Zijn BMW rijders echt oude mannen?

leeftijd gemiddelde BMW'er (schatting)

  • 18-20

    Stemmen: 23 2,4%
  • 21-30

    Stemmen: 99 10,4%
  • 31-40

    Stemmen: 153 16,0%
  • 41-50

    Stemmen: 356 37,3%
  • 51-60

    Stemmen: 92 9,6%
  • 61-70

    Stemmen: 13 1,4%
  • 71-80

    Stemmen: 13 1,4%
  • >80

    Stemmen: 206 21,6%

  • Totaal aantal stemmers
    955
Status
Niet open voor verdere reacties.
Was 17 en 363 dagen oud, begonnen op een BMW (R 60/5), na twee jaar
weer een BMW (R 80/7) zeven jaar later
alweer een BMW (K 100 RS 16v)
inmiddels alweer drie jaar in het bezit van "jawel"
een BMW (R 1100 S)

Agggg wat is oud ... ben inmiddels alweer achtendertig
dus nog twee jaar en het leven begint pas !!!
 
Laat ik nou maar eens de knuppel in het hoenderhok gooien en eerlijk zeggen dat ik BMW altijd associeer met oude mannen (en vrouwen) })


:( Hou die knuppel even lekker bij je.... ik gooi toch ook niet een knuppel
bij jouw in je huiskamer :( ......... :X

maar ben het wel met je eens.....en 9 van de 10 oudere bmw's vindt ik nog eens
spuug lelijk ook, maar smaken verschillen :)
 
Heb jij weer aan de port gezeten :? :?

Nee ben al een tijdje nuchter...mijn vrouwtje vond dat ik me weer eens moest aanpassen aan de maatschappij...nadat ik mijn buurvrouw de waarheid over haar 5 miljoen buitenlopende katten had gezegd...

Kon ik niet maken zegt ze..
Dus ik wat nou?????


al 2 weken pikstraf...


Volgens mij had die buurfrau het niet eens gehoord ze bleef theekranzen over dr pijn in de poot..

Voortaan maar de kruk ff weghalen voor de aandacht..


Ik lig trouwens dubbel hier om die Hans Teeuwen nummers...pubertaal momenteel..humor ;)
 
Ik geloof niet dat een R1100GS een geschikte fiets voor een beginner is, dus laat ik maar eens rustig beginnen op een NTV of XJ600 oid. Plus dat ik 'm niet kan (nouja, wil) betalen. Maar die R1100GS/R1150GS komt er vroeg of laat *echt* wel. Prachtige fietsen.

(en ik ben toch echt onder de 30).
 
Ja,

Je moet het zien als het stempel dat we mensen geven als Kampers, HA.
Bij ons is op de club is er ook iemand zo verknocht aan zijn BMW dat dit uiteindelijk het resultaat was.....
full


Uiteindelijk lost ieder probleem zichzelf dus op ;)
 
Waar staat dat op sylvia haar site dan dat er zoveel op staat?

Niet volgens mij. Maar ik ken ze persoonlijk én het is meerdere keren in nl.motorfiets voorbij gekomen.

Overigens zit er inmiddels een blok uit een uitgebrande 1100GS in, dus hij kan weer even vooruit ;)
 
Ikzelf fiets rond met K100rs en ben er zeer tevreden van... En blijkbaar heb ik geen nood aan een hoog 'poser' gehalte 8-) . Maar heb gekozen voor een degelijke moto. Met ABS, Cardan, enz...
 
Rij zelf een R 1150 RT, ben 46 jaar.

Toen ik begon als 14 jarige op een jawa 125 cc waren er geen super sport motoren.
Toe ik in Amsterdam een proef rijbewijs voor 3 maanden kreeg reed ik op een suzuki 380 ram-am system dat was onwijs cool (in die tijd) .Toen kocht ik een suzuki GT 750 (water orgel) die liep toen ook over de 200 km/h (er waren nog geen flitsers) Toen ik werd aangehouden op een twee baans weg in de bebouwde kom waar je 50 km/h mocht en ik 121 km/h reed, (geen gevaar voor voetgangers die mochten daar niet komen) moest ik maar gaan crossen van de rechter. Dus bij MCA jaren lang plezier gehad. Later ben ik weer op honda CBR 600 gaan rijden 100 pk. dit heb ik 5 jaar vol gehouden. Als je ouder wordt (en dat worden wij allemaal) voel je, je toch wat minder op z'n racer en zoek je naar een alternatief. Niet dat je geen snelheid meer wilt,in mijn geval was het dat ik problemen kreeg met mijn lichaam dat voorover gebogen steeds meer pijn deed. Omdat dat ik in de winter altijd heb doorgereden (naar mijn werk) zocht ik voor een motor die geen problemen gaf als ik het hele jaar bleef rijden. Ik kwam al snel uit op BMW en nu zal ik niets anders meer willen. Na 27 jaar motor plezier wil ik zo lang mogelijk door rijden en met een BMW gaat dat lukken,ook al als het allemaal wat minder wordt.O ja een Ducati doet mijn hart nog altijd open springen. En die nieuwe yamaha's zijn niet te versmaden, suzuki blijft Wil Hartog (RG 500) en Barry Sheene was mijn idool. Dus zijn BMW rijders oude mannen? Misschien wel maar in hun hart blijven toch dat joch dat voor het eerst naar de TT ging en Barry Sheene zag winnen, en van super sport motoren houden.
 
Rij zelf een R 1150 RT, ben 46 jaar.

......Als je ouder wordt (en dat worden wij allemaal) voel je, je toch wat minder op z'n racer en zoek je naar een alternatief. Niet dat je geen snelheid meer wilt,in mijn geval was het dat ik problemen kreeg met mijn lichaam dat voorover gebogen steeds meer pijn deed. .....
Zat toch die buik in de weg. :)
 
Nee het was niet mijn buik maar een motor ongeluk door een automobilist die (een duitser) op een rotonde geen voorrang gaf. Is ook door gereden, maar dat is al weer lang geleden.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan