Froggy
MF veteraan
Zijn er nog plannen voor zaterdag 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature currently requires accessing the site using the built-in Safari browser.
Als het droog is & de tank = vol, dan ben ik erbij...ik wil wel....alleen waar?, dit keer maar es een beetje in de buurt van utrech ofzo?
Maak mij nie zoveel uit, we kunnen ook in zaandam gaan rijden, op het welbekende MOOIE rotonde\'tje van zaandam(+klaverblad)
Daar kunnen we ook in de omgeving rijden, zeer mooie dijkweggetjes, en andere mooie B-wegen met prachtige bochten erin.
Net gekeken geven goed weer opVolgens mij geeft hij niet echt mooi weer op...60% kans op regen zo even uit mijn hoofd.
tis ook nog lekker koud en nat (dauw) s\'ochtends.Zaandam zie ik wel zitten, is 2 tellen rijden vanaf huis dus zullen we maar om 08:00:02 afspreken?Zonde om zo\'n groot deel van de dag te verspillen door laat te beginnen... (\'s ochtends vroeg lekker lege wegen enz.)
Blauw in \'t nauw... is dat geen TV programma??/tis ook nog lekker koud en nat (dauw) s\'ochtends.
geen probleem, maar als er voornamenlijk geklaverjakkerd wordt is dat wel spannund.
lijkt me vrij opvallend, een grote groep die die rotonde en blaadjes pakt bij zaandam... trekt blauw volk aan...
duderuud reageert anders niet op mijn mailtjes als ik er een te koop weet te staan... en duderuud heb volgens mij ook niet met brouwer gebeld....Guz komt zaterdag naar mij toe, omdat hij weet dat duderuud graag een keer op een Duke wil rijden!
![]()