Zolder 5-9-'05 wie?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Duccer 1098

MF veteraan
In memoriam
21 feb 2003
7.768
2
Belgie
Vandaag ff op zolder wezen kijken (kon toch niet rondrijden want heb serieus pijn in men nek en schouder,verkeerd in bed gelegen denk ik -O- )

veel rijders aanwezig met zo'n zonnige dag.
was er iemand van MF aanwezig? heb geen enkele sticker gezien,ook niet op de nederlandse nummerplaten
had mijn oude compact camera bij om wa mooie pics proberen te maken...

waren enkele crashes,toen ik doorging vloog er enen nog juist aan't begin van 't rechte stuk vies overkop en zelf de lucht in met een grijze 2004? R1 :o
in die chicane waar ik pics heb genomen verremde zich ook een oranje rsv en ging plat door de chicane door het grind uit

enkele verkleinde en bijgewerkte (getrokken in de chicane na de sacramentsheuvel)

zoldergixxer1s3hq.jpg


gert1s8ge.jpg


gixx12lq.jpg


rsv11mf.jpg


999s3gb.jpg


crash5rm.jpg


mocht er iemand geweest zijn,zet er dan ff je startnummer en motor op,wie weet heb ik wel een foto van jou die miss. iets of wa goed gelukt is.
heb ze allemaal in 8mp formaat

pfff heb toch echt zin om es 't circuit op te gaan,zal wel weer voor na de winter zijn :r
 
die viel mij direct op ja :)

denk wel nie da'k 'm op foto heb helaas...

morgen eens goe kijken tussen de overgeladen foto's...
 
hey :] :] *O*

ikke startnr: 253
broer startnr: 255
Ik was er ook vandaag samen met mijn broertje :] :] was echt super weer echt een top dag gehad, ja zekers die grijze r 1 was er echt slecht aan toe de rijder had wat last van z`n heup en rug maar motor was er serieus slechter aan toe voorkap zijkap uitlaat en de tank volledig geschaafd, kwam zelfs benzine uit en dan maar niet te spreken over de rest van de schade, nee die maakte echt een smakker.
Ik had trouwens wel degelijk de mf sticker hoor *O* *O* groene zx6r 636 2003 :}
zou leuk zijn als je een foto zou hebben.

maar alvast bedankt voor het aanbod
greets rico
 
hey :] :] *O*

ikke startnr: 253
broer startnr: 255
Ik was er ook vandaag samen met mijn broertje :] :] was echt super weer echt een top dag gehad, ja zekers die grijze r 1 was er echt slecht aan toe de rijder had wat last van z`n heup en rug maar motor was er serieus slechter aan toe voorkap zijkap uitlaat en de tank volledig geschaafd, kwam zelfs benzine uit en dan maar niet te spreken over de rest van de schade, nee die maakte echt een smakker.
Ik had trouwens wel degelijk de mf sticker hoor *O* *O* groene zx6r 636 2003 :}
zou leuk zijn als je een foto zou hebben.

maar alvast bedankt voor het aanbod
greets rico
Start jij je MSN maar 's op :+
 
hey :] :] *O*

ikke startnr: 253
broer startnr: 255
Ik was er ook vandaag samen met mijn broertje :] :] was echt super weer echt een top dag gehad, ja zekers die grijze r 1 was er echt slecht aan toe de rijder had wat last van z`n heup en rug maar motor was er serieus slechter aan toe voorkap zijkap uitlaat en de tank volledig geschaafd, kwam zelfs benzine uit en dan maar niet te spreken over de rest van de schade, nee die maakte echt een smakker.
Ik had trouwens wel degelijk de mf sticker hoor *O* *O* groene zx6r 636 2003 :}
zou leuk zijn als je een foto zou hebben.

maar alvast bedankt voor het aanbod
greets rico

heb gezien dat iedereen binnen moest

heb wel enkele zx6r' foto's

straks eens kijken als ik terug ben...

greetz
 
zx18sy.jpg


dit is de enige kawa die iets of wat goed gelukt was(ze zijn ook zo snel eh ;) ) hij staat er wel niet helemaal op :(

weet nie of jij dit bent rico, meende dat het een nederlander was net zoals deze :

999s23ka.jpg
 
die heb ik gezien , zaten der een aantal tussen, ook een GS en een dikke beemer

helaas geen foto van
 
hey jammer atmozphere, bedankt voor de moeite,

t`s inderdaad een gifkikker maar ik was het niet jammer, maar het derft de pret niet hoor. Heb nog steeds een smile van gister op m`n *D *D *O* *O*

volgende keer beter zeg ik maar

groetjes rico
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan