Zeelenberg Speedweek 2013

Staat nu ook een aanbieding van FE in de MotoPlus. €499,- voor 4 dagen Almeria eind september.

Alleen zelf ff vlucht regelen en huurauto, that's it. Benzine leveren ze @ circuit tegen kostprijs. Geen gepiel met een rustdag, gewoon 4 dagen knallen en weer lekker naar huis. Is daar verder toch nix te beleven.

Tis dat ik net een kleine heb en z'n moeder het niet gaat waarderen als ik in september al ga, anders had ik het wel geweten! Volgend jaar nog maar eens kijken.

en je motor dan?
 
Hey Frans
September krijg ik ook niet meer verkocht bij het vrouwtje maar voor aankomend jaar staat er toch een voorjaarstraining in gedachten
En doordat dit afgelopen voorjaar heel goed meegevallen is gaat dit naar alle waarschijnlijkheid terug met FE zijn
 
huurauto 80€+ 1 tank diesel
vlucht 120€
inschrijving trackday 600€ (incl motortransport overnachtingen en ontbijt) 4 dagen rijden

uiteraard nog benzine voor de motor & banden (zelf was ik 2 setjes kwijt)
in het hotel waren wij 14€ kwijt voor eten (warm&koud buffet)
Interessant!!
 
Hey Frans
September krijg ik ook niet meer verkocht bij het vrouwtje maar voor aankomend jaar staat er toch een voorjaarstraining in gedachten
En doordat dit afgelopen voorjaar heel goed meegevallen is gaat dit naar alle waarschijnlijkheid terug met FE zijn

Erwin, ik zie het ook wel zitten voor rond maart inderdaad!
 
Weet iemand toevallig al wanneer het motoren inkratten is, of krijg je daar nog bericht van?
 
Haha, goeie.
Zonder gekheid, nooit een verzoek tot betaling gekregen.
Er is ook nergens een rekeningnr. te vinden.
 
Als je je wel hebt ingeschreven en niks gehoord zou ik toch maar is contact opnemen met wilco. Of even in je ongewenste email box kijken of die niet daar tussen staat
 
Terug
Bovenaan Onderaan