ZAC 12 April 2006 ASSEN

ik reed pal achter je toen je ging liggen, het zag er allemaal niet al te ernstig uit maar je hebt dan toch nog wel een aardige smak gemaakt.

wij probeerden met z'n drieen elkaar uit te remmen bij de haarbocht ik links een witte motor in het midden en jij rechts, jij verremde jezelf en schoot rechtdoor maar bleef wel op de baan.

daarna stuurden zowel de witte motor als ik in waardoor hij voor mij uitkwam, jij kwam even voor het moment van aansturen van de knik richting ossenbroeken weer terug op de racelijn en tikte met je voorwiel tegen het achterwiel van de witte motor die voor mij reed.
daarna viel je er een meter of 5/6 voor mijn voorwiel eigenlijk redelijk netjes vanaf en kon ik je gelukkig nog ontwijken.

de rijder van de witte motor keek achterom en dacht dat ik hem geraakt had, maar na wat heen en weer gebaren en toen hij de volgende ronde jouw motor zag liggen viel bij hem ook het kwartje.

ik hoop dat alles weer een beetje goed met je gaat en dat je je motor weer grepareerd krijgt voor 8-5

remco
Bedankt jongens, heb er een pijnlijke rug en nek aan overgehouden.
Ik heb wat in mijn buik gekregen waardoor ik een klap tegen mijn longen gehad heb.
Had een harde buik en waarschijnlijk zijn mijn longen daardoor beschadigd.
Heb anderhalve dag op de i.c moeten liggen want bleef last van mijn buik houden.
Het was een hele toestand moet ik zeggen.
Maar het gaat nu gelukkig beter en hoop er gauw weer bij te zijn eigenlijk!!
Tot gauw maar!!!

PAt412

*Slik* ik was dus die 'witte motor'....

Ik voelde bij het insturen van de ossenbroeken idd een behoolijke klap tegen m'n achterband en dat dat die geklapt was? toen ik omkeek om te kijken wat er aan de hand was zag ik RMDEV achter me rijden en d8 dat hij me had aangetikt ofzo. Later bij 2e doorkomst viel het kwartje niet echt, vermoede dat RMDEV was uitgegleden over de daar liggende koelvloeistof en mij daardoor aantikte (sjit happens, kan de beste overkomen toch?). Dat het 'degene' was die in de grindbak lag was nog niet bij me opgekomen.

Toch wel schokkend om dan te lezen dat je zo nauw bij een ongeluk betrokken bent geweest B| (en dus meer mazzel gehad dan ik aanvangkelijk had gedacht om niet onderuit getikt te zijn...)

Sterkte met het herstel Pat! Hopelijk kom ik je op zolder weer tegen voor een rematch ;)
 
Laatst bewerkt:
Paar van de piccies die m'n pa geschoten heeft. Mocht iemand zichzelf herkennen kan ik eventueel de fulsize mailen. (Joris staat er iig op..)

Opstellen in de pits
full

 
Laatst bewerkt:
Bedankt voor je berichtje, ik wist tot nu toe niet echt wat er gebeurd was, ben ook nog wel wat kwijt moet ik zeggen.
Het ging allemaal zo snel!!!
Heb jij niks aan je motor door de klap dan?.
Ik zie je gauw weer, op Zolder hoop ik er weer bij te zijn!!!

PAt412
 
Waarschijnlijk is door de bosing tussen jouw voorband en mijn achterband je voorwiel opgetild en zo z'n grip verloren, zodat je via een soort van lowsider in de grindbak bent beland. (Het blijft gissen als RMDEV dat niet heeft kunnen zien)

Sporen die op m'n achterband band stonden zijn waarschijnlijk in de rondes na Code 60 weggesleten :? toen ik terug op de paddock kwam was er iig niets te zien.

