Zo, dat was me het dagje wel. Uit m'n werk vandaan weer naar Tiel gereden. De man die me hielp vroeg of ik nog een motor had omdat ik daar met helm en pak binnen kwam lopen. Ik: nee, ik ben hier stuiterend naartoe gekomen.
Toen hij hoorde dat ik de schokbrekers achterop de V-Strom ging binden heeft hij ze terplekke nog even netjes voor me ingepakt:[
afbeelding]
De onderkant van de piggybacks hebben ze open moeten breken dus dat hebben ze ook nog maar even vervangen en netjes afgewerkt:
[
afbeelding]
En ze zijn weer schoon (ik had ze zelf niet schoongemaakt voordat ik ze inleverde). De schade aan de kant van de uitlaat vind ik ook niet meer terug (daar zat een roestplekje precies op de plek waar de bout waaraan de uitlaat hangt ietsjes uitsteekt). Het lijkt erop dat ze dat dus weer mooi zwart hebben gemaakt.
Boeltje weer gemonteerd. Alles zat er zo weer op:[
afbeelding]
En nu heb ik hetzelfde probleem als onze fotograaf laatst had; de schokbrekers zijn schoner dan de rest:
[
afbeelding]
De knop bovenop staat op standje 2, die stond op 4 volgens mij. Rondje gereden en de eerste indruk is goed. Hij veert zachter én ligt beter op de weg! Kan placebo zijn want daar ben ik stiekem wel een beetje gevoelig voor. Mocht ik me van de week bedenken (ik rijd er dagelijks zo'n 150km mee) dan laat ik dat nog wel even weten.
Ik durfde in ieder geval alweer een tikkie harder door m'n vrouw haar favoriete bocht, en dat terwijl ik daar nu juist heel erg over aan het nadenken en op de teller aan het loeren was.
Ohja, dan de kosten. Ze hadden vooraf €299,- doorgegeven maar ik hoefde maar €295,- te betalen. Dat scheelt natuurlijk maar 4 euro, maar gezien ze voor dat geld meer hebben gedaan (want volgens mij was de onderkant van de piggybacks daarin niet meeberekend) valt mij dit echt alles mee. Mijn schokkertjes kunnen in ieder geval weer een tijdje mee.