ZRX trefpunt deel 14, ouder maar niet langzamer!

Mooi zadeltje Jan!

Shocks zijn te reserveren, ik geloof wel dat de 1100's makkelijker zijn omdat die nog een schräder ventiel hebben, de 1200's moet je iets anders voor verzinnen, iets met een naald geloof ik. Hyperpro heb ik ook wel eens gevraagd voor een revisie, die gaven toen geloof ik 450,- op inclusief nieuwe veren. Ik heb een setje shocks over in goede staat mocht je interesse hebben Michel :]
Maarrrrr, moeten die dan ook niet (binnen afzienbare tijd) gereviseerd worden? Ik neem aan dat je die vraag niet voor niets hebt gesteld destijds? :)
Wat wil je ervoor hebben?
 
scheelt visueel wel wat ja, de bitubo's zijn ook een tikkie langer dan standaard trouwens.

zat aan 200,- voor de schokbrekers te denken, zal ze nog eens schoonmaken en een plaatje schieten :P
 
Is dat zo Erik,dat van dat tikkie langer :? ?
kon ze moeiteloos wisselen terwijl er nog 1 org.shock opzat.
 
Ze bevallen mij tot nu toe goed ,maar wat ik al zei ,de orginele remmen zijn ook prima.
Het ging mij meer om de hobby van het maken en de looks ,het zijn trouwens Brembo's .
Heb je al een datum voor de meeting ?


:+ nope nog geen datum, zat nog even met het weer hihi... Zal daar het eerst volgende weekend eens naar kijken
 
Finally!

Morgen monteren, als het weer het toe laat :Y

full
 
Ik had van de week last van grote klappen uit de uitlaat bij gas los. Op advies van mijn lokale motormonteur de vlotter bakjes afgetapt en een flesje petrol cleaner in de tank gedaan. Hij dacht dat er een vlottertje bleef hangen of dat er vuil in de carbs zaten.

Vanmiddag de tank vol gegooid en 145 km gestuurd.
Het klappen is weg en de motor rijd weer prima :)
 
effe een vraag die niks te maken heeft met de rex
Welke headsets hebben jullie en welke is "waar voor je geld "
Qua duidelijkheid bij hogere snelheid , bereik , bediening , montage.
Ik hoor het graag, wil er een kopen , wil die zwoele stem van dat mokkel in de TomTom onder het rijden horen.

GREETZ
 
Helgaaaa! Rrrrechts! :+
Ik heb een Cardo (Q3). Prima ding maar specifiek voor dat doel was een setje van €40 van de Lidl ook prima. :)
 
Ik heb gewoon zo een setje van de lidl...hoor de garmin en kon laatst zelfs lekker radio luisteren via mijn telefoon.

Werkt prima voor geloof ik 30 euro...heb hem al lang en toendertijd in fr gekocht.
 
mooie schokkers :) Ben benieuwd hoe ze bevallen.

Geen ervaring met headsets, ik hou wel van de rust als ik op de motor zit :]
 
effe een vraag die niks te maken heeft met de rex
Welke headsets hebben jullie en welke is "waar voor je geld "
Qua duidelijkheid bij hogere snelheid , bereik , bediening , montage.
Ik hoor het graag, wil er een kopen , wil die zwoele stem van dat mokkel in de TomTom onder het rijden horen.

GREETZ

Ik ben ook op zoek naar een setje voor twee motor. Ik heb deze gevonden. Maar ik zie door de bomen het bos niet meer in het land van de intercoms...

https://www.marktplaats.nl/a/motore...285449651fa109c354bbabe740c1b&previousPage=lr
full
 
Goed bezig :t alleen dat ze altijd van die lelijke stikkers erop plakken :r
bij m n bitubo s ook ,ff pulliken en hup eraf die zooi _O-

Stickers zijn wel aanwezig ja :) Moet even kijken of ik ze eraf haal of niet.

Mooi setje, heb er zelf ook yss onder zitten. Waar heb jij ze vandaag getoverd?

Outsiders in Groningen heeft ze voor me besteld :Y

effe een vraag die niks te maken heeft met de rex
Welke headsets hebben jullie en welke is "waar voor je geld "
Qua duidelijkheid bij hogere snelheid , bereik , bediening , montage.
Ik hoor het graag, wil er een kopen , wil die zwoele stem van dat mokkel in de TomTom onder het rijden horen.

GREETZ

Ik heb zelf een headset van Scala, de Smarth H welke speciaal gemaakt is voor HJC helmen (al denk ik dat hij ook wel op andere merken zal passen. Ik heb hem gekregen in ruil voor wat fotografie-werk voor Scala maar anders had ik niet zo'n dure gekocht :X

Alle headsets zien er zo lelijk uit, zo'n log ding aan je moooie helm maar deze vallen gelukig wel mee, accu aan de achterkant en bediening aan de zijkant. Op zich wel tevreden mee maar als er 4/5 auto's tussen beide rijders zit dan begint hij al te storen. 2e rijder heeft een Scala G9, is ook geen goedkoop dingetje dus daar lag het niet aan.

3611047_cardo_scala_rider_smarth.jpg



mooie schokkers :) Ben benieuwd hoe ze bevallen.

Geen ervaring met headsets, ik hou wel van de rust als ik op de motor zit :]

Me to, voor beide opmerkingen :+ Alleen op de lange afstanden op de snelweg is wat muziek wel fijn, voor een opdracht pak ik graag de motor maar dan ivm tijdgebrek pak ik dan ook vaak de snelweg. En op een trip met een maatje is het ouwehoeren onderweg wel gezellig O-)
 
Laatst bewerkt:
Volgende vraag.
Kan je verschillende merken bleutooth headsets met elkaar pairen, linken?
Ik ben benieuwd naar het antwoord.

GREETZ
 
Sena 3s, zie je bijna niets van op de helm,en werkt pefect :t
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik heb ook een Sena, de SMH5FM (met ingebouwde radio).
Bevalt prima. Uiteraard had de iets duurdere / luxere versie nog leuker geweest ivm meer bereik, maar ook dat is prima op deze versie vind ik.

Pairen met andere merken gaat niet, daarvoor heb je geloof ik nu wel een nieuw type van Sena die dat mogelijk maakt. Wat ook een fijne functie is van de nieuwere types vind ik het "groepsgesprek". Ach ja, toen ik het kocht dacht ik dat ik alleen met mijn vaste motormaatje zou communiceren en met de navigatie. Achteraf had een uitgebreidere oplossing beter geweest.
 
Terug
Bovenaan Onderaan