Heeft er hier iemand reallife ervaring met een Zero voor woon-werkverkeer? Ik rijd zo'n 500-600 per week, waarvan voornamelijk ritjes van 35km enkele reis, maar ook eens per week 130km enkele reis over de snelweg. Vraag me af hoe een Zero (op de motorbeurs bleek dat de Zero S de enige Zero was waar ik met de voeten mee aan de grond kan) het doet met zoveel km's het hele jaar door, dus ook als het koud is etc.
Gefeliciteerd met deze keuze !....Ik heb de SRF uiteindelijk besteld. beperking....
....Mijn GS laat ik er voorlopig naast staan voor als de zero op langere afstanden het niet haalt of in de winter te fris is....
De riem ben ik niet zo bang voorHé leuk, een Zero als werkvoertuig. Zelf ben ik er nogal beducht voor om over losse takken te rijden vanwege de riem.
Dat van dat zadel herken ik... Een zadel kun je ook gewoon opnieuw laten bekleden. Een bekleder kan hem voorzien van dikker schuim en naar jouw wensen vormgeven.
Het zadel verwijderen gaat met een Torx 45 bitje.
Ketting is een mogelijkheid maar heeft meer onderhoud nodig. De snaar houd het prima vol. Als ik zie wat hij voor zijn kiezen krijgt in het bos zonder problemen dan ga ik zeker niet voor een kettingLeuk werken zo kan ik me wel voorstellen. Riem gevoeliger voor vuil lees je wel meer. Voor hun cross modellen bestaan geloof ik ketting conversies. Maar goed dan moet je natuurlijk ook gaan smeren.
Artikel over de deelname van Zero aan de Pike’s Peak Hillclimbing Challenge.
Bekijk bijlage 1394088
Exclusive first look at the Zero SR/F headed for the Pike's Peak Challenge
One of the advantages of electric motorcycles is their high torque, which makes them great hill climbers. Zero intends to...electrek.co
Rijden die allemaal in één klasse dan?Ben benieuwd wat de SR/F gaat doen, compitie dit jaar is stevig. Wunderlich heeft Michael Dunlop gecontracteerd om met een BMW S1000R deel te nemen en Ducati heeft aangeven met de nieuwe V4 Streetfighter mee te doen.
Als 'plek' het enige is waar je mee zit dan kan ik daar wel een oplossing voor bedenken.
Daar is een topic voor.. plaats hier een foto van je motor in de huiskamer.nah, mijn huidige motor - Wee Strom 2018 - zou wel moeten blijven, ik ben namelijk NIET van plan om enkel ritten van minder dan 140km te makenmaar voor dagelijks pendelen en algemene fun, shits en giggles zou een Zero perfect volstaan. Maar 'k heb dus geen plaats voor een tweede motor.
190 Nm en de beloofde 320 km autonomie gaan niet samen. Als je voor de 190 Nm in sportmodus kiest, kom je niet veel verder dan 120 km.
...voor snelweggebruik: 180 km is niet realistisch. Zoek het bij de maximum toegelaten wettelijke snelheid eerder in de buurt van de 120 km.
De autonomie ligt niet tussen de aangekondigde 320 en 180 km maar zal in werkelijkheid variëren tussen 250 en 100 km.