ZAC 12 April 2006 ASSEN

Ben net terug uit het ziekenhuis, heb vanaf woensdag in Assen in het ziekenhuis gelegen.
Bij de s1,in de eerste manche ben ik er vanaf gegaan in de eerste bocht naar rechts. ( gele honda cbr, 412 ).
Heeft iemand wat gezien of weet iemand wat er gebeurd is, weet eigenlijk niet meer wat er gebeurd is!!!

Pat412
 
Ben net terug uit het ziekenhuis, heb vanaf woensdag in Assen in het ziekenhuis gelegen.
Bij de s1,in de eerste manche ben ik er vanaf gegaan in de eerste bocht naar rechts. ( gele honda cbr, 412 ).
Heeft iemand wat gezien of weet iemand wat er gebeurd is, weet eigenlijk niet meer wat er gebeurd is!!!

Pat412

Oei dat is niet al te best joh, wat heb je er aan over gehouden ??? heb niet gezien wat er gebeurt is alleen maar een ambulance met spoed vanaf die plek rechstreeks richting ziekenhuis zien scheuren ... '(
 
ik reed pal achter je toen je ging liggen, het zag er allemaal niet al te ernstig uit maar je hebt dan toch nog wel een aardige smak gemaakt.

wij probeerden met z'n drieen elkaar uit te remmen bij de haarbocht ik links een witte motor in het midden en jij rechts, jij verremde jezelf en schoot rechtdoor maar bleef wel op de baan.

daarna stuurden zowel de witte motor als ik in waardoor hij voor mij uitkwam, jij kwam even voor het moment van aansturen van de knik richting ossenbroeken weer terug op de racelijn en tikte met je voorwiel tegen het achterwiel van de witte motor die voor mij reed.
daarna viel je er een meter of 5/6 voor mijn voorwiel eigenlijk redelijk netjes vanaf en kon ik je gelukkig nog ontwijken.

de rijder van de witte motor keek achterom en dacht dat ik hem geraakt had, maar na wat heen en weer gebaren en toen hij de volgende ronde jouw motor zag liggen viel bij hem ook het kwartje.

ik hoop dat alles weer een beetje goed met je gaat en dat je je motor weer grepareerd krijgt voor 8-5

remco
 
ik reed pal achter je toen je ging liggen, het zag er allemaal niet al te ernstig uit maar je hebt dan toch nog wel een aardige smak gemaakt.

wij probeerden met z'n drieen elkaar uit te remmen bij de haarbocht ik links een witte motor in het midden en jij rechts, jij verremde jezelf en schoot rechtdoor maar bleef wel op de baan.

daarna stuurden zowel de witte motor als ik in waardoor hij voor mij uitkwam, jij kwam even voor het moment van aansturen van de knik richting ossenbroeken weer terug op de racelijn en tikte met je voorwiel tegen het achterwiel van de witte motor die voor mij reed.
daarna viel je er een meter of 5/6 voor mijn voorwiel eigenlijk redelijk netjes vanaf en kon ik je gelukkig nog ontwijken.

de rijder van de witte motor keek achterom en dacht dat ik hem geraakt had, maar na wat heen en weer gebaren en toen hij de volgende ronde jouw motor zag liggen viel bij hem ook het kwartje.

ik hoop dat alles weer een beetje goed met je gaat en dat je je motor weer grepareerd krijgt voor 8-5

remco
:o
 
Sterkte Pat, je bleef veel te goed liggen. We hebben meer dan 3 ronden onder code 60 gereden, dus ze zijn wel ff met je bezig geweest.

Succes met de reparaties
 
Bedankt jongens, heb er een pijnlijke rug en nek aan overgehouden.
Ik heb wat in mijn buik gekregen waardoor ik een klap tegen mijn longen gehad heb.
HAd een harde buik en waarschijnlijk zijn mijn longen daardoor beschadigd.
Heb anderhalve dag op de i.c moeten liggen want bleef last van mijn buik houden.
Het was een hele toestand moet ik zeggen.
Maar het gaat nu gelukkig beter en hoop er gauw weer bij te zijn eigenlijk!!
Tot gauw maar!!!

