*Zoetermeer topic deel 16*

Status
Niet open voor verdere reacties.
nice zag de foto's ook op gezichtboek, lijkt me ook erg leuk om eens te doen.

Mij niet gezien.
rudolph.gif
Houte kont, gravel en 1°C, daar ben ik niet voor gemaakt :N
Het is wel een schittenende omgeving ( voor een Jeep
doh.gif
).
 
Laatst bewerkt:
Tot nu toe.......


Wie gaan er traditiegetrouw mee naar de Hans van Wijk spektakel dagen op zondag 16 september?
We verzamelen rond 13 uur bij de paarse laarzen :Y
  • paulussie
  • GSX-steR
  • NightMagic
  • mick85 en Essie
  • stefan-1986
  • zxr(on)
  • derjohann
  • Microo
full
 
Tot nu toe.......


Wie gaan er traditiegetrouw mee naar de Hans van Wijk spektakel dagen op zondag 16 september?
We verzamelen rond 13 uur bij de paarse laarzen :Y
  • paulussie
  • GSX-steR
  • NightMagic
  • mick85 en Essie
  • stefan-1986
  • zxr(on)
  • derjohann
  • Microo
[afbeelding]

je hebt vast wel weer aan paar nieuwe paarse laarzen nodig, je slijt er wat doorheen ;)
 
Mij niet gezien. [afbeelding] Houte kont, gravel en 1°C, daar ben ik niet voor gemaakt :N
Het is wel een schittenende omgeving ( voor een Jeep [afbeelding]).

Dat gravel viel niet mee... :N

Ik heb maar 1 stuk gravel gehad... van 7 km. 'Vers gestort' en een laag van zo'n 20 cm. Je moest blijven rijden om er 'op' te blijven rijden. Stoppen zou betekenen dat de motor er in zou zakken en dan kom je niet meer weg. Tenminste, niet met een zware volbepakte tourmotorfiets.

Nu wil je natuurlijk ook niet te hard rijden ('t is geen crosser zo'n FJR) dus de snelheid lag op 30 a 40 kilometer. Dan zit je dus een kwartier met samengeknepen billen te hopen dat je niet hoeft te stoppen en dat je niet valt.
 
Wij hebben maar 1 weggetje gehad waar wat grind op lag, was een klein laagje dus viel wel mee, gewoon niet remmen.
Was trouwens wel toen we met met 1 motor op pad waren maar is goed voor je relatie om je over te geven :+

Met zijn 2-en op een Fireblade was trouwens goed te doen. Lastige met achterop zitten is altijd het remmen en optrekken. In Noorwegen kan je gewoon doorrijden dus ging prima. Ik heb hele fotoreportages zitten maken *D
We wisselden het af want na 80 km was je het achterop wel zat, zelf rijden blijft toch leuker :]
 
Laatst bewerkt:
Zo.. Hornet is op de bank geweest.
Erg positief :D 114,3pk (fabrieks: 110pk) en 100,9nm (fabrieks: 92nm)
Die gasten zeiden dat ie goed loopt en lekker oppakt (wat ik ook al vond) :9 :]
Filmpje zal ik straks uploaden..

GroteFoto-V8EKUWH4.jpg
 
Laatst bewerkt:
oh.. ik heb even de uitdraai van de Fireblade erbij gepakt. Ik dacht dat die meer pk's had op de bank maar dit is de waarheid:
GroteFoto-UNGCGPPQ.jpg


Ik vond al dat de Hornet sneller aanvoelde maar dacht dat dit kwam omdat het een naked is.

Hier ook een linkje naar het filmpje. Helaas gaat mn telefoon het geluid onderdrukken omdat het zo hard is :(
Dropbox - Error
 
Laatst bewerkt:
Naked is goed! Altijd beter dan die meer heeft dan fabrieksopgave! mn sv is standaard 72 pk en nu 78 pk yeah toch iets erbij!



Tot morgen 13u! :W
 
Waarom geen HVW is (bij mij) inderdaad puur een gevoel.
Vroeger, in de scooter tijd, heb ze mij met een garantie gevalletje ook proberen te naaien. Daarnaast ken ik meerdere personen met reparatie issues ( al ken ik ze ook van GH hoor, die zijn ook niet heilig ).
Voor de kleding ga ik wel naar HVW. Wel jammer dat er de afgelopen maanden een groot verloop qua personeel is geweest.

Ik heb tot nu toe twee motoren bij GH gekocht, en m'n meisje 1. Een kleine kanttekening is wel dat we dit bij "onze vastkoper" deden. Met hem had ik een goede klik. Helaas belde hij me enkele weken terug op, om te vertellen dat ie weg ging. Vandaag voor twee bandjes er om laten leggen naar GH geweest. In de wachttijd even wat babbeltjes gemaakt met andere verkopers. En tot nu toe nog niet echt een relaxte gevonden. misschien komt dat nog.
Voor accessoires kan je ook goed bij GH terecht trouwens.
 
Heb ff op de website gekeken (voornamelijk waar het te vinden is) en uiteraard ff gekeken wat voor motoren daar valt te huren. Zag de Z750R staan. Misschien een optie als ik hem 'toch even niet koop'.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan