Zijspan - treffen kalender

zo...'t zit er weer bijna op voor dit jaar...
Prettige kerstdagen , en tot volgende week.
 

Bijlagen

  • sidecarrally calendar 2023.w52.pdf
    124,8 KB · Weergaven: 0
  • Europe by country 2023.w52.pdf
    712,2 KB · Weergaven: 0
Oops, ik kijk hier veel.te weinig omdat ik me.toch bijna geen tijd gun om naar extra treffens te gaan.
Las ik net op pagina 1 dat t AET alweer afgelast was... gelukkig ging dat niet over de 2024 editie

ach t is nog vroeg zal ik maar zeggen....


8)7
 
Oops, ik kijk hier veel.te weinig omdat ik me.toch bijna geen tijd gun om naar extra treffens te gaan.
Las ik net op pagina 1 dat t AET alweer afgelast was... gelukkig ging dat niet over de 2024 editie

ach t is nog vroeg zal ik maar zeggen....


8)7
Héééél vroeg..
 
de laatste dan , van dit jaar...prettig uiteinde , en wees voorzichtig met vuurwerk.
't is zo moeilijk remmen of schakelen zonder vingers..
tot volgend jaar.. *O*
 

Bijlagen

  • Europe by country 2023.w53.pdf
    712 KB · Weergaven: 0
  • sidecarrally calendar 2023.w53.pdf
    123,2 KB · Weergaven: 0
daar zijn we weer , met de treffen kalenders voor 2024,,
allemaal veel veilige km , en zo..
 

Bijlagen

  • sidecarrally calendar 2024.w01.pdf
    37,1 KB · Weergaven: 0
  • Europe by country 2024.w01.pdf
    355,9 KB · Weergaven: 0
Op zaterdag 27 januari is er ook een zijspantreffen in Oostende, georganiseerd door motorclub De Jante.
Geen idee wat het is of wordt maar ik ga er wel heen met het span.
 
Zijn er van hier welke naar dit treffen gaan ? IMG_1077.jpeg
 
Laatst bewerkt:
Ik kan juist wel omdat ik geen zaak meer heb 😎 en foto’s en filmpjes trokken ook mijn aandacht. Dus ……..
 
beter laat dan gisteren niet...
 

Bijlagen

  • sidecarrally calendar 2024.w04.pdf
    35,2 KB · Weergaven: 0
  • Europe by country 2024.w04.pdf
    416,4 KB · Weergaven: 0
deze keer eens een keer op tijd...
 

Bijlagen

  • sidecarrally calendar 2024.w05.pdf
    36,1 KB · Weergaven: 0
  • Europe by country 2024.w05.pdf
    456,6 KB · Weergaven: 0
Wij organiseren met een paar maten op zondag 21 april een zijspantreffen in Bellem, klein dorpje tussen Gent en Brugge.
Samenkomst in een leuk motorcafeetje, ontvangst met lekker soep en veel geleuter over zijspannen en motoren.
rondrit van ongeveer 70km over mooie landelijke wegen. Tussenstop is voorzien. Achteraf mogelijkheid tot aanschuiven aan de bbq, wel graag vooraf te melden. Voor de eerste 10 zijspannen die arriveren is er een mooie trofee voorzien, voor al de rest een mooie troostprijs.
degene die zouden willen komen graag even een seintje geven, we willen een klein beetje kunnen inschatten hoe groot de groep zal zijn.
Degene die willen: er is voldoende plaats om te overnachten met een tent. Er zijn ook twee b&b kamers. ontbijt kan geregeld worden.
vragen? shoot!
 

Bijlagen

  • BZT.jpg
    BZT.jpg
    318,9 KB · Weergaven: 0
Wij organiseren met een paar maten op zondag 21 april een zijspantreffen in Bellem, klein dorpje tussen Gent en Brugge.
Samenkomst in een leuk motorcafeetje, ontvangst met lekker soep en veel geleuter over zijspannen en motoren.
rondrit van ongeveer 70km over mooie landelijke wegen. Tussenstop is voorzien. Achteraf mogelijkheid tot aanschuiven aan de bbq, wel graag vooraf te melden. Voor de eerste 10 zijspannen die arriveren is er een mooie trofee voorzien, voor al de rest een mooie troostprijs.
degene die zouden willen komen graag even een seintje geven, we willen een klein beetje kunnen inschatten hoe groot de groep zal zijn.
Degene die willen: er is voldoende plaats om te overnachten met een tent. Er zijn ook twee b&b kamers. ontbijt kan geregeld worden.
vragen? shoot!
als er niets tussenkomt ben ik erbij ( niet zoals in Oostende )
 
top! zou fijn zijn. laat je vooraf iets weten? kwestie dat we weten hoeveel soep etc we moeten voorzien?
tja , dat is moeilijk , voor Oostende wist ik het de dag zelf s'morgens ... maar ik zou zeggen voorzie maar voor 2 soepjes
( voor mij en voor mijn echtgenote ) en de BBQ schuiven we dan ook bij aan ....:Y:Y
 
tja , dat is moeilijk , voor Oostende wist ik het de dag zelf s'morgens ... maar ik zou zeggen voorzie maar voor 2 soepjes
( voor mij en voor mijn echtgenote ) en de BBQ schuiven we dan ook bij aan ....:Y:Y
top! stuur je me nog even je telefoonnummer door aub? stel dat er op het laatste moment iets tussen komt dat ik je kan contacteren.
oostende was trouwens fijn, toffe mensen en een toffe rit, en vooral, heel veel sjanse met het weer, was echt zonnig.
 
Terug
Bovenaan Onderaan