zadels

Tis wel een prachtig mooi zadeltje hoor,mijn Speed Triple zadeltjes gaan over een paar weken ook naar Nopper toe.Zit er toch aan de denken om mijn Daytona zadeltje ook maar in leder te doen,vind ik toch mooier dan dat alcantara wat er nu op zit.Wil hem dan ook wat dunner.
Tenminste als onze vriendelijke Belg dat wil doen,heeft zo zijn best gedaan met het Daytonazadeltje. O-)
 
Deze bjoetie is enkele dagen geleden weer naar Nederland vertrokken :

full
 
Tis wel een prachtig mooi zadeltje hoor,mijn Speed Triple zadeltjes gaan over een paar weken ook naar Nopper toe.Zit er toch aan de denken om mijn Daytona zadeltje ook maar in leder te doen,vind ik toch mooier dan dat alcantara wat er nu op zit.Wil hem dan ook wat dunner.
Tenminste als onze vriendelijke Belg dat wil doen,heeft zo zijn best gedaan met het Daytonazadeltje. O-)

Zei jij nou niet dat ik af en toe wat moest rusten??? :X

_O- _O-

Jij bent de koning...

(niet verder vertellen,... G. kickt op strak leder)
 
En,... zit ie ook een beetje lekker? (Want 2 cm vulling kan je niet echt een sofa noemen ;) )

ik heb even gereden en het is echt TOP *O* . geen rare drukpunten meer op mijn aars en het zit fantastisch. beter nog, het maakt de motor af nu is het niet meer de sv met dat neopreen zadeltje, maar een echte custom unieke sv :9~
 
Hallo, Nopper, ik kom binnenkort even op het net voor een afspraak. Ik heb mijn spuitwerk terug en ik vind dat het geheel een mooi zadel verdiend.
IMG_4319.JPG

Wat ik er nu op heb zitten zit geweldig, maar ziet er natuurlijk niet uit. Ik heb mijn twee drukplekken ontlast met een zachter schuim.
IMG_4320.JPG

Ik heb van jouw hand hele mooie dingen gezien, dus misschien kun je iets doen met het lijnenspel van het spuitwerk.
Het is de bedoeling dat ik frame, tank en zadel meeneem naar je toe.
IMG_4326.JPG

Wat plaatjes voor het sfeertje en de ideeën.
 
Hallo, Nopper, ik kom binnenkort even op het net voor een afspraak. Ik heb mijn spuitwerk terug en ik vind dat het geheel een mooi zadel verdiend.
[afbeelding]
Wat ik er nu op heb zitten zit geweldig, maar ziet er natuurlijk niet uit. Ik heb mijn twee drukplekken ontlast met een zachter schuim.
[afbeelding]
Ik heb van jouw hand hele mooie dingen gezien, dus misschien kun je iets doen met het lijnenspel van het spuitwerk.
Het is de bedoeling dat ik frame, tank en zadel meeneem naar je toe.
[afbeelding]
Wat plaatjes voor het sfeertje en de ideeën.


Ben geen shopperman , maar ` puik werk allemaal, creatie ziet er top uit .. :}
 
Laatst bewerkt:
Jazeker. Het heeft even geduurd, maar dan heb je ook wat. Was zelf ook erg onder de indruk, Frans begrijpt precies wat je bedoelt en doet dan ook wat jij wilt. Ik heb ook wel andere verhalen gehoord van spuiters, die dan toch nog een beetje (veel) van hun eigen voorkeur er in aanbrengen.
Ik heb even moeten zoeken, maar heb jouw spuitwerk ook inmiddels bewonderd.
 
Deze kunnen weer richting Gerard. Een man van extremen,... die Fries.

Dan wil ie comfort, dan wil ie een platte pannekoek.
Jullie mogen raden welke hij zelf heeft gekozen, en welke in opdracht was van z'n vrouw :+

full
 
Is het niet prachtig! *O* De ene moest dikker en de ander moest dunner ja,ziet er prima uit Bart.Mooi strak design en helemaal leder,super!
Ben benieuwd hoe het op de fietsen staat. O-)
Mijn dank is (weer :+ )groot vriendelijke Belg. :}
 
Er komen morgenochtend nog een paar pics aan van het vakwerk van onze vriendelijke Belg!
De Fries is nu helemaal tevreden! *O* (Soms moet iets 2x voordat het echt naar het zin is O-) )
 
Terug
Bovenaan Onderaan