Zijn BMW rijders echt oude mannen?

leeftijd gemiddelde BMW'er (schatting)

  • 18-20

    Stemmen: 23 2,4%
  • 21-30

    Stemmen: 99 10,4%
  • 31-40

    Stemmen: 153 16,0%
  • 41-50

    Stemmen: 356 37,3%
  • 51-60

    Stemmen: 92 9,6%
  • 61-70

    Stemmen: 13 1,4%
  • 71-80

    Stemmen: 13 1,4%
  • >80

    Stemmen: 206 21,6%

  • Totaal aantal stemmers
    955
Status
Niet open voor verdere reacties.
neeee, 'k heb twee BMW rijdende vriendinnen, die zijn beslist geen mannen, en jonger dan 50, dus ook niet oud .... :P
 
Laat ik nou maar eens de knuppel in het hoenderhok gooien en eerlijk zeggen dat ik BMW altijd associeer met oude mannen (en vrouwen) })
 
weet nie, heeft Lara een snor? ( ja boven dan hè )

Weet nie, hoe goed ken jij d'r ???







Laat ik nou maar eens de knuppel in het hoenderhok gooien en eerlijk zeggen dat ik BMW altijd associeer met oude mannen (en vrouwen) })

:Z ..Friesland, waar associeer ik dat ook alweer mee ???
OOOOOhhwwwJah, afsteken en wegdrijven geloof ik 8-)
Welke knuppel :? :?





Ik zal eens een fotootje inscannen van de Harley. B|

maar inderdaad het eigenbeeld klopte toen nog niet, na een paar keer douchen na het voetbal heb ik hem ook weggedaan. :)
Voetbal, jah, past ook in dat rijtje van gasten die wat moeten compenseren.
Helaas heb je dan net een groep die dat niet doet maar juist trots is op hun gedrag.
 
Laatst bewerkt:
Ben het roerend met je eens, Gorilazz. Dat lichaamsdeel (buik) kun je veel beter kwijt op een BMW. Op een flitsende racefiets zit je meer voorover om het gebrek aan dat lichaamsdeel niet te laten blijken. :)

't Is een kwestie van evolutie. Ooit liepen mensachtinge met de knokkels over de grond te slepen. later steeds meer rechtop. De link tussen sportfietsen en, pak iets willekeurigs, mijn GS is duidelijk.

Ooit in de toekomst zullen we dus waarschijnlijk achterover gaan hangen. Hebben de chopperaars tóch een voorsprong.
 
Oud? Ikke?

full
 
Ook een BMW. Ik meen iets van 350000km op de teller:

R3B-voor.jpg


Echt iets voor veelrijders zo'n ding.
 
Lekkha! waar is die dan?

Ik ben dizzie en ik dans in het rond...

kopop bob je komt er bovenop
kopop bob wordt heus geen flop

want we zijn het allerbeste team
die BMW hebben ze nog niet gezien

kopop bob wordt heus geen flop
we smoren het maar niet in de kiem

Want ze hebben hem al gezieeeeeeeen

Luister goed want het is geen mop
De beste bouwer das BOB

Kunnen wij het maken?
Nou en of!!

kopop bob wordt heus geen flop
we smoren het maar niet in de kieeeeeeeeem

ohhh lekker dansen

kopop bob je komt er bovenop
Want we zijn het allerbeste team

Al je problemen zijn zo opgelost
Wij zullen helpen, kost wat het kost

kopop bob wordt heus geen flop
we smoren het maar niet in de kieeeeeeeeem


Ohh Ik moet echt iets met muziek gaan doen vind het zooo leukkkk
 
Hmmm, als er ooit een topic was waar ik wel op MOET reageren dan is het dit wel 8-)Zal ik de vooroordelen dan maar bevestigen? :+
:}
Haha, dat mensen zich zo aangesproken kunnen voelen als je de motor waar ze op rijden niet mooi vind ;) word het toch als een verlengstukje vanjezelf beschouwd :?
Ben blij dat niet iedereen op dezelfde motor rondtuft iig.
 
:}
Haha, dat mensen zich zo aangesproken kunnen voelen als je de motor waar ze op rijden niet mooi vind ;) word het toch als een verlengstukje vanjezelf beschouwd :?

Logisch toch? Een motor is nog veel meer dan een oto iets wat je aan moet spreken en wat bij je moet passen. 't Is dan wel niet zozeer een verlengstuk van jezelf, maar wel iets waar je jezelf in kunt spiegelen.

En dan heb ik het niet over poetsen.

Maar inderdaag, gelukkig rijdt niet iedereen op hetzelfde rond. De één koopt een 13 in een dozijn ding, de ander iets aparts als een Buell of GS ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan