A
Anoniempje118
Guest
En tot mijn nog grotere verbazing zag ik de lading op 100 procent staan.
En wanneer ga je d'r een stukkie mee rijden?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
En tot mijn nog grotere verbazing zag ik de lading op 100 procent staan.
Toch is Max regen niet het meest efficiënt. Hoe meer je kan ‘coasten’, hoe beter. Ik heb mijn DS altijd in Custom mode en dan 20% regen en 100% brake regen. Daar kom ik het verste mee (en vind ik het meest comfortabel rijden)
Om van mijn vriendinnen nog maar te zwijgen.OOW! Nu snap ik ook waarom je een bijzondere positie bij je vrienden hebt!
NerdIk ben allesbehalve dat, maar was blijkbaar wel de enige die zich een klein beetje in dat ding verdiept heeft en dus de bijbehorende app heeft gedownload....
Je bent een vaste constante factor. Ze weten wat ze aan je hebben als je je kleren aanhebt.Nou, om eerlijk te zijn heb ik wel een beetje een bijzondere positie. Heeft een beetje te maken met mijn persoonlijkheid en lange staat van dienst.
Werk ze. Ik kom af en toe nog een bekende tegen die vraagt waarom ik niet op de motor zit. Ik zit liever op de motor dan die recherche ellende. Gelukkig denken ze niet dat ik het moet doen omdat ik ziek ben. Meestal is het dat toch wel. Administratieve taken.Ik zit er nu op.
Eind september pas weer. Gelukkig had ik nog veel verlof piket en cursussen. Het maakt je wel nederig. Ik zou nu zelfs liever op de Zero interceptor willen en daarvoor de app installeren. Alles is relatief.Als je deze zomer maar weer buiten mag spelen.
Zoeken naar een 2de hands FXE ?De andere Zero's moet ik eigenlijk ook eens rijden, maar zelf zou ik die niet kopen, ik vind ze simpelweg te duur.
Zoeken naar een 2de hands FXE ?
Ik vond ze zelf ook te duur, maar ik heb een 2de hands gevonden van 1 jaar oud aan 60% van de prijs.
rond de 160km rijden en gemiddeld rond de 1,50 euro per oplading
Dat wat je in je eerste alinea zegt klopt inderdaad. Het voertuig bepaald de laadsnelheid, niet de laadpaal (wordt toch nog vaak door elkaar gehaald merk ik). Je kunt dan gebruik maken van die gele hulpladers (Delta Q QuiQ chargers), per lader kun je dan 1000W meer laden (gelijk aan ca 40% sneller lader). Idealiter maak je dan een Type 2 met 2x schuko aansluiting voor in de laadpaal, zodat je zowel de OBC als Delta Q 'op straat' kunt gebruiken. Ik heb dat jaren gedaan met de Zero DS (zelfde lader / systeem als de FX(S), werkte altijd prima! Met de komst van de SR/S heb ik dat gelukkig niet meer nodig, heb nu alleen een standaard type2 laadkabel mee om 6kW te kunnen laden. Zie foto voor wat ik altijd meezeulde..Ik ben eens door de handleiding wezen spitten van een FX en FXS, wat dus niet veel anders zal zijn dan de FXE met de 7.2 KwH-batterij, maar klopt het dat als je de motor aan een laadpaal zou hangen met een Type 2 stekker naar C13-stekker, dat je nog steeds heel veel uren aan het laden bent? Dat je dan dus snellader(s) ertussen moet hangen op straat om sneller te laden? Is dat de concessie die je doet vanwege het extreem lage gewicht? Dan zou je dus een 'offboard' lader via de C13-stekker moeten aansluiten en dan op die andere stekker in je accupack steken. Dan moet je dus als je wat vlotter wil laden altijd de externe lader mee en die ligt dan ook nog eens gewoon los op straat, als je 'm dus bij een paal wil laden. Of zie ik iets verkeerd?
Ik zag wel iemand die had een snelle lader in een topkoffer verwerkt, die kon dan een FXS vrij snel opladen. HIj stond op 36% en dat zou dan 1,5 uur duren. Maar ik meen ook een lader van $3000 te hebben gezien, zoiets had hij denk ik. Met een ventilator bovenop. Maar ook dan moet dus weer die topkoffer open blijven om de hitte kwijt te kunnen.