Zonta van den Goorbergh

Zonta gaat weer op pad.
 

Bijlagen

  • 20220517_144450.jpg
    20220517_144450.jpg
    209,9 KB · Weergaven: 70
Volgens mij heb ik hem zien lopen, ben op afstand gebleven overigen. Vrouw van Jurgen en hun dochter waren er wel 100% zeker, die kwam ik op binnenterrein tegen...
 
Volgens mij heb ik hem zien lopen, ben op afstand gebleven overigen. Vrouw van Jurgen en hun dochter waren er wel 100% zeker, die kwam ik op binnenterrein tegen...
Hoe oud is die dochter?
Ik vraag dit niet voor mij, maar voor een vriend.


Nee..
Krijgt die misschien ook nog een leuke carrière? :]
 
Leuk hoor om het te mogen aanschouwen.
Wat ik mij nu afvraag, circuit huren voor een dagje kost behoorlijk wat Euries.
Of zou het team gewoon een dagje zonder die hoge kosten het circuit op mogen?
 
Leuk hoor om het te mogen aanschouwen.
Wat ik mij nu afvraag, circuit huren voor een dagje kost behoorlijk wat Euries.
Of zou het team gewoon een dagje zonder die hoge kosten het circuit op mogen?
Vroeger sponsorde het TT circuit nog wel eens RW.
 
Geen idee... jaartje of 15...kan het helemaal mishebben hoor...
Dat soort dingen kan ik ook niet meer schatten.
Zie ik een schattig maar veel te jong meisje in de sportschool.. stapt ze ineens als bestuurder een auto in.
Dacht dat ze nog niet volwassen was. _O-

Maar dus geen vrouwelijke Van den Goorbergh de Moto3 in. -O-
 
Dat soort dingen kan ik ook niet meer schatten.
Zie ik een schattig maar veel te jong meisje in de sportschool.. stapt ze ineens als bestuurder een auto in.
Dacht dat ze nog niet volwassen was. _O-

Meer dus geen vrouwelijke Van den Goorbergh de Moto3 in. -O-
:N:N:N
 
Dat soort dingen kan ik ook niet meer schatten.
Zie ik een schattig maar veel te jong meisje in de sportschool.. stapt ze ineens als bestuurder een auto in.
Dacht dat ze nog niet volwassen was.
_O-

Maar dus geen vrouwelijke Van den Goorbergh de Moto3 in. -O-
Herkenbaar! :Y 🤗 _O-
 
Wat Jurgen schrijft heb ik gisteren ook als zeer prettig ervaren.
Vanaf het dak van de pitboxen, Zonta door de Veenslang, Stekkenwal, De Bult, Manderveen, Duikersloot en dan accelereren naar de GT.
Fantastisch geluid van 1 enkele motor, even knijpen voor Meeuwenmeer en weer voluit.

Ben in het verleden eens geweest met een test van Molenaar toen Raymond Schouten dit met de 125 deed.
Je hoort echt elk detail dan, heel mooi om te horen en mee te maken.
 
Jurgen was zeker aanwezig, die is gewoon onderdeel van het team. Is ook de rijderscoach van Barry en draagt ook de teamkleding.
Jurgen de rijderscoach van Barry? Echt? Volgens mij gewoon persoonlijk begeleider van Zonta. Barry heeft regelmatig Simeon bij zich geloof ik.
 
Wat Jurgen schrijft heb ik gisteren ook als zeer prettig ervaren.
Vanaf het dak van de pitboxen, Zonta door de Veenslang, Stekkenwal, De Bult, Manderveen, Duikersloot en dan accelereren naar de GT.
Fantastisch geluid van 1 enkele motor, even knijpen voor Meeuwenmeer en weer voluit.

Ben in het verleden eens geweest met een test van Molenaar toen Raymond Schouten dit met de 125 deed.
Je hoort echt elk detail dan, heel mooi om te horen en mee te maken.
Wilco volgde zijn zoon ook altijd vanaf het dak , en rende van de ene naar de andere kant.
 
Terug
Bovenaan Onderaan