ZRX trefpunt, alleen voor de échte! deeltje 12

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik meende dat de motor op een gras pad was gevallen , dacht wat bedoeld hij toch , zou ook hebben gekund toch?
Maar op een crashpad kan ook :Y

GREETZ

Nou je bent in ieder geval wel lekker wakker en uit geslapen..

Maar viel gelukkig in de aarde met het stuur....en op het pad met de CRASPADS...

Bestel wel ff nieuwe...deze heeft zijn geld wel weer op gebracht!
 
Dank voor de tip.
Ben inmiddels ook weer wat verder. Suzuki RF600/900 en de Yamaha Thunderace schijnt ook te passen. Soms is het nodig dat stukje wat normaal de demper inschuift af te zagen, maar dat is niet zo'n probleem.
 
Hoi, weten jullie waar ik de originele zrx1100 knipperlicht stekkers male en female kan kopen?
Ik zoek al een hele tijd en ik wil zoveel mogelijk originele verbindingen aanhouden nl.
Grt Joost
 
Goedenmiddag :Y Vanaf volgend jaar mag ik mij ook gaan mengen in dit topic, ik heb deze ZRX1100 uit 2001 aangeschaft en haal hem na de winter op. Aangezien ik thuis niet echt een nette stalling heb mag hij nog even overwinteren bij de winkel en zal hij ergens in februari of maart opgehaald gaan worden als de temperaturen weer beter gaan worden :Y

ZRX1100-1.jpg


ZRX1100-2.jpg


ZRX1100-3.jpg


Voorzien van wat leuke dingen zoals een Corbin zadel, uitlaatsysteem en valdoppen. Ik weet alleen niet waar de uitlaat van is, iemand die het logo herkend? Oh ja, originele stuurkuipje + koplamp krijg ik erbij dus deze losse koplamp gaat er bij thuiskomst vanaf :Y
 
Laatst bewerkt:
Mooi man, gefeliciteerd. Mooie kleur!

Goedenmiddag :Y Vanaf volgend jaar mag ik mij ook gaan mengen in dit topic, ik heb deze ZRX1100 uit 2001 aangeschaft en haal hem na de winter op. Aangezien ik thuis niet echt een nette stalling heb mag hij nog even overwinteren bij de winkel en zal hij ergens in februari of maart opgehaald gaan worden als de temperaturen weer beter gaan worden :Y

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

Voorzien van wat leuke dingen zoals een Corbin zadel, uitlaatsysteem en valdoppen. Ik weet alleen niet waar de uitlaat van is, iemand die het logo herkend? Oh ja, originele stuurkuipje + koplamp krijg ik erbij dus deze losse koplamp gaat er bij thuiskomst vanaf :Y
 
Gaaf, gefeliciteerd.
Zit er een E-keur op je uitlaat
Anders kan je financieel de Sjaak zijn ;)

Jep, zou erop moeten zitten. De verkoper bouwt alles om met de mogelijkheid dat alsnog de APK komt en wilt dat al zijn motoren daar doorheen komen. Plus hij zit aan de Duitse grens waar dit ook een eis is :)
 
Net ding! gefeliciteerd!

Goedenmiddag :Y Vanaf volgend jaar mag ik mij ook gaan mengen in dit topic, ik heb deze ZRX1100 uit 2001 aangeschaft en haal hem na de winter op. Aangezien ik thuis niet echt een nette stalling heb mag hij nog even overwinteren bij de winkel en zal hij ergens in februari of maart opgehaald gaan worden als de temperaturen weer beter gaan worden :Y

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

Voorzien van wat leuke dingen zoals een Corbin zadel, uitlaatsysteem en valdoppen. Ik weet alleen niet waar de uitlaat van is, iemand die het logo herkend? Oh ja, originele stuurkuipje + koplamp krijg ik erbij dus deze losse koplamp gaat er bij thuiskomst vanaf :Y
 
Hoi, weten jullie waar ik de originele zrx1100 knipperlicht stekkers male en female kan kopen?
Ik zoek al een hele tijd en ik wil zoveel mogelijk originele verbindingen aanhouden nl.
Grt Joost
Ik bestel altijd mijn spullen bij Rick Donkers electro :t
 
Jep, zou erop moeten zitten. De verkoper bouwt alles om met de mogelijkheid dat alsnog de APK komt en wilt dat al zijn motoren daar doorheen komen. Plus hij zit aan de Duitse grens waar dit ook een eis is :)

Mooie motor ! :Y

APK :o moeten ze de mijne maar niet keuren zit toch geen e-keur op :Z :N

Waar heb je de zrx gekocht , als ik vragen mag :? er staat nl nog iets moois in de showroom achter de zrx zag ik :]

GREETZ

GREETZ
 
Zo de losse spiegelbeugels besteld bij motozoom. Dus de hendels kunnen er op zodra het binnen is. Weer een winterklusje erbij...
full
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan