ZAC seizoensopener 16/17 april! Race 1 +TOMS + vrijrijden

Had ik op de TK honda ook.....maar ik vond het niet echt fijn werken (zal wel aan mij liggen ;) )

Je zat met het terugzetten altijd met de remblokjes te klooien......
Beetje schuin afslijpen hielp wel, maar meestal wisselde ik op de normale manier.
 
Laatst bewerkt:
Had ik op de TK honda ook.....maar ik vond het niet echt fijn werken (zal wel aan mij liggen ;) )

Je zat met het terugzetten altijd met de remblokjes te klooien......
Beetje schuin afslijpen hielp wel, maar meestal wisselde ik op de normale manier.

Lag aan jou..... _O-
 
Dat snap ik niet?


Maak morgen een tekening ! :Y

edit.

Dit idee .

bzb1bsqklbohc.jpg
 
Laatst bewerkt:
Btw, als ik mijn TOMS haal zondag zou ik dan mee kunnen doen met de RS600 f2 cup aangezien de rookie cup vol geboekt is, rij ik wel achteraan maar dat maakt mij verder niet uit haha.
 
Btw, als ik mijn TOMS haal zondag zou ik dan mee kunnen doen met de RS600 f2 cup aangezien de rookie cup vol geboekt is, rij ik wel achteraan maar dat maakt mij verder niet uit haha.


Zou inschrijven voor de race-cup dan ben je zo genezen na 3 rondjes :+
 
Ik lach zeker niet, we zijn allemaal ergens begonnen.

Maar doe me een plezier en ga niet in de RS600 rijden. Ook de F1 mannen rijden in dezelfde race en draaien normaal rond de 1:50. Die gaan je snel lappen en met een erg groot snelheidsverschil. Neem contact op met Christiane en geef aan dat je op de reservelijst voor de Rookies wil. Gezien het weer verwacht ik nog wel een paar afhakers.
 

Niet lachen maar als ik de 2:10
haal ben ik zeer tevreden haha.
Voor mij is de r6 ook nieuw dus geen idee. Ik weet dat dit helemaal niet toereikend is voor de f2 cup..


hahaha _O- :P dezelfde tijd als ik ongeveer rij ......... wind mee :+

Beste doen wat Roy adviseerde :t
 
Laatst bewerkt:
Ik lach zeker niet, we zijn allemaal ergens begonnen.

Maar doe me een plezier en ga niet in de RS600 rijden. Ook de F1 mannen rijden in dezelfde race en draaien normaal rond de 1:50. Die gaan je snel lappen en met een erg groot snelheidsverschil. Neem contact op met Christiane en geef aan dat je op de reservelijst voor de Rookies wil. Gezien het weer verwacht ik nog wel een paar afhakers.

Thanks voor de tip ! (y)

Regenbanden heb ik over kunnen nemen van een vriend, niet het gewenste 180 formaat maar 190 maar dat moet wel lukken. Dus ik zou indd los kunnen maandag. Zal wel is even een mailtje dichten.
Ik heb er in ieder geval zin in mannen, misschien blijf ik de maandag wel om jullie te bekijken:P
 
Terug
Bovenaan Onderaan