Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
De Zero is nooit meer terug gekomen.Onze zero is al een meer dan een week weg, waarschijnlijk een lastige reparatie van het laadgedeelte.
Motor in persona non grata.De Zero is nooit meer terug gekomen.
Pre-2019 Energica's hebben ook een potmeter. Van Domino. Die is ook niet vrij van problemen.Bij de Energica hebben ze een magnetische koppeling, ook weer heel apart.
Dan maak je wel een mooie waterdichte koppeling.
En oppassen bij handvat wisselen zoals iemand al achter kwam. Magneet gebroken.
Wel goed beveiligd, motor ging aan bij gas geven gelijk error (fatal, rood, motor uit)
Jullie hadden hem niet in de regen moeten laten staan.De Zero is nooit meer terug gekomen.
De laadpaal stond buiten,..Jullie hadden hem niet in de regen moeten laten staan.
Mijn conclusie is toch wel dat je onderweg geen AC lader wilt, hoewel die dure versie bij de juiste lader er 112 A in pompt, maar meestal kom je daar niet in de buurt.Ik sta wel te kijken van dit filmpje over de SR/F:
*Magic charging*
Ja als dank voor het invullen kon je op een elektrische motor rijden.Ik neem aan dat dit een reactie is op de verwijderde enquête vraag?
Ik lees dit topic niet zo vaak meer sinds ik geen Zero meer hebt. Je berichten heb ik terug gelezen en heel herkenbaar allemaal.Voor de geinteresseerden: ik heb Zero Motorfietsen gepost en heb nadat ik een dagvaarding heb laten bezorgen een deal kunnen sluiten met de dealer. Uiteindelijk betaal ik nu € 1000,- voor de reparatie in plaats van € 2250,- Heb er wel een hoop tijd in moeten steken om een dagvaarding op te stellen. Dit jaar dan dus de aandrijfmotor en de on-board lader moeten laten vervangen. En als ik alle problemen hier op het forum lees, en ook zie wat de follow-up is bij Zero, kan ik maar een conclusie trekken: elektrisch motorrijden staat nog in de kinderschoenen. Ik raad iedereen af om een Zero te kopen, hoe fijn het ding ook rijdt als hij het goed doet.
Ik vond hem niet erg fijn rijden eigenlijk. Jammer genoeg.Voor de geinteresseerden: ik heb Zero Motorfietsen gepost en heb nadat ik een dagvaarding heb laten bezorgen een deal kunnen sluiten met de dealer. Uiteindelijk betaal ik nu € 1000,- voor de reparatie in plaats van € 2250,- Heb er wel een hoop tijd in moeten steken om een dagvaarding op te stellen. Dit jaar dan dus de aandrijfmotor en de on-board lader moeten laten vervangen. En als ik alle problemen hier op het forum lees, en ook zie wat de follow-up is bij Zero, kan ik maar een conclusie trekken: elektrisch motorrijden staat nog in de kinderschoenen. Ik raad iedereen af om een Zero te kopen, hoe fijn het ding ook rijdt als hij het goed doet.
Op de Energica heb ik een ketting, en da's eigenlijk het enige minpunt - ik mis de cardan die ik op de FJR had (mijn vorige motor).Ik had 1.000 km terug ontdekt dat mijn riem niet goed uitgelijnd was. Dat dus recht gezet... Letterlijk
En waarschijnlijk als gevolg daarvan nu op 13.000 totale km een geknapte riem. Gebeurde op kerstavond op nog geen 200m van mijn deur gelukkig.
Ondertussen rond gebeld en een riem op voorraad gevonden. 214 EUR wel. Vanavond er op leggen.
Aan de andere kant een schakeltje en tangetje mee en ja kan een gebroken ketting herstellen. Plus dat je voor 200 EUR bij je ketting direct ook tandwielen hebt volgens mij. En die gaan dan toch langer mee.Op de Energica heb ik een ketting, en da's eigenlijk het enige minpunt - ik mis de cardan die ik op de FJR had (mijn vorige motor).
Ondertussen rond gebeld en een riem op voorraad gevonden. 214 EUR wel. Vanavond er op leggen.