ZAC 12 April 2006 ASSEN

Pat en Phil, succes met het herstel!

Pat je moet [ imgatt ] Maar dan zonder spaties in je post zetten en dan als attachment je foto (zonder preview).
 
DAnk je wel, het gaat gelukkig al wat beter!!!
Wat bedoel je met imgatt?.


Pat412

imgatt is gewoon de code die je moet typen met rechte haken eromheen. In dezelfde post je foto als attachment (bijlage) doen en klaar is klara. :)

Als je een reactie plaatst zie je onder aan de knop Bladeren staan. Als je hierop klikt kun je de afbeelding selecteren op je computer. Selecteer deze en kies Openen. Zet hierna in je nieuwe bericht [ imgatt]. Als je hierna je reactie post zal je zien dat op de plaats waar je [ imgatt] hebt gezet de afbeelding verschijnt die je zojuist hebt meegestuurd met je bericht. Voorwaarde is dat het bestand van het type .gif of .jpg is en niet groter is dan 100 KB (kilobyte). Let er tevens ook op dat je de preview niet gebruikt als je een plaatje invoegt.

Wel [ imgatt] zonder spaties.
 
full
 
DAnk je, is gelukt!!!
Hiet wat pics van mijn motor, valt gelukkig nog mee denk ik!!!
Als iemand nog een ruitje heeft voor me, dan hoor ik het graag!!!!


PAt 412

full
 
... nou dan kan ik er ook nog wel effu bij... remde me onderuit in de tweede opwarm ronde in de S3... toch een te koud bandje en te natte baan en net iets te hard geremd... stond op pole in de S3.... sukkel?!

full
 
vroeg
koud
slechte starts

en toch de 4e tijd in m'n klasje S0

En die laatste sessie op het droge asfalt maakte het weer he-le-maal goed *O*
 
In de regen als 31 gekwalificeerd, maar gelukkig waren de races droog. Voor het eerst met de R1 de baan op en dat beviel (toen het droog was) errug goed. Uit eindelijk alsnog met de 3e prijs naar huis. Goed begin van het seizoen.

Hier wat foto's van de start van de S2 1ste manch (voor de herstart), ik rij helemaal achteraan langs de pitmuur.

full
 
Je ziet me denken...., waarom zit iedereen zo recht op bij de start :? ;)
 
... nou dan kan ik er ook nog wel effu bij... remde me onderuit in de tweede opwarm ronde in de S3... toch een te koud bandje en te natte baan en net iets te hard geremd... stond op pole in de S3.... sukkel?!

(Afbeelding)

Zonde Mark, hij was erg mooi ;)
Nu weer snel opbouwen voor de 25e..... Gaat dat lukken ?
 
Je ziet me denken...., waarom zit iedereen zo recht op bij de start :? ;)

Hoort niet echt he... Maar ik denk dat ik op dat moment kies voor het overzicht. (overigens vertrok ik van P31, maar dat ga ik hier natuurlijk niet hardop zeggen :) )
 
kan kloppen, ik had de 30ste tijd getraind maar moest volgens mij toch echt als 31ste starten..., of niet... :? :? Zal het nog eens nakijken, niet dat het nu nog uit maakt. Hoop dat ook jij genoten hebt van de races 8-)
 
In de regen als 31 gekwalificeerd, maar gelukkig waren de races droog. Voor het eerst met de R1 de baan op en dat beviel (toen het droog was) errug goed. Uit eindelijk alsnog met de 3e prijs naar huis. Goed begin van het seizoen.

Hier wat foto's van de start van de S2 1ste manch (voor de herstart), ik rij helemaal achteraan langs de pitmuur.

(Afbeelding)

Was jij dat, op die mooie rooie R1!
We hebben nog even zitten praten voor de startopstelling.
Ik ben degene met de parelmoer witte CBR600RR, die op de foto vooraan mooi in beeld is. Heb je toevallig die foto in hoge resolutie? Ben ik wel in geïnteresseerd!
 
In de regen als 31 gekwalificeerd, maar gelukkig waren de races droog. Voor het eerst met de R1 de baan op en dat beviel (toen het droog was) errug goed. Uit eindelijk alsnog met de 3e prijs naar huis. Goed begin van het seizoen.

Hier wat foto's van de start van de S2 1ste manch (voor de herstart), ik rij helemaal achteraan langs de pitmuur.

(Afbeelding)

Heb je niet een foto waar de eerste startrij ook op staat 8-)
 
Zonde Mark, hij was erg mooi ;)
Nu weer snel opbouwen voor de 25e..... Gaat dat lukken ?


... hij was net pas klaar, en het was voor mij ook de eerst rit... voelde erg goed aan en kon er lekker mee sturen...

... denk niet dat het gaat lukken voor de 25e, kuip is nog niet binnen en m'n achter frame is compleet krom en gebroken... waarschijnlijk ga ik zelf met een vriend iets in elkaar lassen van aluminium.... kan je ten minste weer een beetje terug beugen... dat gegoten alu breekt direct... en hij was zo netjes...
 
Hoi BH #41, High resolution pic's gestuurt naar je e-mail adres.

:W
 
Terug
Bovenaan Onderaan