PAt412
 
Niet echt een actiefoto, maar een foto van dat ze inderdaad (lang) met je bezig zijn kun je vinden op www.trajanus.com -> fotogalerij -> ZAC Assen 12-04-2006. Ergens op driekwart van de pagina.

Succes met het herstel en de reparaties! 8 Mei er gewoon weer bij?
 
Niet echt een actiefoto, maar een foto van dat ze inderdaad (lang) met je bezig zijn kun je vinden op www.trajanus.com -> fotogalerij -> ZAC Assen 12-04-2006. Ergens op driekwart van de pagina.

Succes met het herstel en de reparaties! 8 Mei er gewoon weer bij?

dat is een foto van de valpartij in de s2 in de strubben
 
De ongulijk (Accident) in de S2 was ik :(

Ik heb geen idee wat er is gebuurt dus als iemand heeft wat gezien ben ik erg nieuwsgerig?

Ik heb een gebroken schouder dus zal wel een poosje zijn tot ik weer op de motor zit :]

Ik wil iedereen bedanken die mij gehulpen gehad die dag very much appreciated especially Roel die ik en mijn motor terug naar Den Haag heeft bezoorgt en all de andere aanbiedingen van hulp .Thanks Fellas *O* you are all stars in my book.

ik heb nog niet mijn motor gezien die is bij Roel ik vrees de ergste maar hopelijk is het maar een beetje blik schade.

Dit is mijn derde crash in ZAC naar bijna 5 jaar schade vrij rijen dus de vraag is wat du ik nu verkeerde om 3 keer acter elka in de grint bak te liggen.Ik denk het woord back to basics any tips voor de herstelling altijd welkom wat ik zal 100Euro wedden dat er meer mensen zijn die ze schouder heeft gebroken met en motor ongeluk

Phill
Nr 257
 
Hoi Phill

Ik vroeg me al af wat er gebeurt was ,dit is dus zwaar balen vooral als je niet weet hoe '( .

Veel sterkte gewenst met het herstel en hopelijk zien we je weer verschijnen bij een ZAC dag.

Groeten Theo
 
dat is een foto van de valpartij in de s2 in de strubben

Klopt idd, net voor het ingaan bij Strubben. Mijn fout |( , ik dacht dat je die bedoelde. Heb de foto niet zelf gemaakt, maar ik dacht dat ze in deze manche zo lang onder code 60 hebben gereden. :?
 
De ongulijk (Accident) in de S2 was ik :(

Ik heb geen idee wat er is gebuurt dus als iemand heeft wat gezien ben ik erg nieuwsgerig?

Ik heb een gebroken schouder dus zal wel een poosje zijn tot ik weer op de motor zit :]

Ik wil iedereen bedanken die mij gehulpen gehad die dag very much appreciated especially Roel die ik en mijn motor terug naar Den Haag heeft bezoorgt en all de andere aanbiedingen van hulp .Thanks Fellas *O* you are all stars in my book.

ik heb nog niet mijn motor gezien die is bij Roel ik vrees de ergste maar hopelijk is het maar een beetje blik schade.

Dit is mijn derde crash in ZAC naar bijna 5 jaar schade vrij rijen dus de vraag is wat du ik nu verkeerde om 3 keer acter elka in de grint bak te liggen.Ik denk het woord back to basics any tips voor de herstelling altijd welkom wat ik zal 100Euro wedden dat er meer mensen zijn die ze schouder heeft gebroken met en motor ongeluk

Phill
Nr 257

Hey phill !! sterkte met je herstel ... ik heb je motor even nader bekeken maar voor hoever ik heb kunnen zien viel de schade behoorlijk mee en bleef het beperkt tot wat kuip schade en misschien een krom steuntje ...
 
Kunnen nog meer mensen vertellen wat er met mij gebeurd is in de S1, eerste race!!!

Pat412

Van je val zelf heb ik niets gezien, ik heb je wel direct daarna in de grindbak zien zitten, dacht nog valt best mee die staat zo weer op. Vlak daarna kregen we echter "code 60" en bij de volgende doorkomst zag ik dat je languit lag. Vervolgens de ambulance erbij, zag iemand met een defibrilator sjouwen en toen had ik in de gaten dat het toch wel wat serieuzer was. Volgende ronde zie ik dat je in de ambulance ligt en dat je een zuurstofkapje op je gezicht krijgt.

Gelukkig ben je weer thuis en kun je weer aan je herstel gaan werken. Beterschap!
 
Phill, jij was dat in de Strubben? Ik heb je crash vanaf het dak gezien, het zag er raar uit. Je ging namelijk nog voor het insturen onderuit, met een niet zo heel hoge snelheid. Kan het zijn dat je jezelf onderuit remde? Je ging onderuit en schoof eigenlijk gewoon rechtdoor, niet naar de zijkant weg.

Ook jij veel sterkte met alle ongemakken aan lijf en racer.
 
De ongulijk (Accident) in de S2 was ik :(

Ik heb geen idee wat er is gebuurt dus als iemand heeft wat gezien ben ik erg nieuwsgerig?


Phill
Nr 257

Phil, ik stond toen in de Strubben te kijken. Het leek erop dat je al naar links stuurde en toen nog remde. Daardoor ontstond een soort highsider over het voorwiel (tenminste, zo leek het).

Maar misschien kun je het beter aan nummer 94 vragen, die reed er vlak achter. Zie foto.
dsc_0224s.jpg


Regards,
Mark
 
Hoera,regen! Aangezien het m,n debut werd op de "nieuwe"fiets hoopte ik al op regen.(ben regenrijder).Ingeschreven in de S01 waar ik tijdens de vrije training al 6sec voorlag op nummer 2. Dit viel ook op bij de organisatie. Ik werd zomaar gepromoveerd naar de S2, waar ik tot m,n grote schrik op pole stond. De schrik hield helaas aan bij de start (klote dus). De Honda hield ook nog in boven de 10.000tpm. Na een rode vlag situatie een herstart maar door een foutje in de startknop? (licht ging 1sec aan en toen meteen weer uit)ging het halve veld de eerste startrij al voorbij. De Honda liep nog steeds niet goed. Uiteindelijk toch nog 21 en 22 geworden op een droge (helaas) baan.
Resume: starten oefenen, motor afstellen, nieuwe bocht bevalt prima! En in de S2 word toch wel erg hard gereden.
Toch een fijn dag gehad, de thuisblijvers hadden weer eens ongelijk. :]
 
Hoera,regen! Aangezien het m,n debut werd op de "nieuwe"fiets hoopte ik al op regen.(ben regenrijder).Ingeschreven in de S01 waar ik tijdens de vrije training al 6sec voorlag op nummer 2. Dit viel ook op bij de organisatie. Ik werd zomaar gepromoveerd naar de S2, waar ik tot m,n grote schrik op pole stond. De schrik hield helaas aan bij de start (klote dus). De Honda hield ook nog in boven de 10.000tpm. Na een rode vlag situatie een herstart maar door een foutje in de startknop? (licht ging 1sec aan en toen meteen weer uit)ging het halve veld de eerste startrij al voorbij. De Honda liep nog steeds niet goed. Uiteindelijk toch nog 21 en 22 geworden op een droge (helaas) baan.
Resume: starten oefenen, motor afstellen, nieuwe bocht bevalt prima! En in de S2 word toch wel erg hard gereden.
Toch een fijn dag gehad, de thuisblijvers hadden weer eens ongelijk. :]
Hé John, jij ook hier :+
Zijn de foto's nog gelukt of was ik te veel onder de indruk van jouw pole in de S2 en is alles bewogen :9
Een fijne dag was het zeker :]
 
Terug
Bovenaan Onderaan