Zondag 14 Oktober - Evaluatie

zoals ik hier lees had ik niet alleen een slechte dag!

sorry jongens als jullie op mij moeten wachten hebben maar door die klote wegomleiding en mijn enorm orietatievermogen kon ik er onmogelijk nog op tijd geraken.
ik ben de snelweg afgereden zoals je me gezegd had Red Bull maar heb jullie niet zien staan... ik dacht dat ik misschien te vroeg was en ben dus weer terug gereden in de andere richting en dan opnieuw omgedraaid maar geen moto\'s te zien aan bovenop de viaducten

(enkel op 1 plek zag ik een motor langzaam overrijden, een gsxr geloofk, en daar ben ik dan gaan kijken maar niets meer te zien. het was vlakbij de motorhandel den bosh :? )

ik kon ook niet terugbellen met mijn gsm in nederland en ook mijn voicemail kon ik niet horen pooh! ik heb nog eens geprobeerd om naar red bull te bellen, misschien was daar iemand thuis die z\'n gsm-nr had maar geen antwoord \ '( snif

ik heb dus 150 km voor niets naar tilburg gereden, nog eens 150 terug en heb daar nog wat rondgetoerd dus doe er nog eens 100km bij.
op de terugweg ook nog eens problemen gehad: olielampje floepte aan. ik ben nog verder naar huis doorgereden maar had dat beter niet gedaan want nu zit er een zwaar getik in de motor :( , nog een geluk dat ie niet vastgelopen is

... volgende keer beter, misschien moet ik maar een gps installeren
 
Mja, wel \'raar\' dat je daar aan de rechterkant komt afscheuren.. altijd kans dat iemand stop en niet snel genoeg van de baan is dan he.
Blijft gewoon erg kut voor je.

als alles voorbij is..... zullen we het filmpje wel een kritisch bekijken, ik ga het overmorgen op me gemak bekijken zodat we er iets van kunnen leren... papieren zijn ingevuld en gaan morgen op de bus. en over paar weken zijn we het weer vergeten... mijn les tot dusver is, zorg dat je de ruimte hebt en verwacht de gekste dingen :) anders kun je wel is je |(
 
Ik vraag me af of het wel zo verstandig is om uitgebreid die ongelukken te bespreken; als je verzekering erachter komt dat je op iemand knalde die een stoppie maakte betalen ze hooguit jouw schade uit. Of, als je pech hebt, gaan ze ook bij jouw schade moeilijk doen en gooien het erop dat je een wedstrijdje aan het rijden was. Iedere jodokus kan per slot van rekening deze berichten lezen (denk aan Corné Klijn). Als je verzekering er later, bijv. na een jaar achterkomt dat alles anders verlopen is dan de jullie verklaard hebben, kan je alles terug betalen.

Normaal ben ik nooit zo verstandig hoor! ;)
 
Ik vraag me af of het wel zo verstandig is om uitgebreid die ongelukken te bespreken; als je verzekering erachter komt dat je op iemand knalde die een stoppie maakte betalen ze hooguit jouw schade uit. Of, als je pech hebt, gaan ze ook bij jouw schade moeilijk doen en gooien het erop dat je een wedstrijdje aan het rijden was. Iedere jodokus kan per slot van rekening deze berichten lezen (denk aan Corné Klijn). Als je verzekering er later, bijv. na een jaar achterkomt dat alles anders verlopen is dan de jullie verklaard hebben, kan je alles terug betalen.

Normaal ben ik nooit zo verstandig hoor! ;)

is geen onzin... maar ik was nu eenmaal recreatief aan het rijden ;) helemaal niets bijzonders dus... gewoon een ongelukje, waarbij gelukkig geen gewonden gevallen zijn
 
Ducati 907 IE & Ducati Monster 900 & MZ 660 enduro.... waar is mijn helm?? en me tas weer vergeten )-:

Komt wel snel een andere bij te staan zeker :?
 
Als je verzekering er later, bijv. na een jaar achterkomt dat alles anders verlopen is dan de jullie verklaard hebben, kan je alles terug betalen.

Eenmaal uitbetaald is toch einde dossier voor de verzekering?
Lijkt me onwaarschijnlijk dat ze nhet dan nog kunnen terugvorderen.
 
Lekkere bende hebben de heren er van gemaakt. Gelukkig geen lichamelijk letsel Hoop dat alles een beetje snel em zonder gezeur opgelost kan worden. Good luck!
 
Oké, dus nu zijn we klaar met opscheppen over het ongeluk? Hier is het echte verhaal, mister de verzekeringsman:

Zo ging het dus echt:
- Max reed, moest remmen voor een blik voor hem
- Rico reed achter Max en keek in z\'n spiegel (vanwege naderend verkeer).
- Rico zag te laat dat Max geremd had & reed achterin...
- Blikbestuurders die het zagen gebeuren reden door...

Zo zag ik het tenminste, drie auto\'s achter beide heren...
Dat was het toch ongeveer, jongens?
 
Klote van de Brommers heren, ik ben ook nog ff op de baars geweest, was er alleen pas om een uur of 5, niemand van jullie gezien geloof ik. Er stonden nog wel een aantal gasten op het viadukt. nog ff lang Oisterwijk gegaan ook niemand meer allen vroeg thuis zijn?

Kseeje.
dan ben jij in die doodlopende straat geweest vlak bij de zaak .ik zag een soes voorbij komen en gaan ,dat moet jij geweest zijn
greetzzz redbull man
 
Oké, dus nu zijn we klaar met opscheppen over het ongeluk? Hier is het echte verhaal, mister de verzekeringsman:

Zo ging het dus echt:
- Max reed, moest remmen voor een blik voor hem
- Rico reed achter Max en keek in z\'n spiegel (vanwege naderend verkeer).
- Rico zag te laat dat Max geremd had & reed achterin...
- Blikbestuurders die het zagen gebeuren reden door...

Zo zag ik het tenminste, drie auto\'s achter beide heren...
Dat was het toch ongeveer, jongens?
zo ist mar net.ik heb het ook zo gezien en niet anders.
greeetzzz redbull man (die de film gekeken heeft op een tv die instelbaar is ,en dus meer gezien heeft dan eerst .
maxium heft het grootste gedeelte van rico`s van gebroken
 
[

Trouwens, Redbull, bewijslast als in \'niet tonen\' toch? Ongelukken bij stunten worden niet vergoed (onverantwoord rijgedrag & dat soort gezwets)...


wat dacht jij dan ???
ik zelf ook ooit zoiets gehad met een voertuig en dat stond ook op internet (niet met mijn medeweten ,kwam er achter via via)
nee wie dit wil zien moet maar een keer contact met rico opnemen ,die krijgt een kopie ,die verbeterd is qua beeld ,zodat het duidelijk zichtbaar is ,maar ik post het niet ,en ik ben ook niet goed genoeg met computers om mpeg of avi files te maken en door te mailen .dus dat zal iemand anders moeten doen (f@zertje????????)
greeetzzz redbull man
 
zoals ik hier lees had ik niet alleen een slechte dag!

sorry jongens als jullie op mij moeten wachten hebben maar door die klote wegomleiding en mijn enorm orietatievermogen kon ik er onmogelijk nog op tijd geraken.
ik ben de snelweg afgereden zoals je me gezegd had Red Bull maar heb jullie niet zien staan... ik dacht dat ik misschien te vroeg was en ben dus weer terug gereden in de andere richting en dan opnieuw omgedraaid maar geen moto\'s te zien aan bovenop de viaducten

