op de 848 gelukkig maar 1 boutje (zover ik weet).

Trouwens, is het niet goedkoper om gewoon een monozit op MP te kopen?
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan