Zijspan opknapper gezocht!

viveVmax

MF veteraan
16 apr 2005
2.200
105
hallo zijspanners, ik ben op zoek naar een motor met zijspan (opknapper), ik wil deze gaan opknappen en dan gaan rijden. wie heeft er wat staan, motorisch moet er niet te veel aan de hand zijn, opstich geen probleem...
bedankt alvast!
dennis
 
kan iemand de link eens doorsturen over de bmw waar het over gaat, weet niet direct welke jullie bedoelen
dennis
 
het is een mooie bak, geen velorex zoals de adverteerde schijnt te denken, tenzij het een eml bak op een velorex frame is :?
de motor is niet mijn smaak en lijkt er door een amateur tegenaangeknoopt.
ik vind 1000 euro voor de kale bak een redelijke vraagprijs.
de motor is volgens mij niet meer als 200 waard.
dus bak met swing arm vork en een gratis gsx1100 lijkt me redelijk voor die 1000 euro.

je moet dan nog wel wat sleutelwerk verrichten voor je er fatsoenlijk mee de weg op kan maar medio mei lijkt me haalbaar.

als ik de foto zo zie zit er geen stoel in de bak, laat ik hier nu een mooie kuipstoel hebben staan *O*
 
het is een mooie bak, geen velorex zoals de adverteerde schijnt te denken, tenzij het een eml bak op een velorex frame is :?
de motor is niet mijn smaak en lijkt er door een amateur tegenaangeknoopt.
ik vind 1000 euro voor de kale bak een redelijke vraagprijs.
de motor is volgens mij niet meer als 200 waard.
dus bak met swing arm vork en een gratis gsx1100 lijkt me redelijk voor die 1000 euro.

je moet dan nog wel wat sleutelwerk verrichten voor je er fatsoenlijk mee de weg op kan maar medio mei lijkt me haalbaar.

als ik de foto zo zie zit er geen stoel in de bak, laat ik hier nu een mooie kuipstoel hebben staan *O*

wat voor kuipstoel?
Speciaal zijspanstoeltje?
of wat gebruiken jullie voor de spannetjes?
 
nee, geen speciale zijspanstoel.
wel met zijspaneigenschappen.
het is de passagiersstoel uit mijn oude op*l kad*tt.
een stevige sportstoel met lendesteunen tegen het schuiven.
ik heb hem bewaard om in mijn velorex te monteren als ik dat dingetje ging verbouwen.
aangezien de velorex gaat verdwijnen blijft de stoel over.
ik kan hem aan de eventuele koper van de guzz meegeven maar hij mag ook eerder weg als ik er een collega zijspanner een plezier mee kan doen.
het is helaas wel een stoffen stoel dus mettertijd zal er nog eens skai overheen moeten komen
 
nou ik ben (nog) niet op zoek naar een stoel,
maar loop al een tijdje, om ooit eens een zijspannetje te gaan bouwen (ja zalf bouwen)
en zat al wat te prakezeren wat ik als stoel ga gebruiken, maar zit meer aan een bankachtigiets te denken, zodat ik er twee kinderen in kwijt kan
 
Van een ural of dnepr.

full
 
als ik de foto zo zie zit er geen stoel in de bak, laat ik hier nu een mooie kuipstoel hebben staan *O*

Komt ie nu mee :(

Je weet toch dat er in m'n bak een stoel moet kunnen komen as er runs gereden dient te worden O-)

Ik wil een losse uitneembare stoel in de bak maken :Y

De standaard bakkenist heeft/wil geen stoel in het bakkie
:N
 
Komt ie nu mee :(

Je weet toch dat er in m'n bak een stoel moet kunnen komen as er runs gereden dient te worden O-)

Ik wil een losse uitneembare stoel in de bak maken :Y

De standaard bakkenist heeft/wil geen stoel in het bakkie
:N

als jij hem graag wil hebben riskeer ik daar wel een ruzie met ratman voor.
je hebt immers nogal wat krediet bij me opgebouwd :}
 
Terug
Bovenaan Onderaan