ZAC of CUP

Wat staat er precies in die brochure en kan je al inschrijven ?
:? sorry, Hans ik had het weer helemaal verkeerd. Heb de KNMV sport afdeling gebeld hoe het nou zit met de inschrijving van de wegracecursus.
Wat blijkt, deze worden pas over twee weken verstuurd naar rijders die daarover informatie hebben aangevraagd. Dus ergens rond 25 november valt de informatie voor het aanvragen van deze cursus op de mat.
Kosten zijn nog niet bekend, maar ga er maar vanuit dat dat ergens rond de +/- €.600,= ligt.

De brochure waar ik het al eerder over had, gaat om het aanvragen van Licentie's en het verlengen daarvan. Dus aan die informatie heb je niets.
Ook op de website van de KNMV, komt de informatie te staan over twee weken en zal gelinkt worden aan de website van CRT.
Dus hou het in de gaten, als je nog steeds van plan bent om deze cursus te gaan volgen.

Yama.R6.zac.nr.344
 
:? sorry, Hans ik had het weer helemaal verkeerd. Heb de KNMV sport afdeling gebeld hoe het nou zit met de inschrijving van de wegracecursus.
Wat blijkt, deze worden pas over twee weken verstuurd naar rijders die daarover informatie hebben aangevraagd. Dus ergens rond 25 november valt de informatie voor het aanvragen van deze cursus op de mat.
Kosten zijn nog niet bekend, maar ga er maar vanuit dat dat ergens rond de +/- €.600,= ligt.

De brochure waar ik het al eerder over had, gaat om het aanvragen van Licentie's en het verlengen daarvan. Dus aan die informatie heb je niets.
Ook op de website van de KNMV, komt de informatie te staan over twee weken en zal gelinkt worden aan de website van CRT.
Dus hou het in de gaten, als je nog steeds van plan bent om deze cursus te gaan volgen.

Yama.R6.zac.nr.344

Oke, bedankt. Ik was al bijna zenuwachtig geworden ;)
 
Ha die Porky, gezien jou kennis ben ik dus al in het bezit van een C-licentie.
En vraag me dan ook af, of de CRT van toegevoegde waarde is als je al een jaar met de ZAC mee rijdt.

Gezien de concurentie hoop ik dat je gelijk krijgt, want dat betekent wil de ZAC geen rijders verliezen dat ze meer circuits in hun progamma moeten opnemen.
Welke licentie aanvraag adviseer jij, gezien de Knmv-cup ook in Duitsland rijd?
Want je heb namelijk de optie tussen "nationaal alleen geldig voor wedstrijden in Nederland, en Euro voor wedstrijden in Europa"

:} Yama.R6.zac.nr:344


Als je al in het bezit bent van een c-licentie kun je ook overwegen om gewoon ZAC te gaan rijden en een paar cicruitdagen op Assen te doen. Het is wel geen racen maar als het alleen maar gaat om een dagje of drie meer Assen dan zijn de kosten die je nu opnieuw moet maken voor een b-licentie wel erg hoog. Daar kun je al snel vier of vijf dagen van op Assen rijden. En wt de CUP volgend jaar gaat doen is ook nog lekker onduidelijk.
 
Terug
Bovenaan Onderaan