(enkel op 1 plek zag ik een motor langzaam overrijden, een gsxr geloofk, en daar ben ik dan gaan kijken maar niets meer te zien. het was vlakbij de motorhandel den bosh :? )

ik kon ook niet terugbellen met mijn gsm in nederland en ook mijn voicemail kon ik niet horen pooh! ik heb nog eens geprobeerd om naar red bull te bellen, misschien was daar iemand thuis die z\'n gsm-nr had maar geen antwoord \ '( snif

ik heb dus 150 km voor niets naar tilburg gereden, nog eens 150 terug en heb daar nog wat rondgetoerd dus doe er nog eens 100km bij.
op de terugweg ook nog eens problemen gehad: olielampje floepte aan. ik ben nog verder naar huis doorgereden maar had dat beter niet gedaan want nu zit er een zwaar getik in de motor :( , nog een geluk dat ie niet vastgelopen is

... volgende keer beter, misschien moet ik maar een gps installeren
he jonas ik zei toch bij tilburg noord afslag ,vanaf de a58 (weg tussen breda en den bosch via tilburg,ik had verwacht je wel te zien )
normaal als je van breda naar tilburg rijd en daarna naar den bosch moet je er langs komen .
jammer ,maar aan de andere kant heb je niet veel
gemist ,plezier was van korte duur ,wel klote dat het olie lampje aan ging ,hoop dat je niet teveel schade aan je blok hebt
greeetzzz redbull man
 
nee wie dit wil zien moet maar een keer contact met rico opnemen ,die krijgt een kopie ,die verbeterd is qua beeld ,zodat het duidelijk zichtbaar is ,maar ik post het niet ,en ik ben ook niet goed genoeg met computers om mpeg of avi files te maken en door te mailen .dus dat zal iemand anders moeten doen (f@zertje????????)
stuur effe hierheen.. of hebbie het nog niet op pc?


Op Zondag 14 oktober 2001 23:53 schreef redbull man het volgende:jij zat zeker met je gedachten bij dat monster S4 waar je op reed ,anders was het wel opgevalen
greeetzzz redbull man })

Mja, \'k moest ook zo opletten he.. dat kloteding ging continue in ze begrenzer :( })

Serieus: 1 keer echt in de begrenzer gegaan.. tering, zat ie er effe snel in :(
Ook 1 keer een klein wipje gedaan.. tering, wat heeft die een power onderin :}

Was trouwens inderdaad druk genoeg bezig met zelf weer een beetje te leren rijen.. op weg naar de baars.. bah, ging dat effe slecht.. op de baars nog niet goed, maar toch alweer beter :)
 
Laatst bewerkt:
Zo gebeurde het ongeluk idd...enne, wat is stunten? wie trekt de grens tussen rijden en stunten?
En shit happens, life goes on...daar betalen we jaren premie voor, als er wat is mogen ze betalen ook..gelukkig hebben we zelf nix...en Bull..heb ik rico zn val gebroken? of heeft hij zn val op mijn rug opgevangen? :P en ik kom vandeweek ook langs voor die band...
 
Nu ik er even over na denk. Wie was dat blonde meisje met die gozer? Ook gewoon iemand die we ergens opgepikt hebben? :)
 
hehe, als iedereen hier nu eens een foto van zichzelf, ze echte naam en de nicknaam wil zetten dan weet ik ook weer wie\'k allemaal heb gezien.
(geen idee wie sander is bijvoorbeeld) :o
 
hehe, als iedereen hier nu eens een foto van zichzelf, ze echte naam en de nicknaam wil zetten dan weet ik ook weer wie\'k allemaal heb gezien.
(geen idee wie sander is bijvoorbeeld) :o

Heb ik me aan iedereen voorgesteld en dan weet je het nog niet? |(
Blauw/wit/rode CBR600F zwart/wit/blauwe REVIT combi. Blond, kort haar. Vroeg nog of die monster 600 of 900 cc was.
 
hehe, als iedereen hier nu eens een foto van zichzelf, ze echte naam en de nicknaam wil zetten dan weet ik ook weer wie\'k allemaal heb gezien.
(geen idee wie sander is bijvoorbeeld) :o

Pooh ga je schamen, heb jij niet iedereen een handje gegeven :?
Trouwens Sander rijdt op een CBR600 en had ongeveer dezelfde bochtensnelheid als jij })

Ennuh je hebt vast met hem staan praten :P
 
Terug
Bovenaan Onderaan