Zondag 17 Maart

Ik was erbij... Geen rondje gereden... niks gezien... zeiknat van de regen... effe bij de Burgerking ( vlakbij Schiphol.) gezeten... En toen maar weer naar huis... Thuis onder de douche en nu op het forum...

Het is in het water gevallen... Volgende week beter...

Ennuh JA ik heb LEF dat ik durf te rijden met zo'n grote nummerplaat :P
Alhoewel Dennis het ook wel spannend maakt. ( nummerplaat op de rug.)
 
In de Achterhoek en Twente was het tot een uur of 4 perfect weer. Even naar Motoport Zelhem geweest. Lekker warm, 't leek wel zomer :] Toch maar eens gaan kijken naar een zomerpakkie.
 
Was een grote opkomst.
Jammer van dat klote weer.
Nog ff op de klaverbladen gereden :)
En wat stond er weer......de politie :r
Ik was zeiknat zelfs mijn onderbroek was nat :(
En de terug weg was een koude trip van 140 km met een zeiknat pak.
Ik hoop dat het bij de volgende meeting beter weer is.
Ik had eigelijk gehoopt op net zo'n weer als zaterdag.
 
zo, even afwezig geweest vanwege een gecrashte harde schijf :(

wel grappig om jullie ff te zien, maar dat rijden in zo'n grote groep vinnik dus helemaal niks.... trekt veel teveel aandacht. groepje van hooguit vier is top.

jammer dat er meteen weer vertrokken werd, geen tijd om jullie brommers te bekijken of me video in te schakelen om jullie rijdend te filmen...

als ik wat verder ben met het herstellen mijner peecee zal ik wat fotootjes/filmpjes posten van mijn sessie op de zonnige zaterdag.... 8-)
 
Za-lig gereden... Water tot in de onderbroek, banden met supergrip op nat wegdek (not!) en een motor die niet tegen regen kan... :(

Ding begon diverse keren ernstig in te houden onderweg... Was gewoon niet lekker meer... Vooral op klaverbladje Deil (A2-A15)... Was gewoon effe een rijdende chicane... :(
Was toch wel erg blij weer thuis te zijn...

Aan de andere kant: De vliegjes zijn weer van het pak, de opkomst was grandioos (leuk van JohnV dat ie ook nog effe langkwam...) en we hebben effe wat bijgebabbeld...
Het viel dus best nog wel mee...
Mezelf toch goed geamuseerd... :)

Wat wel erg sneu is: Tot vier uur is het hier in Nijmegen droog geweest... Volgende keer toch maar weer het oosten pakken? :P

[stang modus]
... Maar wie was toch die gozer op die blackbird die zo snel wegwas toen het begon te regenen? ;)
[/stang modus]

Het nummerplaatje bij Dennis op de rug stond idd erg grappig, net als het on-road entertainment van hem...

Volgende week maar weer eens voor het droge weer gaan? Komt de knie toch dichter bij de grond...

Het beste nieuws van vandaag: Niemand is gecrashed! :) Eerste grote meeting van dit jaar die volledig goed verloopt op dat vlak...

Zal zo effe de pic die ik gemaakt heb online smijten... Wel een beetje slecht voor de layout (1024 * 960), maar toch leuk...
 
Het schiet idd helemaal niet op met zo'n grote groep, maar het wel leuk om elkaar allemaal te zien.

Heb nog even een foto samengevoegd.

Me telefoon is absoluut overleden, geeft niet, heb toch een back-up van de 200 telefoonnummers, @$#@$%#$% die stonden op me C-schijf die ik eergisteren gewist heb, kut kut kut.

Maar ja, het was wel mooi weer vandaag.

foto44.JPG
 
Laatst bewerkt:
Was er ook vandaag met wat vrienden en vriendinnen. Jammer van het weer en de de toch (te) grote groep....
Leuk om wat forummers in levende lijve te zien.
Tot een volgende keer
 
Het schiet idd helemaal niet op met zo'n grote groep, maar het wel leuk om elkaar allemaal te zien.

Heb nog even een foto samengevoegd.

Me telefoon is absoluut overleden, geeft niet, heb toch een back-up van de 200 telefoonnummers, @$#@$%#$% die stonden op me C-schijf die ik eergisteren gewist heb, kut kut kut.

Maar ja, het was wel mooi weer vandaag.
Gewoon laten drogen & hopen... Ken iemand die z'n foon (een Ericsson) in het water had laten pleuren... Droop er echt uit... Na een dag of twee drogen was er niets aan de hand... Alles werkte gewoon weer. Dus : Gewoon rustig laten drogen & proberen... Sim-chipje houdt trouwens toch ook de nummertjes vast, geloof ik? Dan zou je ook gewoon effe het simmetje in een ander foon kunnen proppen...
 
Gewoon laten drogen & hopen...

Wat mou Gizzzz... telefoon te water gelaten })
Nu al last van de zwangerschapsblues ;) Wordt nog wat gheghe

Jammer van de regen. Kwam op de terugweg heel wat verregenden tegen.

Iedereen weer beetje opgedroogd en warm ondertussen? Volgende keer op de route maar
koek en zopies regelen
 

Me telefoon is absoluut overleden, geeft niet, heb toch een back-up van de 200 telefoonnummers, @$#@$%#$% die stonden op me C-schijf die ik eergisteren gewist heb, kut kut kut.

Maar ja, het was wel mooi weer vandaag.



Gizzmo, toch wel makkelijk zo'n Gore-Tex pak met een niet waterdicht vakje voor je telefoon :? :? :? :? :?
 
Gewoon laten drogen & hopen... Ken iemand die z'n foon (een Ericsson) in het water had laten pleuren... Droop er echt uit... Na een dag of twee drogen was er niets aan de hand... Alles werkte gewoon weer. Dus : Gewoon rustig laten drogen & proberen... Sim-chipje houdt trouwens toch ook de nummertjes vast, geloof ik? Dan zou je ook gewoon effe het simmetje in een ander foon kunnen proppen...

telefoon nummertjes stonden in telefoon geheugen, das nou jammer.

Enne, jammer dan van die phone, morgen effe nieuwe halen bij KPN, tsja, toch wel handig als die van de baas is.

Heb de phone uit elkaar gehaald en even de fohn opgezet, maar helaas. Kijk morgen wel even.
 
Was er ook vandaag met wat vrienden en vriendinnen. Jammer van het weer en de de toch (te) grote groep....
Leuk om wat forummers in levende lijve te zien.
Tot een volgende keer
Nog wel effe een vraagje:
Hoe kan jij zo akelig vlotjes met je ZX-6R de bocht omjagen? Als ik het probeer, wordt de hele achterkant onstabiel... En dan nog loop je duidelijk weg... :} Ik was dus die natte krant achter je op Badhoevedorp... '(

Tips voor een beginner?

Voor het rijden was de groep idd eigenlijk te groot... Te veel kans elkaar kwijt te raken in het verkeer... En daarbij de kans dat mensen risico's gaan nemen om bij te blijven... En klaverbladeren met de hele groep was al helemaal niet te doen geweest... Maar toch was het leuk geweest als we wat meer hadden kunnen rijden (droog, wel te verstaan)...
 
Ben net thuis, eerst bij m'n moeder opgedroogd en wat warm geworden.
Heb mooiere dagen gehad als deze :(
Pokkeweer, hier in het zuiden tot half vijf de zon geschenen 8-) , 'k had het kunnen weten!
 
Terug
Bovenaan Onderaan