ZETJES eifel weekend part X 5 mei tot 8 mei 2016

Chris is in Nederland dus denk dat die naar Vianen komt.
Misschien even vragen in de app?

Leuten :W

Wie vertrekt er Do. 8.00 vanuit Vianen?

Afgezien van Sander (ALS ie meegaat) vertrekt er niemand meer vanuit omgeving Hoofddorp denk ik?

Rory , Jan en ik als het goed is...?

zie wat postingen terug ;) Rory dus niet , gaat met Dennis mee
maar zal vanavond nog bevestiging in de app aan Jan en Chris vragen , weet niet of de Duuc oke is?
 
Laatst bewerkt:
Duc is weer prima 8-)
En anders heb ik nog een paarse Japanese backup :P

Ga proberen op tijd in Vianen te zijn, maar de ervaring leert dat ik meestal moet haasten en dan toch maar in 1 keer door rijd naar Veldhoven :$
 
Duc is weer prima 8-)
En anders heb ik nog een paarse Japanese backup :P

Ga proberen op tijd in Vianen te zijn, maar de ervaring leert dat ik meestal moet haasten en dan toch maar in 1 keer door rijd naar Veldhoven :$

Ook vanaf dit topic wens ik jullie een fantastisch weekend.

:] :] :]
 
Z rijders, nog een vraagje, ik ben nog even een route aan het maken, 1x eerder in de Eifel gereden.

Vraagje: aangezien de google/streetview niet overal beschikbaar is in de Eifel

Hoe zouden jullie de "K" en "L" wegen omschrijven mbt het kiezen van een route??
(de B wegen wil ik meer vermijden ivm in het weekend daar rijden)

Ploatie:
Y9uhs21.jpg
 
Wij rijden voornamelijk zulke wegen in de Eifel :]
Hoewel K en L me niet veel zegt maar als ik de kaart zo bekijk zijn dat de wegen die wij ook veel rijden. De B wegen nemen wij meestal als verbindingswegen.
In de südeifel, aan de kant van Luxemburg zijn de meeste wegen goed. Soms ist het asfalt wat minder goed, voornamelijk in bosrijke omgeving maar het hoeft niet overal een racebaan te zijn om lekker te rijden ;) Die smallere wegen hebben vaak wel de leukste layouts dus lekker sturen 👍🏻

Succes met t plannen van de routes.

Z rijders, nog een vraagje, ik ben nog even een route aan het maken, 1x eerder in de Eifel gereden.

Vraagje: aangezien de google/streetview niet overal beschikbaar is in de Eifel

Hoe zouden jullie de "K" en "L" wegen omschrijven mbt het kiezen van een route??
(de B wegen wil ik meer vermijden ivm in het weekend daar rijden)

Ploatie:
[afbeelding]
 
Terug
Bovenaan Onderaan