hallo!
ik zat net naar m'n bandit te kijken en zoals veel bandits (en andere motoren?) roest het uiteinde v/d collector helemaal weg..met als gevolg dat m'n uitlaat nu eigenlijk los er in hangt, en er bijna meer uitlaat gassen daar uit gaan, dan door m'n uitlaat...
zo zag het er vorig jaar uit, ik heb hem er gister niet af durven halen omdat ik bang ben dat het dan helemaal weg brokkeld en ik m'n uitlaat er niet meer opkrijg en ik hem toch nog nodig heb..
zo zou het er uit moeten zien, het onderdeel rechts is dus weg aan het roesten..
zou je dit makkelijk zelf kunnen maken?
alsin ergens een stuk rond fixen (rvs??) en dit er weer op lassen?
of is dit meer uitstel van executie?
is rvs moeilijker te lassen?,
Hoe kan het beste een uitlaat lassen?, tig het mooiste?
of volstaat mig/mag ook? (maar dan moet je weer rvs draad?)
of elektrode? (rvs elektrode?)
wie heeft dit wel eens gedaan of wie kan me helpen!
ik zat net naar m'n bandit te kijken en zoals veel bandits (en andere motoren?) roest het uiteinde v/d collector helemaal weg..met als gevolg dat m'n uitlaat nu eigenlijk los er in hangt, en er bijna meer uitlaat gassen daar uit gaan, dan door m'n uitlaat...
zo zag het er vorig jaar uit, ik heb hem er gister niet af durven halen omdat ik bang ben dat het dan helemaal weg brokkeld en ik m'n uitlaat er niet meer opkrijg en ik hem toch nog nodig heb..
zo zou het er uit moeten zien, het onderdeel rechts is dus weg aan het roesten..
zou je dit makkelijk zelf kunnen maken?
alsin ergens een stuk rond fixen (rvs??) en dit er weer op lassen?
of is dit meer uitstel van executie?
is rvs moeilijker te lassen?,
Hoe kan het beste een uitlaat lassen?, tig het mooiste?
of volstaat mig/mag ook? (maar dan moet je weer rvs draad?)
of elektrode? (rvs elektrode?)
wie heeft dit wel eens gedaan of wie kan me helpen!