Op Zandvoort ben ik er ook niet bij ivm met m'n studie maar Zolder wil ik als het even kan zeker wel meemaken (2 dagen voor inlverdatum van m'n scriptie :X ) dus daar ga ik m'n best voor doen! (Tot dan)
 
Waarschijnlijk is door de bosing tussen jouw voorband en mijn achterband je voorwiel opgetild en zo z'n grip verloren, zodat je via een soort van lowsider in de grindbak bent beland. (Het blijft gissen als RMDEV dat niet heeft kunnen zien)

dat was inderdaad zo, pat 412 zijn voorwiel was ongeveer half naast jouw achterwiel toen jullie elkaar raakten, daarna maakte pat 412 een soort zwabber en viel een beetje half op/naast z'n motor en toen languit op de grond en maakte nog een soort halve rol, daarna was het gewoon glijden geblazen richting de grindbak
 
In de regen als 31 gekwalificeerd, maar gelukkig waren de races droog. Voor het eerst met de R1 de baan op en dat beviel (toen het droog was) errug goed. Uit eindelijk alsnog met de 3e prijs naar huis. Goed begin van het seizoen.

Hier wat foto's van de start van de S2 1ste manch (voor de herstart), ik rij helemaal achteraan langs de pitmuur.

(Afbeelding)



Leuke Foto,ik sta d'r ook nog op met mijn bokkende soes#134
heb je mischien nog een paar waar ik bij op sta,en zou je die dan ook in highres
naar mij toe kunnen sturen?

Verder een prima dag gehad,helaas in de 2e race uitgevallen met mechanische pech
 
... hij was net pas klaar, en het was voor mij ook de eerst rit... voelde erg goed aan en kon er lekker mee sturen...

... denk niet dat het gaat lukken voor de 25e, kuip is nog niet binnen en m'n achter frame is compleet krom en gebroken... waarschijnlijk ga ik zelf met een vriend iets in elkaar lassen van aluminium.... kan je ten minste weer een beetje terug beugen... dat gegoten alu breekt direct... en hij was zo netjes...


zag je crash vlak voor me gebeuren. reed denk ik een meter of 20 achter je.
Echt zonde....heb hem afgelopen zaterdag gezien bij Z'stad.
Je frame ed zijn volgens mij nog wel heel :?
 
zag je crash vlak voor me gebeuren. reed denk ik een meter of 20 achter je.
Echt zonde....heb hem afgelopen zaterdag gezien bij Z'stad.
Je frame ed zijn volgens mij nog wel heel :?


Stom hé, ging juist zo lekker... maar inderdaad is er gelukkig niks aan het frame ed... hab al een nieuwe tank want die is overleden... en de rest hoop ik snel binnen te hebben...
 
Hi,

Heeft iemand misschien foto's gemaakt van nummer 352? Blauwe Skorpion, makkelijk te fotograferen want het ding is niet zo snel :)
 
Hi,

Heeft iemand misschien foto's gemaakt van nummer 352? Blauwe Skorpion, makkelijk te fotograferen want het ding is niet zo snel :)

Ik heb er wel een paar, kijk maar ff op Red-A-Racing (in de gallery).

(ik heb nog geen tijd voor een verslag ofzo gehad)

Foto's zijn wat klein en van grote afstand, maar ik heb ze in vrij hoge resolutie, dus zeg maar welke je wilt, dan mail ik ze wel ff.
iets is beter dan niets ;)

Ik sta er zelf ook best wel vaak op, ik denk dat mn CB1 ook niet zo hard gaat O-)
 
Ik sta er zelf ook best wel vaak op, ik denk dat mn CB1 ook niet zo hard gaat O-)
Nee, maar remmen doe jij wel hard....
Ik ben je wel 6-8 keer voorbijgefloten om er de volgende bocht net zo hard weer uitgeremd te worden, je had me dus aan paar keer goed te pakken, :} voor jou op je 400 !
Gelukkig kon ik de "schande" van het achter je finishen in manche 1 :X in de tweede (net...) goedmaken, de binnenkant verdedigen na de "voorbijblaas-actie" werkte dus wel :? :9
Stond er zelf dus ook een paar keer op, zelfs mijn pa als toeschouwer :+
 
Ah, was jij dat :}

8-) tja remmen is niet zo'n probleem....maar wat pk's erbij zou wel fijn zijn....
Over 2 weken ga ik de de Ducati Club Race rijden op mn 916....wie weet besluit ik wel om daarna ook de ZAC daarmee te gaan doen...
Maar dat zal een beetje van de financien afhangen, met een CB1 is het allemaal net wat goedkoper.....

Als je nog foto's wilt.....(ze zijn overigens gemaakt door Antibody, die vorig jaar ook een paar rondjes in de ZAC gereden heeft, voordat tie geblesseerd raakte).
 
Terug
Bovenaan Onderaan