ZGAN Kawasaki Ninja ZX-6R 636 '05 in prijs verlaagd €6250

Status
Niet open voor verdere reacties.
wat een verhalen over die kawa 140 pk NEVER !!
en voor dat geld koop je een 2006 yamaha R6
een kwalitatief veel betere fiets dat weet toch iedereen !!
het is nog eens de lelijkste kleur en nu nog een standaard uitlaat ook.......
aan de top 5000 euro

Jij bent echt een zielig ventje die op alle advertenties zit te zeiken dat de prijs te hoog is! :r

Kom dan b.v. eens met een advertentie waar je zo'n motor koopt voor 5000 euro,
want dan wil ik er wel een paar hebben! :Y
 
wat een verhalen over die kawa 140 pk NEVER !!
en voor dat geld koop je een 2006 yamaha R6
een kwalitatief veel betere fiets dat weet toch iedereen !!
het is nog eens de lelijkste kleur en nu nog een standaard uitlaat ook.......
aan de top 5000 euro

140 pk op de kurkas.. ook prima. Maar als je niks nuttigs te melden heb zeg dan gewoon niks!

Laser uitlaat is toch niet verkocht dus zit deze gewoon erop. Prijs blijft wel 6799 met laser uitlaat!
 
wat een verhalen over die kawa 140 pk NEVER !!
en voor dat geld koop je een 2006 yamaha R6
een kwalitatief veel betere fiets dat weet toch iedereen !!
het is nog eens de lelijkste kleur en nu nog een standaard uitlaat ook.......
aan de top 5000 euro

Als je niets zinnigs te melden hebt, post dan ook gewoon niets.

Kleur is wat iemand mooi vind en ik vind deze kleur ook echt tof.

En deze 636 heeft standaard 136pk aan de krukas he ;). Dus zou met die uiutlaat dan 140pk hebben?
 
Even opgezocht, met deze uitlaat 117 pk op het achterwiel.
 
wat een verhalen over die kawa 140 pk NEVER !!
en voor dat geld koop je een 2006 yamaha R6
een kwalitatief veel betere fiets dat weet toch iedereen !!
het is nog eens de lelijkste kleur en nu nog een standaard uitlaat ook.......
aan de top 5000 euro

Dat de R1 beter scoort dan de Zx10r wil nog niet zeggen dat de R6 beter scoort dan de zx6r. Laatst genoemde kwam beter uit de testen, dan de Yammie. Ook al zou die R6 beter scoren dan de Ninja ben je nog een heel zielig wezen om hier iemand zijn topic te gaan verkloten. Prijs van de bike is niks mis mee. Persoonlijk had ik liever een groene gezien, maar je kunt niet alles hebben. Wat kwaliteit heeft de Kawasaki mij nog geen 1 keer in de steek gelaten in de 10 jaar dat ik met mijn groene vrienden rond stuur.
 
wat een verhalen over die kawa 140 pk NEVER !!
en voor dat geld koop je een 2006 yamaha R6
een kwalitatief veel betere fiets dat weet toch iedereen !!
het is nog eens de lelijkste kleur en nu nog een standaard uitlaat ook.......
aan de top 5000 euro

Al zou de Yamaha beter uit de tests komen dan zijn er nog steeds mensen die liever een Kawa hebben in plaats van Yamaha. Anders zouden we allemaal op dezelfde motoren rijden is het niet? Daarbij vind jij het een lelijke kleur maar er zullen ook mensen zijn die dit wel een mooie kleurstelling vinden. Betrek niet alles op jouw mening intelligent persoon.

Anyway, kickje voor de ninja *D
political-pictures-ninjas-dont-mess-with-them.jpg
 
Dag, zero hero... :W
Ga maar lekker andere mensen vertellen hoe jij denkt dat de wereld in elkaar zit.
Toepasselijke naam trouwens... _O-

Maar ff Ontopic: erg mooie fiets man... *O*

Maar 2783 kilometer in 4 jaar? damn...
er zijn sommige maanden dat ik dat in 1 maand rij. :]
 
wat een verhalen over die kawa 140 pk NEVER !!
en voor dat geld koop je een 2006 yamaha R6
een kwalitatief veel betere fiets dat weet toch iedereen !!
het is nog eens de lelijkste kleur en nu nog een standaard uitlaat ook.......
aan de top 5000 euro

_O- _O-

Ik hoop dat je een vriend van de TS bent, anders ben je gewoon zielig bezig. :W
 
Mooie fiets :Y

Aan 't wiel houd je +- 115pk over (soortgelijke fietsen op de bank gezien). Maar ze zijn echt verrekte snel. In een aantal tests sneller dan de GSXR750 en de RSV in tussensprintjes.
 
jullie kunnen gewoon niet tegen de waarheid en sommige gaan dan schelden ?
echt belachelijk ff een paar linkjes naar marktplaats
http://link.marktplaats.nl/282025707
http://link.marktplaats.nl/286493547
de laatste is nog van 2007 ook !!!!!!
en er staan er nog meer op hoor
allemaal goedkoper dus hou je commentaar AUB voor je
kawa freakjes zeker ??
en vergelijk een kawa niet met een yamaha want die vergelijking gaat niet op ik als monteur kan je dat echt garanderen zooo ik ben er klaar mee en reageer verder niet meer omdat mensen hier gewoon niet normaal kunnen reageren terwijl ik gewoon netjes ben maar wel weet waar t over gaat groetjes..............

K.N.E.U.S. :W
 
wat een verhalen over die kawa 140 pk NEVER !!
en voor dat geld koop je een 2006 yamaha R6
een kwalitatief veel betere fiets dat weet toch iedereen !!
het is nog eens de lelijkste kleur en nu nog een standaard uitlaat ook.......
aan de top 5000 euro

u is buiten een zeer subtiel persoon ook een motorkenner :?

Deze fiets is meer waard dan 5000 euro in de aangeboden staat en km stand.... :Y
 
jullie kunnen gewoon niet tegen de waarheid en sommige gaan dan schelden ?
echt belachelijk ff een paar linkjes naar marktplaats
http://link.marktplaats.nl/282025707
http://link.marktplaats.nl/286493547
de laatste is nog van 2007 ook !!!!!!
en er staan er nog meer op hoor
allemaal goedkoper dus hou je commentaar AUB voor je
kawa freakjes zeker ??
en vergelijk een kawa niet met een yamaha want die vergelijking gaat niet op ik als monteur kan je dat echt garanderen zooo ik ben er klaar mee en reageer verder niet meer omdat mensen hier gewoon niet normaal kunnen reageren terwijl ik gewoon netjes ben maar wel weet waar t over gaat groetjes..............

Als je echt zo netjes was lag je niet tot 2 keer toe een topic te verkloten............ De linkjes die jij post hebben allebei meer kilometers op de klok, deze is net de inloopolie uit het blok. Vraag me af waar jij monteur bent, hoef ik daar iig nooit heen met mijn groene vriend.
Klinkt interessant:"Ik ben monteur." Als je in 2005 wat testen had gelezen, had je ook gezien dat die dikke vette R6 van jou het afgelegd heeft tegen de zx6r. Monteur die dus niet kan lezen.................. |(

Nog geen 2 maanden op dit forum en u maakt nu al vrienden.............. :r
 
Laatst bewerkt:
beter kom je ook niet bij me langs ik hou niet van kneusjes die geen verstand hebben van motoren.

nou ga nu maar weer fijn spelen he

[...]


Als je echt zo netjes was lag je niet tot 2 keer toe een topic te verkloten............ De linkjes die jij post hebben allebei meer kilometers op de klok, deze is net de inloopolie uit het blok. Vraag me af waar jij monteur bent, hoef ik daar iig nooit heen met mijn groene vriend.
Klinkt interessant:"Ik ben monteur." Als je in 2005 wat testen had gelezen, had je ook gezien dat die dikke vette R6 van jou het afgelegd heeft tegen de zx6r. Monteur die dus niet kan lezen.................. |(

Nog geen 2 maanden op dit forum en u maakt nu al vrienden.............. :r~[/quote]
 
Laatst bewerkt:
beter kom je ook niet bij me langs ik hou niet van kneusjes die geen verstand hebben van motoren.

nou ga nu maar weer fijn spelen heAls je echt zo netjes was lag je niet tot 2 keer toe een topic te verkloten............ De linkjes die jij post hebben allebei meer kilometers op de klok, deze is net de inloopolie uit het blok. Vraag me af waar jij monteur bent, hoef ik daar iig nooit heen met mijn groene vriend.
Klinkt interessant:"Ik ben monteur." Als je in 2005 wat testen had gelezen, had je ook gezien dat die dikke vette R6 van jou het afgelegd heeft tegen de zx6r. Monteur die dus niet kan lezen.................. |(

Nog geen 2 maanden op dit forum en u maakt nu al vrienden.............. :r\
[/quote]
1 je kan niet kwoten
2 je houd je niet aan je woord want je zou er niets meer over zeggen
3 als je echt monteur bent weet je echt wel beter over particulieren prijzen en geen handelaars prijzen

4 je bent dus gewoon een:
loser.jpg



5 je helpt dit topic zo wel aan heel veel kicken en dus gaat dr weer snel een mooie motor van het merk wat jij blijkbaar zo haat de weg op _O- _O- _O- _O-

:W
 
1 je kan niet kwoten
2 je houd je niet aan je woord want je zou er niets meer over zeggen
3 als je echt monteur bent weet je echt wel beter over particulieren prijzen en geen handelaars prijzen

4 je bent dus gewoon een:
[afbeelding]


5 je helpt dit topic zo wel aan heel veel kicken en dus gaat dr weer snel een mooie motor van het merk wat jij blijkbaar zo haat de weg op _O- _O- _O- _O-

:W

:^

Ergens heeft ZeroHero wel gelijk, welke motor kan mooier zijn dan zijn eigen ride ? :o :X
 
Laatst bewerkt:
:^

Ergens heeft ZeroHero wel gelijk, welke motor kan mooier zijn dan zijn eigen ride ? :o :X

Robje blijf lekker liggen mekkeren in Amsterdam. Dit is overigens niet het eerste verkooptopic wat je verkloot door over prijzen te zeiken, dus ga a.u.b op het scooterforum of het ajaxforum liggen klieren. Dikke scootah die je verkocht hebt, maar dat was natuurlijk handel he, want je hebt er zoveel verstand van, daar zullen wij nooit aan kunnen tippen.............. :W
 
wat een verhalen over die kawa 140 pk NEVER !!
en voor dat geld koop je een 2006 yamaha R6
een kwalitatief veel betere fiets dat weet toch iedereen !!
het is nog eens de lelijkste kleur en nu nog een standaard uitlaat ook.......
aan de top 5000 euro

Zo jij maakt vrienden met de verkoper zeg... :')

Ik vind het wel een mooi kleurtje. Kickje voor deze strakke fiets!
 
Laatst bewerkt:
wat een verhalen over die kawa 140 pk NEVER !!
en voor dat geld koop je een 2006 yamaha R6
een kwalitatief veel betere fiets dat weet toch iedereen !!
het is nog eens de lelijkste kleur en nu nog een standaard uitlaat ook.......
aan de top 5000 euro

ik ruik jaloezie.

prachtige fiets met weinig kilometers voor een zeer strakke prijs ;)
 
laser uitlaat toch verkocht... Dus wordt verkocht met standaard uitlaat voor 6599!!!!
 
hahah nu zeker weten die prijs? dan moet je hem onder aan in het openingstopic ook ff wijzigen ;) succes met de verkoop van de mooiste motor ooit gemaakt! (op de kleur na)
Ciaoo
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan