Zoekfunctie weer beschikbaar

is RobRD al ingelicht hierover?





:P
:Y echt wel


Ruud, bedankt voor je mailtje. Ik ben diep geroerd. Je mag gerust weten dat dit een van de mooiste dagen in mijn prille leventje is. Mooier dan de mooiste zomerdag....
 
*O*

full
Reparéééééééér......... Geweer als variatie op het bevel "Presentééééér Geweer"
 
Eeeeeujm....vraagje........is het mogelijk nu de zoekfunctie weer terug is om de optie zoeken in topictitel weer terug te zetten? Of is dat niet goed voor de database....?
 
iedereen gelukkig, maar ik toch niet. ik wil een topic van mezelf zoeken, maar als ik wat willekeurige woorden intype, zie ik niet eens hoeveel paginas of hoeveel hits er gevonden zijn, ik weet dus ook niet of ik mijn zoek opdracht moet verfijnen ofzo. ik kom er niet eens uit

verder wil ik eigenlijk omgedraait sorteren op datum van bijv laatste post ofzo, maar dat werkt denk ik ook niet. tenminste, voor zover ik zie.

verder werkt de hint niet. :N

wat ik het meest mis, is de mogelijkheid om naar de laatste pagina te gaan, want daar zoek ik iets.

[edit]vraag het wel ff aan mijn meest favoriete mod[/edit]
 
Laatst bewerkt:
:(

Ik ben op zoek naar mijn "Perfect Draft of Beertender" topic. Google pakt helemaal niets op deze zoekwoorden en in de zoekfunctie krijg ik alleen maar topics uit het jaar 0. B|
 
Terug
Bovenaan Onderaan