Zaterdag 2 feb

Het is hier zeker gezellig.
Ik las alleen dat ik Porky niet de t.....g mocht schelden. Jammer. Doe ik het wel persoonlijk....hahahaha

Moet alleen nog ff een actiefoto scoren.....
 
Thanks voor de tip

En over dat schelden hebben we het straks wel.

Ga nu m\'n accuutje en mijn lederhose zoeken, helm heb ik al op
 
tsjonge,kom ik door vertraging bij dat Fort aan.....en dan een rotonde.STAAT ER NIEMAND TE WACHTEN :(
Zijn we maar naar huis gegaan.
En......alles goed gegaan,het laatste stuk?
 
tsjonge,kom ik door vertraging bij dat Fort aan.....en dan een rotonde.STAAT ER NIEMAND TE WACHTEN :(
Zijn we maar naar huis gegaan.
En......alles goed gegaan,het laatste stuk?

Oeps....we hebben staan wachten,...maar op de verkeerde plek denk ik wij zijn bij het fort rechtdoor gegaan jullie Rechts af zeker :? sorry
Deamon was later ook plots weg..... :?
 
Lekker gereden btw.

hmmzzz twee keer :?

nou ja het was ook lekker weer.

Mooie wheely\'s Max })
 
Laatst bewerkt:
Oeps....we hebben staan wachten,...maar op de verkeerde plek denk ik wij zijn bij het fort rechtdoor gegaan jullie Rechts af zeker :? sorry
Deamon was later ook plots weg..... :?

Ik lag een meter of 400 achter. Zo snel ben nog niet hoor! Ik wilde zo rond vijfen thuis zijn. Ik kon jullie niet inhalen om dat te vertellen ;) . Ik ben toen ergens daar naar beneden gereden ipv jullie te volgen.

Dacht dat jullie dat wel door zouden hebben?

Hé, maar verder heel gaaf. Mooi om te zien hoe anderen dat doen. :} Na \'tig\' keer mee gaan en oefenen hou ik jullie vast wel een keer bij (en misschien een andere motor :+ ).
 
Ik denk dat ik maar een trike ga kopen...die valt niet zo makkelijk om. Schade is toch weer aanzienlijk.

Ik heb net even 5km op een KTM Duke gereden van iemand die op bezoek kwam in de straat. Ik moet zeggen dat is wel knallen hoor op zo\'n ding. Je rijdt echt iedereen aan stront...in de stad bedoel ik dus en een bochie A4 ging ook heftig. En stijgeren deed ie ook prima maar ja de topsnelheid valt een beetje tegen en wheelies van 200+ zitten er ook niet in. 8-)
 
Ik denk dat ik maar een trike ga kopen...die valt niet zo makkelijk om. Schade is toch weer aanzienlijk.

Ik heb net even 5km op een KTM Duke gereden van iemand die op bezoek kwam in de straat. Ik moet zeggen dat is wel knallen hoor op zo\'n ding. Je rijdt echt iedereen aan stront...in de stad bedoel ik dus en een bochie A4 ging ook heftig. En stijgeren deed ie ook prima maar ja de topsnelheid valt een beetje tegen en wheelies van 200+ zitten er ook niet in. 8-)
Toch tijd voor een NOS Duke })
 
tsjonge,kom ik door vertraging bij dat Fort aan.....en dan een rotonde.STAAT ER NIEMAND TE WACHTEN :(
Zijn we maar naar huis gegaan.
En......alles goed gegaan,het laatste stuk?
Ik heb ook nog ergens staan wachten...porky,de rest van de groep stond een stukje verderop......er kwam dus niemand aan.....karren dan maar guy\'s.(ik twijfelde nog even om terug te gaan waar jullie bleven :? )
Het laatste dijkweggetje was wel :] lekker(veel beter dan dat zandpad waar je lekker kon rollen),ik voelde mij er snel thuis *D ,kortom een lekker ritje vandaag jongens en meisje dit doen we nog eens.
 
Terug
Bovenaan Onderaan