Zondag 21 April,gaan we wat leuks doen?

Had graag mee willen rijden maar helaas kon ik niet.
Jullie hebben wel prachtig weer gehad.
Als er weer een rit is zou ik graag mee rijden op mijn eerste motorscooter.

gr, Gerard,
 
En we zijn (alweer een tijdje) terug. Ritje was erg leuk, zo met z'n vijven! En het weer zat zeker mee. Een klein beetje aan de frisse kant, maar dat ik verbrand ben in mijn gezicht zegt eigenlijk al genoeg. Tijd voor een mini-verslag...

Wat even wennen was voor mij was het voorrijden voor verreweg het grootste deel. Kevin en ik hadden geen echte route uitgezet, behalve dat we naar Vlissingen wilden en weer terug. Iedereen was wel een beetje bekend in Zeeland, maar buiten die lange hoofdweg over alle dammen heen hadden we toch echt navigatie nodig. Dus na een korte stop met zeezicht op Neeltje Jans maar de hoofdweg af en gaan met die 'kortste route' banaan 8) De route daar kwam voor een groot deel overeen met de DBS Zeelandrit van vorig jaar. Ook de Westkapelse zeedijk werd aangedaan voor een bakkie koffie, en zelfs een heuse chococino.

Na een hap vis aan het kleine haventje in Vlissingen werd het stilaan weer tijd om terug naar het noorden te gaan. De dammen hadden we gehad, dus nu werd het tijd voor de Zeelandbrug. De 'kronkelwegen'-optie op de TomTom kwam bij dit stuk goed van pas. Ergens voor Middelharnis gingen wij linksaf, en Danail rechtdoor. Uiteindelijk namen de overgebleven vier afscheid bij hetzelfde pontje als waar we vanochtend waren begonnen.

Feauteaus:











Al met al een geslaagd ritje. Dank aan iedereen die is meegegaan :]
 
Iedereen is welkom tijdens deze ritjes hoor ;)

Vanmorgen 09:00 vertrokken vanuit Leiden met Chrisscoot.
Uiteindelijk toch nog met zn 5jes een schitterende tour kunnen doen naar Vlissingen.
Prachtig weer gehad en volop kunnen genieten.

Eerst de pont gepakt bij Maasluis.

20130421_101130_zpsb37f5d20.jpg


20130421_101329_zpsb00681d2.jpg



Om vervolgens gezamelijk naar Vlissingen te rijden om daar een lekker simpel visje te eten.
Heerlijke dag gehad,echt helemaal fantastisch !

20130421_143016_zpsad48fce1.jpg


20130421_143033_zps7aae81b4.jpg


20130421_143041_zps2532aabb.jpg


20130421_143102_zps8e3c02a9.jpg


20130421_143307_zps6c1d05ae.jpg


20130421_143316_zps38abc939.jpg
 
Haha Cris,jou gezicht ook verbrand ja ? hihi.
Viel me thuis inderdaad ook op.

Wat een heerlijke dag vandaag he ??
Helemaal superrrrrrrrr
 
leuk helaas moest ik werken en ben ik nu nog steeds aan het werk.
ziet er gezellig uit alsof we iets gemist hebben vandaag.
 
ja, die 150cc zat volgens mij een groot elastiek aan.
die kwam elke keer weer snel terug.

lijkt wel de haven van saint tropez met die bootjes en zon overgoten lucht.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan