Zeelenberg Speedweek 2013

Klinkt goed allemaal mensen!!! Jammer dat er nog een kleine 1200 euro of meer aan banden bij komt... Maakt het voor de meeste toch een enorm kostbare aangelegenheid.

Ik heb er zin in...
 
Waarom zou je er niet meer met Zeelenberg rijden?

Te duur en het voldeed niet aan mijn verwachtingen.

Buiten dat zou ik nu eerder gaan voor 2 circuits in een week zoals tegenwoordig wel meer wordt aangeboden (3 dagen om 2 dagen o.i.d.).
 
Te duur en het voldeed niet aan mijn verwachtingen.

Buiten dat zou ik nu eerder gaan voor 2 circuits in een week zoals tegenwoordig wel meer wordt aangeboden (3 dagen om 2 dagen o.i.d.).

Op welke vlakken voldeed het niet aan je verwachtingen? Zou je me dat willen toelichten?
 
Ik weet alleen nog dat ik dronken in een auto ben gestapt, met een glibberige jongen achter het stuur, die als een idioot naar het hotel scheurde...ll verder was het een leuk weekje... Hoertjes op de paddock, wat een zooitje..,,
 
Zouden jullie deze week aanraden van zeelenberg of een andere week/dagen?

Ligt er aan wat je ervan verwacht. Wil je een leuke seizoensafsluiter met veelal mooi weer, lekker rijden en een beetje vakantie gevoel, dan moet je zeker gaan.
 
Ligt er aan wat je ervan verwacht. Wil je een leuke seizoensafsluiter met veelal mooi weer, lekker rijden en een beetje vakantie gevoel, dan moet je zeker gaan.

En als de doelstelling progressie maken, leren en jezelf verbeteren is?
 
Oke ja daarvoor zou ik hem juist willen doen, zithouding,bochten aansnijden,remtechniek en kijk techniek verbeteren.Of zou ik beter een paar dagen bij de race academy kunnen boeken?
 
Oke ja daarvoor zou ik hem juist willen doen, zithouding,bochten aansnijden,remtechniek en kijk techniek verbeteren.Of zou ik beter een paar dagen bij de race academy kunnen boeken?


Doe je eerst een dag Bmw --Race Academy,altijd leuk.
Als afsluiter Zeelenberg speedweek. Lekker 5 dagen scheuren. :Y
 
Laatst bewerkt:
Ik kan m je ook aanraden.
Als mijn schatkist het toelaat ben ik weer van de partij.
 
Lijkt me een strak plan, eerst een dag of 2 race academy en dan zeelenberg!
Ik ben er dan volgend jaar bij, ik ben dit jaar net voor mn zelf begonnen dus eerst nog ff flink werken
 
Wij zijn er in maart geweest 4 dagen rijden incl motortransport incl hotel en ontbijt voor 600€
Organisatie dik in orde met mogelijkheid van persoonlijke begeleiding van Neil hodgkin mc kansi Steve plaeter enkel nog vlucht boeken en auto huren (5 dagen auto huren was 80€)

Echt een aanrader en zelf was ik 2 sets banden kwijt op 4 dagen

Grtz
 
Wij zijn er in maart geweest 4 dagen rijden incl motortransport incl hotel en ontbijt voor 600€
Organisatie dik in orde met mogelijkheid van persoonlijke begeleiding van Neil hodgkin mc kansi Steve plaeter enkel nog vlucht boeken en auto huren (5 dagen auto huren was 80€)

Echt een aanrader en zelf was ik 2 sets banden kwijt op 4 dagen

Grtz

even alles op een rij, hoe kom je daar, brandstof, incl eten heledag en 4 sterren hotel

ben ook zelf geweest voorjaar alles met elkaar vlucht, huurauto, 5 dagen circuit, hotel, eten, benzine en motortransport, zelf alles regelen krap aan 2000 euro zonder circuit begeleiding
 
even alles op een rij, hoe kom je daar, brandstof, incl eten heledag en 4 sterren hotel

ben ook zelf geweest voorjaar alles met elkaar vlucht, huurauto, 5 dagen circuit, hotel, eten, benzine en motortransport, zelf alles regelen krap aan 2000 euro zonder circuit begeleiding


huurauto 80€+ 1 tank diesel
vlucht 120€
inschrijving trackday 600€ (incl motortransport overnachtingen en ontbijt) 4 dagen rijden

uiteraard nog benzine voor de motor & banden (zelf was ik 2 setjes kwijt)
in het hotel waren wij 14€ kwijt voor eten (warm&koud buffet)
 
huurauto 80€+ 1 tank diesel
vlucht 120€
inschrijving trackday 600€ (incl motortransport overnachtingen en ontbijt) 4 dagen rijden

uiteraard nog benzine voor de motor & banden (zelf was ik 2 setjes kwijt)
in het hotel waren wij 14€ kwijt voor eten (warm&koud buffet)

Bij welke organisatie was dat?
 
Staat nu ook een aanbieding van FE in de MotoPlus. €499,- voor 4 dagen Almeria eind september.

Alleen zelf ff vlucht regelen en huurauto, that's it. Benzine leveren ze @ circuit tegen kostprijs. Geen gepiel met een rustdag, gewoon 4 dagen knallen en weer lekker naar huis. Is daar verder toch nix te beleven.

Tis dat ik net een kleine heb en z'n moeder het niet gaat waarderen als ik in september al ga, anders had ik het wel geweten! Volgend jaar nog maar eens kijken.
 
Terug
Bovenaan Onderaan