ZAC Endurance team-maak-topic

Eeeeeh, wij hadden een compleet team.
Helaas is Winter uitgevallen hoor ik net, dusssssssssss...
Wie heeft er nog geen team en wil met ons meerijden?
 
ilomax, Faith 46 of Roadrunnertoao.....................mochten jullie nog geen team hebben en nog steeds geinteresseerd zijn, mail R1ichard of mij even. ;)
 
Laatst bewerkt:
ik zoek ook nog een team.of weer het zelfde vorig jaar in team 26 gereden. eigen tijd zandvoort 2.09

cees grijze zx6r met sport strepen
 
We zijn weer compleet: team 25 "de DoorZAC-ers" heeft weer 4 man!!

-Lex Bakker (Solex) GSXR 750 K1
-Leon van der Ham (Hamlet) CBR600
-Cees Oudkerk ZX6R
-Richard Bloemsma R1 2005
 
Nog iemand een plekje nodig?
Team bestaat nu uit:
Jurie vd Meer
John van Harn
Rutger Luxwolda
Allemaal S2.
 
We zoeken nog 2 S0 rijders!

Marc Coates & Alex van der Voorn # 337 & #655 | S0 | Assen, dat zijn we vergeten | Doelstelling vorig jaar laatste dus dit jaar kan het niet slechter! (Mail; alexvandervoorn@gmail.com)
 
Laatst bewerkt:
Om even op de zaken vooruit te lopen:

2 juli is de ZAC Endurance op Zandvoort! Hieraan zou ik graag willen deelnemen, maar ik heb nog geen team (max 4 rijders per team ongeveer). Zijn er hier nog anderen zonder team? Of zijn er al mensen met teams die tips hebben hoe je een beetje een leuk team kan verzamelen?

Ik wil graag meedoen, lijkt me echt gaaf zo'n endurance. Alleen in je eentje rijden, dan is 3 uur zo lang . Afgelopen zac race was mijn eerste race, en ik ben in de S0 24e overall geworden met een beste tijd van 2.13.9. Dus mocht je nog iemand zoeken, of een team willen gaan vormen, dan kunnen we dat misschien hier regelen?

Uiteraard kan iedereen hier zijn team regelen, het is niet alleen voor mijzelf bedoeld hoor :)

Dus zoek je nog trage/snelle/gezellige rijders, benader elkaar dan hier, dan komt het voor zoveel mogelijk mensen wel goed.
Ik wil wel de openingspost beheren, dus als iedereen hier even invult hoe hij/zij wil rijden zet ik iedereen in de openingspost, zodat het makkelijker zoeken is.
Voorbeeld van mezelf:

Bas Koster #741 | S0 | Assen 2.13.9 | Doelstelling niet laatste te worden

Als iedereen het zo invult, dan kunnen we er vast wel uitkomen. Heb je nog tips om het duidelijker te maken, zet het dan even hier neer.

Gegadigden :+ :

doorgestreept betekent dat je al een team hebt

Bas Koster #741 | S0 | Assen 2.13.9 | Doelstelling niet laatste te worden
Danny Kars #521 | S0 | Assen 2.02.9 | Doelstelling; Basje verslaan
Tim Zeinstra #271 | S0 | Assen 2.13,5 | Doelstelling; gezellige dag zonder krassen
Bart Brouwer #384 | F4 | Assen 2.09,7 |doelstelling: niet draaierig worden van al die rondjes
Hendre en teammaat | S? | Assen 2.04 en 2.02 | Gezelligheid (benaderen via de mail)
Mavtri | S1 | Assen 2.01 | Doelstelling: team vinden :)
Seerd | S0 | Assen 2.09 : Doelstelling: Meerijden :)
Caliber # 381 | S1 | Assen 2.02.395 |
Mr Joda | S0 | Assen 2.06.5 |
Roadrunnertao | S2 | Assen 1.58
Leon van der Ham #144 | Zandvoort 2:09 | Doelstelling: Leuke gezellige dag, snelle tijd
Solex #249 | Assen 2.09 | Contact via mail.
R1ichard #327 | Assen 2.02 |
Winter | assen 1.52.8
faith 46 | Niet snel, niet traag :+ | Doelstelling: Team compleet maken :)
Ilomax | Zandvoort 2.09 |
zx6erretje | Zandvoort 2.09 |
Mark # 334 & Alex # 655 | S0 | Assen 2.?? | Doelstelling: team compleet maken :)
 
Laatst bewerkt:
We zoeken nog 2 S0 rijders!

Marc Coates & Alex van der Voorn # 337 & #655 | S0 | Assen, dat zijn we vergeten | Doelstelling vorig jaar laatste dus dit jaar kan het niet slechter! (Mail; alexvandervoorn@gmail.com)
Ik heb van de week op Zolder met Marc een pitsbox gedeeld en hem mijn kaartje gegeven, hij zou via mail contact met mij opnemen voor het endurance-team :?
Van het weekend de kuip bekleed met isolatie dus de motor is er al klaar voor, nu mezelf nog ff opppeppen voor een uitputtingsslag, denk dat ik op de TT maar een biertje minder drink :P
 
Ok Fazerman dat betekend dat we drie rijders hebben! Mark is nogal druk met werk en kindje dus reageert misschien wat later. Anyway we zien elkaar dan wel op Zandvoort! Gr Alex
 
Ok Fazerman dat betekend dat we drie rijders hebben! Mark is nogal druk met werk en kindje dus reageert misschien wat later. Anyway we zien elkaar dan wel op Zandvoort! Gr Alex
Ok, wacht ik Mark wel af via de mail, moeten denk nog e.e.a. kortsluiten voor inschrijving, teamnaam, mee te nemen spullen, etc.

Heb hier evt. nog wel een lichtgewicht bord (60x40) wat we kunnen gebruiken als signaal om te wisselen :?
Plak ik er nog wel wat opvallends op, bijv. "IN" erop in Neontape + teamnaam of zo ?
Maar ik wil ook mijn dochters roze prinsessenparapluutje meenemen hoor :+

@TS Zet mij er maar "in potlood op" dan voorlopig, komt vast rond of ze moeten ineens voor de winst willen gaan met een paar echt snelle mannen :P
Fazerman, S0 #167, Team van Mark en Alex
 
klein vraagje.
kunnen we de avond van te voren al in de pitbox?
dan wil ik daar graag in slapen.

kan iemand hier iets op zeggen?
 
We zijn weer compleet: team 25 "de DoorZAC-ers" heeft weer 4 man!!

-Lex Bakker (Solex) GSXR 750 K1
-Leon van der Ham (Hamlet) CBR600
-Cees Oudkerk ZX6R
-Richard Bloemsma R1 2005


Helaas moeten we het zonder Richard doen, hij heeft zich afgemeld.
Dat betekend dat wij nog op zoek zijn naar een 4e man.
Mocht je interesse hebben, mijn mail staat in mijn profiel. :W
 
Terug
Bovenaan Onderaan