ZAC Endurance 2004 ?

Als ze een puntensysteem gaan/zouden invoeren,kom je vanzelf wel opdagen,mits je regelmatig scoort natuurlijk.Weer of geen weer!!!
Niet zo'n suffe tijdranking,die kan je alleen verbeteren bij droog weer.
Misschien de gouden tip voor de organisatie?

suffe tijdranking hebben ze niet (meer), die bestaat alleen op MF :P
 
Laatst bewerkt:
Op dinsdag 07 oktober 2003 20:05 schreef de DUCk het volgende:Hoi, dank, nog 5 1/2 week niet belasten dan weer vlot vooruit.Hoezo? Moet er ook in jou worden gesneden?
Ja Duc hij ook!!

Dacht dat zijn pols niet goed herstelt was.
 
huh :?

wat is er aan de hand dan....hij is toch goed nu :?

en Duck wat had jij aan je hand dan......
Ja hij is goed hoor, moet alleen ivm. het duiken, stikstof opname op de zwakke plekken bla bla bla... nog een plaat met vier schroeven uit gehaald worden, thats all 8-)

Enne die zelfhulp dirk, dat hoeft niet loop al jaren bij de psychiater.... :+
 
huh :?

wat is er aan de hand dan....hij is toch goed nu :?

en Duck wat had jij aan je hand dan......

Eén van m'n vlerken (de rechterenkel) is in sept. 2002 geopereerd wegens chronische ontsteking en verregaande slijtage (trajectje van ong. 20 jaar tot de pijn echt niet meer te houden was en beweging tot minimaal gereduceerd)

Vorig jaar dus enkel vastgezet (net als bij Marco van Basten), maar nog steeds veel pijn bij inspanning (zelfs met motorrijden, dus daar moest iets aan gedaan worden).

Dat hebben ze nu gedaan met wat herstel hak- en breekwerk. Moet over 5 en halve week weer kunnen lopen, autorijden enzo.

Voelt nu wel goed, wordt een snel herstel schat ik in. Lekker op de bank nu.
 
Ben vandaag vast met mijn project Motor begonnen.

Vast de stickers eraf gehaalt en dan van de week de kuip enz. glad maken.
Kan die een dezer dagen naar de spuiter.
Weet nog niet wat voor kleur!

Wat stellen jullie mij voor?

Zelf zit ik te twijfelen tussen gewoon weer Rood zoals hij was met zwarte velgen of donker (yamaha) blauw en dan met gele vlakken en velgen.

Ps Duc zullen wij een rollator bij je komen bezorgen,kun je toch nog rijden! :+
 
Ben vandaag vast met mijn project Motor begonnen.

Vast de stickers eraf gehaalt en dan van de week de kuip enz. glad maken.
Kan die een dezer dagen naar de spuiter.
Weet nog niet wat voor kleur!

Wat stellen jullie mij voor?

Zelf zit ik te twijfelen tussen gewoon weer Rood zoals hij was met zwarte velgen of donker (yamaha) blauw en dan met gele vlakken en velgen.

Blauw en geel is wel gaaf en misschien een streepje rood.
De fiets van PatR1 vind ik ook errug mooie kleurtjes hebben (het ding gaat alleen iets te hard, da's een nadeel)

Ik haal altijd wel een boel inspiratie door de teams MotoGP en SBK te bekijken op internet.

http://motogp.tiscali.com/en/motogp/index.htm
http://www.superbike.it/

Staan vaak websites van de teams bij.
 
Haha,heb je niet voldoende aan het A-wiel van je Duc dan?

Komt net tot 120 pk :(

En m'n geliefde DUCje staat in Zeeland.

Morgen komt de offerte van Motor Centrum Terneuzen, kan het allemaal wel eens héél anders worden. 8-)
 
Komt net tot 120 pk :(

Morgen komt de offerte van Motor Centrum Terneuzen, kan het allemaal wel eens héél anders worden. 8-)
Daarintegen heb je nu al een prachtig koppel,laat staan wat je dan krijgt!

Een gat in je portemonnee ;( ,maar wel een boel pk's erbij :)
 
Ik begrijp dat scorenverloop ook niet echt :?
En het reglement zijn 2 boekwerken die je thuis krijgt,wel eerst een echte cursus doen he ;)

scoreverloop is het zelfde als in de normale races puntenschema voor competities overgenomen uit knmv cupcompetitie wegrace regelement 2003
25 punten 1e plaats
20 punten 2e
16 punten 3e
13 punten 4e
11 punten 5e
10 punten 6e
9 punten 7e
8 punten 8e
7 punten 9e
6 punten 10e
5 punten 11e
4 punten 12e
3 punten 13e
2 punten 14e
1 punten 15e
 
Op woensdag 08 oktober 2003 18:17 schreef de DUCk het volgende:Komt net tot 120 pk :(
Jij hebt toch een 999S ?
Is volgens mij het zelfde blok wat in mijn 998S hangt en daar lopen wat meer paarden in de wei , 137 om precies te zijn !
of heb je het over achterwiel paardjes ?
 
Jij hebt toch een 999S ?
Is volgens mij het zelfde blok wat in mijn 998S hangt en daar lopen wat meer paarden in de wei , 137 om precies te zijn !
of heb je het over achterwiel paardjes ?

Klopt, het is een S en zou zo een 137 moeten geven op de kruk.
Ik had 'm een paar weken geleden op de testbank om proef te draaien na een kleine reparatie.
Gelijk maar gemeten. Perste er een kleine 120 uit, na correctie (10% verlies) is dat dan zo een 133 aan de kruk.

Iets te weinig dus.

44517
 
Laatst bewerkt:
scoreverloop is het zelfde als in de normale races puntenschema voor competities overgenomen uit knmv cupcompetitie wegrace regelement 2003
25 punten 1e plaats
.....enzzz
Dat begrijp ik ook wel,maar als je 16e wordt en lager.....krijg je óók punten maar dan zogenaamde "site punten".Dát volg ik niet helemaal.
 
Dat begrijp ik ook wel,maar als je 16e wordt en lager.....krijg je óók punten maar dan zogenaamde "site punten".Dát volg ik niet helemaal.

ik ook niet zo goed als ik het goed heb krijg je per wedstrijd er 205 sitepunten
dat begrijp ik er uit
 
Klopt, het is een S en zou zo een 137 moeten geven op de kruk.
Ik had 'm een paar weken geleden op de testbank om proef te draaien na een kleine reparatie.
Gelijk maar gemeten. Perste er een kleine 120 uit, na correctie (10% verlies) is dat dan zo een 133 aan de kruk.

Iets te weinig dus.

(Afbeelding)
Echt langzaam zagen jullie er niet uit op de rechte stukken duck... 8-) vergeet vooral die achterveer niet aan te passen, misschien wel belangrijker als tien pk meer op de 100+..... maar ach makkelijk praten misschien voor mij *D
 
Echt langzaam zagen jullie er niet uit op de rechte stukken duck... 8-) vergeet vooral die achterveer niet aan te passen, misschien wel belangrijker als tien pk meer op de 100+..... maar ach makkelijk praten misschien voor mij *D

100% mee eens. Beter stabiel en hard de bocht door kunnen, dan constant moeite hebben dat voorwiel aan de grond te houden.

Ik heb het gevoel dat het rijwielgedeelte nog meer vertrouwen kan geven dan de standaard straatspullen die er nu op zitten. Puntje no. 1 van de offerte van Motor Centrum Terneuzen (MCT). Het mooie is dat Johnny die daar de werkplaats runt, je achterband kan 'lezen' als een Indiaan dierensporen.
Hij zag direct aan het slijtagepatroon dat ik de gehele veerweg achter gebruik.

De band moet dan demping op zich gaan nemen en dat duurt natuurlijk niet zo lang. Gaat zo een bandje toch een paar stapjes verderop zijwaarts proberen grip te krijgen. Heb je toch het gevoel dat de achterkant de voorkant in gaat halen.

Sommigen noemen dat powerslide. Ik noem dat kut.
Komt een zwaarde veer op en race binnenwerk.

Ja, dat wordt een leuk fietsie die Duc van mij, MCT heeft rechstreekse kennislijntjes met Ducati Corse in Italië ... 8-)
 
Op donderdag 09 oktober 2003 22:57 schreef de DUCk het volgende:Ja, dat wordt een leuk fietsie die Duc van mij, MCT heeft rechstreekse kennislijntjes met Ducati Corse in Italië ... 8-)
Rustig Duck, het seizoen 2004 is nog ver weg. Je start een *beetje* te vroeg met psychologische oorlogvoering ;)

Je hebt te veel tijd man! (En waarschijnlijk te veel geld 8-) )
 
Terug
Bovenaan Onderaan