Zaterdag 18 maart (Weesp): rit voor blinde man

Als het beetje goed weer is kom ik ook wel. moet wel beetje stevig door rijden vanaf mijn werk dan, maar moet lukken om 14.30 bij de pomp te zijn.

Moet lukken, we vertrekken ongeveer om 14.00 vanuit Lelystad. En je weet vast wel hoe dat gaat met een kudde ongeorganiseerde motorrijders. Mochten we er niet zijn om 14.30 ur, wanhoop niet, dan zijn we wat later. *D
 
Als het een beetje knap weer is, (waar het wel naar uitziet) sta ik om 14:30 bij de Shell langs de A1 (de hakkelaar)?

Grtzz
 
Ik ook, mooie actie. Kan me een heel klein beetje indenken vanuit de positie van de vader van de (destijds) kleine jongen, hoe de vader zich daar onder voelde & ik kan me ook wel indenken hoe 't is voor de man van dertig als z'n vader zijn einde nadert. Damn... -O-


Helaas liggen hier allebei de motoren gedeeltelijk uit mekaar. :( Anders was ik er serieus graag bij geweest. :] Maar ik denk dat een clubje van 10 of meer motoren al snel een leuk entourage vormen. ;) Dat zal toch wel lukken? :? *O* :Y

Bedankt. Enne, we schieten aardig op.
:}
 
Damn, gaat me niet lukken. Anders was ik wel meegegaan. Maar de motor is niet in goede staat genoeg om mee te rijden. Veel plezier in elk geval.

Greetzzz
 
Ow ja zijspanrob zijn er nog spullen nodig zoals handschoenen, helm etc of is dat allemaal al geregeld?
 
Geen Optie???
Wordt het zo'n slecht weer dan :?

Maar hoeft niet hoor.
Of ik wel of niet ga ligt meer aan de thuissituatie dan aan het weer(of het moet regenen/sneeuwen(jajaja, ben een watje :P :Y )

Lees net dat het dan vriest trouwens.
-O-
 
Het ziet er niet naar uit dat het weer "ineens" om zal slaan naar mooi weer. De kans is aanwezig dat ik er niet zal zijn die dag. Naast het feit dat ik hondsberoerd ben en al 5 dagen met een zieke kop thuis rondloop.

Mocht ik me toch kiplekker voelen en het is lekker weer, dan ben ik erbij. Is het niet een goed idee om de rit in april of mei te doen?
 
Vandaag zou het ook barslecht zijn qua weersomstandigheden.
Het heeft hier een heel klein beetje gesneeuwd vandaag(gisteren was het erger), en de zon schijnt sinds vanmorgen *O*
Als het zo'n weer nu ook a.s. zaterdag is

:]
 
Terug
Bovenaan Onderaan