ZRX Trefpunt ................deel 11

Status
Niet open voor verdere reacties.
:] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :]
full
 
Weekendje Lutz laatste weekend Augustus



Word t niet ff tijd om is een lijstje te maken wie er evt mee willen ?
(Bij goed weer e.d :Z ).....................Chef tour Lutz :Y



De lijst is gewijzigd :Y

1- magere hein 666 alias Stefan
2- pluzrx alias Jan
3- hoovie alias Leo
4- zrxje alias Huibert
5- zrxjopie alias Johan
6- zrxman alias Dirk
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bart, voordat je je R kuipje gaat monteren wil je eens foto's maken van je S frame. Vraag mij namelijk af hoe dit gemonteerd zit op de motor.
 
Die vaste koplamp is trouwens meer dan lelijk en onhandig aangezien het licht niet meer met je stuur meedraait! En het moet altijd zoveraf dat het uitziet alsof die niet bij de rest hoort!!
Mijn mening hoor!
 
Die vaste koplamp is trouwens meer dan lelijk en onhandig aangezien het licht niet meer met je stuur meedraait! En het moet altijd zoveraf dat het uitziet alsof die niet bij de rest hoort!!
Mijn mening hoor!
De S heeft ook een vaste koplamp. Ben je zo aan gewend en merk je niets van. Ben benieuwd hoe dat straks in met mijn ZRX120RS. 😂😂
 
Die vaste koplamp is trouwens meer dan lelijk en onhandig aangezien het licht niet meer met je stuur meedraait! En het moet altijd zoveraf dat het uitziet alsof die niet bij de rest hoort!!
Mijn mening hoor!


_O- jij bent ook sneller dan t licht ,Dirk *D
 
Weet iemand hier waar zo'n zadel te krijgen is , vind dit mooier dan een solo seat met een lelijk kontje. :Y

GREETZ
full
 
Weet iemand hier waar zo'n zadel te krijgen is , vind dit mooier dan een solo seat met een lelijk kontje. :Y

GREETZ[afbeelding]


Er een bodemplaat bij scoren en dan met de foto naar vikingseats of een ander bedrijf.
kunnen ze perfect voor je na maken
 
Ik vind t zadel niet mooi, maar ieder zijn ding
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan